
Raspored zvonjenja
| RASPORED ZVONJENJA | |
| Sat | Vrijeme |
|---|---|
| 1. | 8:00 - 8:45 |
| 2. | 8:50 - 9:35 |
| Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
| 3. | 9:50 - 10:35 |
| Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
| 4. | 10:50 - 11:35 |
| 5. | 11:40 - 12:25 |
| 6. | 12:30 - 13:15 |
| 7. | 13:20 - 14:05 |
| 8. | 14:10 - 14:55 |
| « Siječanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Naši su učenici prošli kroz zanimljiv projektni tjedan naziva Pogled u svijet pokusa. U projektu smo imali i gošće predavačice: nastavnicu Natašu Bek i učiteljicu engleskog jezika Mirelu Dješku.

Naš smo pogled u svijet pokusa započeli još u 3.mjesecu kada smo kroz nastavu prirode i društva obradili nastavnu temu Vode te sata razrednika s kojim smo u korelaciji obilježili Dan voda. Ove smo godine sami donijeli pribor i prikazali pokuse. Bili smo pravi mali znanstvenici.
Vodeni vir
Nastavili smo projekt Pogled u svijet pokusa nastavnom temom Energija gdje smo spomenuli i energiju vjetra, sunca, vode....
ELEKTRIČNA ENERGIJA I MAGNETIZAM
S nastavnicom Natašom Bek obradili smo nastavnu temu Električna energija. Naučili smo: da struja nije isto što i energija, da energija ne nestaje nego se pretvara iz jednog oblika u drugi, što je strujni krug, da se jednostavan strujni krug sastoji od trošila, žica i baterije, a onaj složeniji sadrži i sklopku, da će svjetiljka zasvijetliti kada je strujni krug zatvoren, da se istoimeni polovi magneta odbijaju, a raznoimeni privlače....

Izradili smo u parovima jednostavan strujni krug. Bilo je to poprilično jednostavno za većinu učenika. Uz to smo saznali da naša metalna šiljila ipak nisu u potpunosti metalna.

Problemi su počeli kada je nastavnica dodala sklopku. Ipak, neki su učenici bez problema uspjeli i taj strujni krug zatvoriti.

Nakon strujnih krugova pozabavili smo se magnetima. Bilo je vrlo zabavno uočavati kako moramo okrenuti magnet prema magnetu na autiću kako bi se autić gibao naprijed, a ne nazad. Uočili smo da obični metal, iako nalik na magnet, nema polove.

Spomenuli smo naravno i to da struju treba štedjeti te da se ne smijemo igrati s utičnicama koje su jako opasne.
SNAGA VJETRA I VODE
Na satu engleskog jezika, u korelaciji sa satom likovne kulture, izradili smo vjetrenjače koje koriste energiju vjetra te vodenice koje koriste energiju vode. Naučili smo da se vjetrenjača na engleskomu jeziku kaže windmill, a vodenica watermill. Tu su još i modeli strujnih krugova koje smo izradili uz pomoć različitog materijala. Već se sami znamo snaći.




Prezentacija projekta bit će u tjednu od 23.5.-27.5., a izrađeni modeli bit će stavljeni na stol ispred učionice.
Hokus, pokus - nestajemo do sljedeće godine ![]()
![]()