
Raspored zvonjenja
| RASPORED ZVONJENJA | |
| Sat | Vrijeme |
|---|---|
| 1. | 8:00 - 8:45 |
| 2. | 8:50 - 9:35 |
| Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
| 3. | 9:50 - 10:35 |
| Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
| 4. | 10:50 - 11:35 |
| 5. | 11:40 - 12:25 |
| 6. | 12:30 - 13:15 |
| 7. | 13:20 - 14:05 |
| 8. | 14:10 - 14:55 |
| « Siječanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Učenici razredne nastave, ali i cijele škole, obilježili su dana 22.2.2017. Dan ružičastih majica. Kroz integrirani dan pričali su o različitim vrstama vršnjačkog nasilja te su upozorili na to da je uz fizičko nasilje još veće ono psihičko/verbalno nasilje. Kroz radionice su izradili i brojne radove koje možete pogledati na fotografijama na linku OPŠIRNIJE.

1.a
Učenici 1.a razreda sa svojom su učiteljicom popričali o nekim situacijama u kojima se oni osjećaji loše, a koje predstavljaju nasilje. Crtežima su to popratili i dogovorom odlučili da će se truditi da takvih događaja bude što manje.


2.a
Učenici 2.a razreda izradili su plakat u obliku majice na koji su ispisali u srcima poruke protiv nasilja.


3.a
Učenici 3.a razreda pričali su o nasilnom i nenasilnom ponašanju te su izradili plakat kao podsjetnik. Također prigodno su se obukli i načinili plakat u obliku majice koji su okrasili cvjetićima s porukama protiv nasilja.


4.a
Učenici 4.a razreda izrađivali su origami majice i pisali poruke protiv nasilja među djecom.


4.c
Učenici 4.c razreda prošli su radionicu "Ne rugaj se". Kroz priču Rastrgano srce suočili su se s brojnim vrstama nasilja te su svakim spomenutim nasilnim ponašanjem otkinuli jedan dio srca s ploče. Shvatili su da tako i svako nasilje utječe na ljude. Izradili su plakat Stop nasilju na koji su stavili toplu dugu gdje se nalaze lijepi osjećaji uzrokovani dobrim ponašanjem te hladnu dugu u kojoj su ružni osjećaji uzrokovani lošim ponašanjem, a za koji mališani 4.c nude ljepša rješenja problema.

