
Raspored zvonjenja
| RASPORED ZVONJENJA | |
| Sat | Vrijeme |
|---|---|
| 1. | 8:00 - 8:45 |
| 2. | 8:50 - 9:35 |
| Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
| 3. | 9:50 - 10:35 |
| Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
| 4. | 10:50 - 11:35 |
| 5. | 11:40 - 12:25 |
| 6. | 12:30 - 13:15 |
| 7. | 13:20 - 14:05 |
| 8. | 14:10 - 14:55 |
| « Siječanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U nedjelju, 3. ožujka 2019. održana je prva videokonferencija u sklopu projekta "Korijeni" kojom smo se povezali sa iseljenim Hrvatima u Austriji, Bosni i Hercegovini i Sjedinjenim Američkim Državama.
Da Hrvata ima malo više od četiri milijuna, svi znamo. Ali da nas još toliko ima u inozemstvu, e to je podatak spomena vrijedan! Kako bismo te veze očuvali i hrvatski identitet i zajedništvo njegovali, ove smo se nedjelje (3. ožujka), u okviru projekta Korijeni, videokonferencijom povezali s našim sunarodnjacima u Austriji, Bosni i Hercegovini i Sjedinjenim Američkim Državama.
Ovaj je projekt pokrenuo Središnji državni ured za Hrvate izvan Republike Hrvatske, a cilj mu je kroz suradnju škola ojačati povezanost domovinske i iseljene Hrvatske.
Upoznavanje smo počeli, a kako drugačije, nego izdvojivši ono najljepše što Hrvatska ima: progovorili smo o prirodnim ljepotama naše domovine i izumima koje su Hrvati podarili svijetu, a potom smo ih "proveli" Slavonijom i Vukovarom zapjevavši pritom i bećarac.



Gimnazijalci iz Oberwarta (Austrija), osnovnoškolci iz Tolise (Bosna i Hercegovina) i polaznici Hrvatske katoličke misije bl. Ivana Merza u Astoriji (New York) naše su druženje začinili pjevanjem hrvatskih domoljudnih pjesama.
Bilo je divno, emotivnmo i prožeto osjećajem zajedništva i ljubavi. Radujemo se sljedećim susretima, a nadamo se da ćemo imati i priliku upoznati i ugostiti naše vršnjake u dogledno vrijeme.