Raspored zvonjenja
RASPORED ZVONJENJA | |
Sat | Vrijeme |
---|---|
1. | 8:00 - 8:45 |
2. | 8:50 - 9:35 |
Prvi veliki odmor - užina razredne nastave | |
3. | 9:50 - 10:35 |
Drugi veliki odmor - užina predmetne nastave | |
4. | 10:50 - 11:35 |
5. | 11:40 - 12:25 |
6. | 12:30 - 13:15 |
7. | 13:20 - 14:05 |
8. | 14:10 - 14:55 |
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Dragi roditelji/skrbnici,
na samom početku, želim Vam se svima zahvaliti na suradnji i uloženom trudu tijekom prethodnih tjedana nastave na daljinu. Nadam se da će se suradnja i dalje nastaviti.
Kao što svi znamo, bliži se kraj nastavne godine te smo krenuli s vrednovanjem i ocjenjivanjem u nastavi na daljinu. Budući da je trenutna situacija svima nova, Ministarstvo je objavilo Upute za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu kojih se svaka škola u svom radu na daljinu treba pridržavati.
„U svim predmetima i razredne i predmetne nastave može se vrednovati aktivnost učenika preko diskusija i domaćih zadaća i tome pridodati barem jedna ocjena. Nadalje, u svakom predmetu, svakog razreda moguće je napraviti i jedan složeniji zadatak u obliku plakata, prezentacije, projekta, istraživačkog rada, kritičkog prikaza ili problemskog zadatka, i takav se rad može vrednovati rubrikom ili nekim drugim načinom koji jasno prikazuje elemente i kriterije vrednovanja. Dakle, barem dvije ocjene do kraja nastavne godine može dobiti svaki učenik.“ (Upute za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu)
Naime, preporuka je izbjegavati klasične pisane provjere znanja. Provjera znanja provodit će se kroz složene zadatke (istraživački rad, izrada plakata, prezentacije i sl.). Svaki nastavnik ima pravo odabrati način provjere znanja za koji smatra da je najbolji za njegov predmet. Također, svaki od ovih načina provjere znanja treba biti jasno određen, s jasno razrađenim kriterijima i realnim vremenskim rokom za rješavanje. U virtualnim zbornicama i učionicama trebaju se dogovoriti termini za predaju zadataka, slično kao i u nastavi u školi. Kriteriji vrednovanja aktivnosti učenika tijekom nastave na daljinu objavljeni su već neko vrijeme na web stranici škole. Kriteriji su jasno razrađeni i konkretni te su dostupni svima. Kod zadavanja složenijeg zadatka, nastavnici će dati i kriterije prema kojima učenici mogu provesti i samovrednovanje svog rada. Na taj način su svi učenici upoznati s onim što se od njih traži i u skladu s tim mogu na adekvatan način izraditi svoje zadatke te na kraju dobiti i odgovarajuću ocjenu. Prilikom rješavanja složenijih zadataka, učenicima je potrebna potpora učitelja i vršnjačka potpora kao i postupnost izrade uz povratne informacije učeniku na različitim stupnjevima izrade. Također, u takvom načinu provjere znanja do izražaja dolazi učenikova samostalnost i kreativnost.
Aktivnost i samostalnost u radu učenika treba prepoznati, poticati i pozitivno vrednovati, počevši od domaćih zadaća preko suradničkog učenja do samostalnog istraživanja. Cilj je da učenici postanu samostalni u učenju i svjesni vlastite odgovornosti za svoje učenje i rezultate. Aktivan je učenik onaj koji preuzima inicijativu, teži samostalnosti i potiče druge na učenje.
Na kraju nastavne godine prilikom zaključivanja ocjena na jednaki način uzimat će se u obzir ocjene i rad tijekom nastave na daljinu, kao i one iz ostatka nastavne godine.
Dragi roditelji/skrbnici želim čestitati svima nama, jer zajedničkim snagama uspješno rješavamo sve izazove koje pred nas stavlja nastava na daljinu i postižemo hvalevrijedne rezultate. Znam da ćemo jednako uspješno riješiti i proces vrednovanja i ocjenjivanja u nastavi na daljinu koji je pred nama. Zato Vas molim da nam i dalje sva pitanja, prijedloge, sugestije, pritužbe i pohvale uputite na poznate službene mail adrese učitelja, razrednika, stručne službe i mene ravnateljice (ured@os-nandrica-vu.skole.hr).
Često sam Vam u našim zajedničkim susretima znala reći da Osnovna škola Nikole Andrića nije zgrada i moderna oprema. Osnovna škola Nikole Andrića su učenici, djelatnici i roditelji/skrbnici koji zajedno, sada virtualno, sudjelujemo u odgoju i obrazovanju naših dragih učenika. Osnovna škola Nikole Andrića smo svi MI.
Stoga, želim Vama roditeljima/skrbnicima, našim dragim učenicima i svim djelatnicima Osnovne škole Nikole Andrića da zdravi i zadovoljni privedemo kraju ovu specifičnu nastavnu godinu, nastavu na daljinu.
Šaljem Vam virtualni zagrljaj,
Vaša ravnateljica
Objedinjeni rezultati ankete roditelja i učenika Osnovne škole Nikole Andrića