preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
 

VIJESTI

Vanjsko vrednovanje

I ove je godine Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje proveo ispitivanje obrazovnih postignuća učenika osmih razreda u hrvatskim osnovnim školama.


Vanjskim se vrednovanjem prati funkcioniranje odgojno-obrazovnoga sustava te unapređuje kvaliteta učenja i poučavanja. Temeljni cilj projekta vanjskoga vrednovanja jest utvrditi razinu stečenih znanja, vještina i sposobnosti učenika iz pojedinih nastavnih predmeta i nastavnih područja na kraju osnovnoškolskoga obrazovanja te ispitati osposobljenost učenika za interdisciplinarno povezivanje nastavnih sadržajaNa temelju rezultata vanjskoga vrednovanja škole dobivaju sliku vlastite uspješnosti.

U našoj je školi 18. ožujka u sklopu programa Centra za vanjsko vrednovanje, provedeno vrednovanje učenika osmih razreda s ciljem provjere znanja iz dvaju predmeta, povijesti i fizike. Polovica je učenika suglasnih za pristupanje vanjskom vrednovanju pisala standardizirani ispit iz fizike, a druga polovica iz povijesti.

Nadamo se dobrim i uspješnim rezultatima. 

                                                                                     Sara Kirić, 8. a

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Martina Horvat Kolar   datum: 21. 3. 2014.

PODJELA SVJEDODŽBI

Vanjsko vrednovanje

I ove je godine Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje proveo ispitivanje obrazovnih postignuća učenika osmih razreda u hrvatskim osnovnim školama.


Vanjskim se vrednovanjem prati funkcioniranje odgojno-obrazovnoga sustava te unapređuje kvaliteta učenja i poučavanja. Temeljni cilj projekta vanjskoga vrednovanja jest utvrditi razinu stečenih znanja, vještina i sposobnosti učenika iz pojedinih nastavnih predmeta i nastavnih područja na kraju osnovnoškolskoga obrazovanja te ispitati osposobljenost učenika za interdisciplinarno povezivanje nastavnih sadržajaNa temelju rezultata vanjskoga vrednovanja škole dobivaju sliku vlastite uspješnosti.

U našoj je školi 18. ožujka u sklopu programa Centra za vanjsko vrednovanje, provedeno vrednovanje učenika osmih razreda s ciljem provjere znanja iz dvaju predmeta, povijesti i fizike. Polovica je učenika suglasnih za pristupanje vanjskom vrednovanju pisala standardizirani ispit iz fizike, a druga polovica iz povijesti.

Nadamo se dobrim i uspješnim rezultatima. 

                                                                                     Sara Kirić, 8. a

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Martina Horvat Kolar   datum: 21. 3. 2014.

Vijesti

Vanjsko vrednovanje

I ove je godine Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje proveo ispitivanje obrazovnih postignuća učenika osmih razreda u hrvatskim osnovnim školama.


Vanjskim se vrednovanjem prati funkcioniranje odgojno-obrazovnoga sustava te unapređuje kvaliteta učenja i poučavanja. Temeljni cilj projekta vanjskoga vrednovanja jest utvrditi razinu stečenih znanja, vještina i sposobnosti učenika iz pojedinih nastavnih predmeta i nastavnih područja na kraju osnovnoškolskoga obrazovanja te ispitati osposobljenost učenika za interdisciplinarno povezivanje nastavnih sadržajaNa temelju rezultata vanjskoga vrednovanja škole dobivaju sliku vlastite uspješnosti.

U našoj je školi 18. ožujka u sklopu programa Centra za vanjsko vrednovanje, provedeno vrednovanje učenika osmih razreda s ciljem provjere znanja iz dvaju predmeta, povijesti i fizike. Polovica je učenika suglasnih za pristupanje vanjskom vrednovanju pisala standardizirani ispit iz fizike, a druga polovica iz povijesti.

Nadamo se dobrim i uspješnim rezultatima. 

                                                                                     Sara Kirić, 8. a

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Martina Horvat Kolar   datum: 21. 3. 2014.

Korisni linkovi

Virtualna šetnja


Energetska obnova


eTwinning

   

          

 

eTwinning projekti naše škole:

School Magazine:"Stand up!" 2022./2023.


Foto galerija





preskoči na navigaciju