Mitovi i zablude o darovitosti, talentu i kreativnosti - edukacija učitelja
Učitelji naše škole su 13. siječnja sudjelovali na edukaciji s temom Mitovi i zablude o darovitosti, talentu i kreativnosti.
Gost predavač prof. dr. sc. art. Miroslav Huzjak, koji je na poziv školske pedagoginje u Nedelišće stigao s Učiteljskoga fakulteta u Zagrebu, svoje je zanimljivo i energično predavanje utemeljio na brojnim istraživanjima koja pokazuju da su za uspjeh pojedinca važniji njegov trud, rad i vrijeme uloženo u uvježbavanje i treniranje pojedinih vještina, nego dar i da, zapravo, gotovo svi imamo jednake predispozicije za uspjeh u određenome području.
Bitno je uskladiti svoje interese sa sviješću da za postizanje rezultata treba puno raditi, učiti i vježbati i shvatiti da bez vlastitoga angažmana nema niti napretka.
Mitovi i zablude o darovitosti, talentu i kreativnosti - edukacija učitelja
Učitelji naše škole su 13. siječnja sudjelovali na edukaciji s temom Mitovi i zablude o darovitosti, talentu i kreativnosti.
Gost predavač prof. dr. sc. art. Miroslav Huzjak, koji je na poziv školske pedagoginje u Nedelišće stigao s Učiteljskoga fakulteta u Zagrebu, svoje je zanimljivo i energično predavanje utemeljio na brojnim istraživanjima koja pokazuju da su za uspjeh pojedinca važniji njegov trud, rad i vrijeme uloženo u uvježbavanje i treniranje pojedinih vještina, nego dar i da, zapravo, gotovo svi imamo jednake predispozicije za uspjeh u određenome području.
Bitno je uskladiti svoje interese sa sviješću da za postizanje rezultata treba puno raditi, učiti i vježbati i shvatiti da bez vlastitoga angažmana nema niti napretka.
Mitovi i zablude o darovitosti, talentu i kreativnosti - edukacija učitelja
Učitelji naše škole su 13. siječnja sudjelovali na edukaciji s temom Mitovi i zablude o darovitosti, talentu i kreativnosti.
Gost predavač prof. dr. sc. art. Miroslav Huzjak, koji je na poziv školske pedagoginje u Nedelišće stigao s Učiteljskoga fakulteta u Zagrebu, svoje je zanimljivo i energično predavanje utemeljio na brojnim istraživanjima koja pokazuju da su za uspjeh pojedinca važniji njegov trud, rad i vrijeme uloženo u uvježbavanje i treniranje pojedinih vještina, nego dar i da, zapravo, gotovo svi imamo jednake predispozicije za uspjeh u određenome području.
Bitno je uskladiti svoje interese sa sviješću da za postizanje rezultata treba puno raditi, učiti i vježbati i shvatiti da bez vlastitoga angažmana nema niti napretka.
Obrazovni portali |