Dan broja ∏
14. se ožujka (14.3.), s ciljem da se svi prisjetimo njegove uloge, obilježava Dan broja ∏.
Učiteljice matematike tom su prigodom organizirale kviz s naizgled vrlo jednostavnim zadatkom, naučiti što više decimalnih znamenaka broja ∏. Najuspješnija je u tome bila Izabela Špoljarić iz 7.d razreda koja je zapamtila čak 125 znamenaka, dok je drugo mjesto osvojio Matija Šipek iz 8. b, a treće mjesto Katarina Čutura iz 7. b razreda.
Dan broja ∏
14. se ožujka (14.3.), s ciljem da se svi prisjetimo njegove uloge, obilježava Dan broja ∏.
Učiteljice matematike tom su prigodom organizirale kviz s naizgled vrlo jednostavnim zadatkom, naučiti što više decimalnih znamenaka broja ∏. Najuspješnija je u tome bila Izabela Špoljarić iz 7.d razreda koja je zapamtila čak 125 znamenaka, dok je drugo mjesto osvojio Matija Šipek iz 8. b, a treće mjesto Katarina Čutura iz 7. b razreda.
Dan broja ∏
14. se ožujka (14.3.), s ciljem da se svi prisjetimo njegove uloge, obilježava Dan broja ∏.
Učiteljice matematike tom su prigodom organizirale kviz s naizgled vrlo jednostavnim zadatkom, naučiti što više decimalnih znamenaka broja ∏. Najuspješnija je u tome bila Izabela Špoljarić iz 7.d razreda koja je zapamtila čak 125 znamenaka, dok je drugo mjesto osvojio Matija Šipek iz 8. b, a treće mjesto Katarina Čutura iz 7. b razreda.
Obrazovni portali | ![]() |
![]() |