preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
 

VIJESTI

Radionica: Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: od strukturiranog vokabulara do strukturiranog teksta

U našoj je školi 3. siječnja održana radionica Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: od strukturiranog vokabulara do strukturiranog teksta za učenike i učitelje koju su pripremile dr. sc. Anita Peti Stantić, dr. sc. Gordana Keresteš, profesorice na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i doktorandica Vedrana Gnjidić, prof., suradnica na Projektu. 


Radionica je zamišljena kao dio istraživanja koje se provodi u okviru projekta Hrvatske zaklade za znanost Modeliranje mentalne gramatike hrvatskoga: ograničenja informacijske strukture - MEGAHR.

Nakon predavanja za učitelje iz OŠ Nedelišće, OŠ Gornji MIhaljevec i OŠ Ivanovec, održane su radionice s učenicima svih triju škola. Radionice za učenike sastojale su se od niza zanimljivih i zabavnih jezičnih igara i vježbi za poticanje razvoja rječnika i razumijevanje teksta te psiholingvističkih ispitivanja o poznavanju značenja riječi.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Martina Horvat Kolar   datum: 4. 1. 2019.

PODJELA SVJEDODŽBI

Radionica: Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: od strukturiranog vokabulara do strukturiranog teksta

U našoj je školi 3. siječnja održana radionica Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: od strukturiranog vokabulara do strukturiranog teksta za učenike i učitelje koju su pripremile dr. sc. Anita Peti Stantić, dr. sc. Gordana Keresteš, profesorice na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i doktorandica Vedrana Gnjidić, prof., suradnica na Projektu. 


Radionica je zamišljena kao dio istraživanja koje se provodi u okviru projekta Hrvatske zaklade za znanost Modeliranje mentalne gramatike hrvatskoga: ograničenja informacijske strukture - MEGAHR.

Nakon predavanja za učitelje iz OŠ Nedelišće, OŠ Gornji MIhaljevec i OŠ Ivanovec, održane su radionice s učenicima svih triju škola. Radionice za učenike sastojale su se od niza zanimljivih i zabavnih jezičnih igara i vježbi za poticanje razvoja rječnika i razumijevanje teksta te psiholingvističkih ispitivanja o poznavanju značenja riječi.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Martina Horvat Kolar   datum: 4. 1. 2019.

Vijesti

Radionica: Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: od strukturiranog vokabulara do strukturiranog teksta

U našoj je školi 3. siječnja održana radionica Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: od strukturiranog vokabulara do strukturiranog teksta za učenike i učitelje koju su pripremile dr. sc. Anita Peti Stantić, dr. sc. Gordana Keresteš, profesorice na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i doktorandica Vedrana Gnjidić, prof., suradnica na Projektu. 


Radionica je zamišljena kao dio istraživanja koje se provodi u okviru projekta Hrvatske zaklade za znanost Modeliranje mentalne gramatike hrvatskoga: ograničenja informacijske strukture - MEGAHR.

Nakon predavanja za učitelje iz OŠ Nedelišće, OŠ Gornji MIhaljevec i OŠ Ivanovec, održane su radionice s učenicima svih triju škola. Radionice za učenike sastojale su se od niza zanimljivih i zabavnih jezičnih igara i vježbi za poticanje razvoja rječnika i razumijevanje teksta te psiholingvističkih ispitivanja o poznavanju značenja riječi.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Martina Horvat Kolar   datum: 4. 1. 2019.

Korisni linkovi

Virtualna šetnja


Energetska obnova


eTwinning

   

          

 

eTwinning projekti naše škole:

School Magazine:"Stand up!" 2022./2023.


Foto galerija





preskoči na navigaciju