Radionica: Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: od strukturiranog vokabulara do strukturiranog teksta
U našoj je školi 3. siječnja održana radionica Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: od strukturiranog vokabulara do strukturiranog teksta za učenike i učitelje koju su pripremile dr. sc. Anita Peti Stantić, dr. sc. Gordana Keresteš, profesorice na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i doktorandica Vedrana Gnjidić, prof., suradnica na Projektu.
Radionica je zamišljena kao dio istraživanja koje se provodi u okviru projekta Hrvatske zaklade za znanost Modeliranje mentalne gramatike hrvatskoga: ograničenja informacijske strukture - MEGAHR.
Nakon predavanja za učitelje iz OŠ Nedelišće, OŠ Gornji MIhaljevec i OŠ Ivanovec, održane su radionice s učenicima svih triju škola. Radionice za učenike sastojale su se od niza zanimljivih i zabavnih jezičnih igara i vježbi za poticanje razvoja rječnika i razumijevanje teksta te psiholingvističkih ispitivanja o poznavanju značenja riječi.
Radionica: Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: od strukturiranog vokabulara do strukturiranog teksta
U našoj je školi 3. siječnja održana radionica Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: od strukturiranog vokabulara do strukturiranog teksta za učenike i učitelje koju su pripremile dr. sc. Anita Peti Stantić, dr. sc. Gordana Keresteš, profesorice na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i doktorandica Vedrana Gnjidić, prof., suradnica na Projektu.
Radionica je zamišljena kao dio istraživanja koje se provodi u okviru projekta Hrvatske zaklade za znanost Modeliranje mentalne gramatike hrvatskoga: ograničenja informacijske strukture - MEGAHR.
Nakon predavanja za učitelje iz OŠ Nedelišće, OŠ Gornji MIhaljevec i OŠ Ivanovec, održane su radionice s učenicima svih triju škola. Radionice za učenike sastojale su se od niza zanimljivih i zabavnih jezičnih igara i vježbi za poticanje razvoja rječnika i razumijevanje teksta te psiholingvističkih ispitivanja o poznavanju značenja riječi.
Radionica: Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: od strukturiranog vokabulara do strukturiranog teksta
U našoj je školi 3. siječnja održana radionica Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: od strukturiranog vokabulara do strukturiranog teksta za učenike i učitelje koju su pripremile dr. sc. Anita Peti Stantić, dr. sc. Gordana Keresteš, profesorice na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i doktorandica Vedrana Gnjidić, prof., suradnica na Projektu.
Radionica je zamišljena kao dio istraživanja koje se provodi u okviru projekta Hrvatske zaklade za znanost Modeliranje mentalne gramatike hrvatskoga: ograničenja informacijske strukture - MEGAHR.
Nakon predavanja za učitelje iz OŠ Nedelišće, OŠ Gornji MIhaljevec i OŠ Ivanovec, održane su radionice s učenicima svih triju škola. Radionice za učenike sastojale su se od niza zanimljivih i zabavnih jezičnih igara i vježbi za poticanje razvoja rječnika i razumijevanje teksta te psiholingvističkih ispitivanja o poznavanju značenja riječi.
Obrazovni portali |