Terenska nastava 6. razreda u Tehničkom muzeju Nikola Tesla
U srijedu 28.11. imali smo prilike posjetiti zagrebački Tehnički muzej. O dojmovima naših učenika 6.b razreda Ivana Bleka i učenice Gabriele Zetić pročitajte u nastavku!
-IZLET U TEHNIČKI MUZEJ
NIKOLE TESLE-
Bila je to jedna lijepa, malo svježija, srijeda 28.11.2018. Poslije drugoga školskoga sata ušli smo u autobus i krenuli za Zagreb. Kada smo došli do muzeja izašli smo iz busa,pa ušli u muzej.
U muzeju nas je dočekao vodič koji nas je odmah odveo do prve prostorije. Tamo nam je vodič ispričao život Nikole Tesle pa pokazao izmjeničnu struju. Prvi put kad je trebao asistenta izabrao je nekoga iz grupe. Prezentirali su prenošenja 100.000 volta kroz ljude do lampe koju je držao jedan od učenika kojem se lampa upalila. Drugi put je izabrao mene i još troje učenika. Poslije toga ušli smo u Faradayev kavez, transformator 500 000 volti.
On se koristi kao izvor munje koja udara u Faradayev kavez, a unutar njega na drvenom postolju, nalazi se posjetitelj.Kavez je uzemljen tako da služi kao gromobran.Morali smo staviti ruku na stranicu kaveza dok se s njom spajalo 500 000 volti , ali ništa nismo osjetili.Nakon toga smo još malo pogledali ostatak stvari i krenuli na drugi odjel i infocentar obnovljivih izvora i energetske učinkovitosti.
Tamo smo pogledali izlog te nam je vodič pričao o svemu u izložbi. Na kraju,pogledali smo promet. Bili su izloženi avioni,vlakovi,podmornica,motori i auti. Poslije razgledavanja krenuli smo prema busu i vratili u školu.
Ivan Blek, 6.b
ODLAZAK U TEHNIČKI MUZEJ
Dana 28.11.2018. svi 6. razredi (a, b, c) išli smo na izlet u Tehnički muzej. Bilo nam je super. Putovali smo otprilike 45 min. U busu je bilo zanimljivo, no opet ništa posebno za ispričati. Kada smo došli do tehničkog muzeja izašli smo iz busa i ušli u Tehnički muzej gdje nas je dočekao vodič, a taj vodič je bio jedan gospodin sa „Znanstvenog piknika“, no to sad nije bitno. Vodič nas je odveo do prostorije s izumima (Teslin kabinet) i mi smo sjeli na prostor koji je izgledao kao tribine. Vodič nam je pokazao puno strojeva i izuma i većinu sam upamtila. Jedan koji mi je stvarno ostao u sjećanju je kada je vodič pozvao nekoliko učenika da odrade pokus i oni su se svi primili za ruke, a Lara Jelić, učenica 6.b dobila je štapić s kojim je trebala ići gore – dolje po svjetiljci i jedan učenik (Davor Puž) je dobio štap koji je trebao držati u visini i onda su se svi primili za ruke i Larin štapić je puštao velike iskre, ako se to može nazvati iskrama, a Davorov štap je svijetlio i onda su svi otišli osim Lare i Davora i oni su i dalje bili u istoj poziciji samo što su im prsti morali biti skoro spojeni i kada je vodič uključio stroj između njihovih prstiju je bila iskra.
Za idući stroj je također trebalo dobrovoljaca i to su bili: Luka Đurašić, Petar Kompes, Ivan Blek i Karlo Cesarec, oni su morali dotaknuti kavez iznutra i upalila se struja, a oni su zavrištali baš jako i onda su izašli iz kaveza.
I zadnji stroj koji sam jako upamtila je bio najglasniji, a vodič je rekao da je najtiši, uglavnom vodič ga je uključio i on se toliko začuo kao da su gromovi pucali, ta struja je prešla s jednog na drugi kraj stroja i to je bilo stvarno upečatljivo.
Popeli smo se na kat i tamo obišli neke avione i slično i pričali o gorivima i autima, pa smo se vratili dolje i pogledali neke aute i brodove te otišli natrag do autobusa i vratili se u školu.
Gabriela Zetić, 6.b
Online izvori koje možete koristiti u izradi svojih plakata i prezentacija:
Pri pisanju sastavaka i referata potrebno je ispravno koristiti citiranje i napraviti popis korištene literature.
Više informacija o citiranju pronađite ovdje.
Provjerite pravopis i ispravnost teksta koji ste napisali ili koristili u prezentaciji!
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |