Etno naselje Novo Čiče u svrhu edukacije djece i mladih o zaštiti prirode i okoliša
OŠ Novo Čiče provela je partnerski projekt s KUD-om Novo Čiče pod nazivom "Etno naselje Novo Čiče, u svrhu edukacije djece i mladih o zaštiti prirode i okoliša." Cilj projekta je da djeca nauče načine na koje čovjek utječe na prirodu, kako se može smanjiti negativan utjecaj na prirodu (recikliranjem i odvajanjem otpada, naučiti nešto o održivom načinu konzumacije proizvoda iz staklenki i sl.) te način na koje su starije generacije uspjevale živjeti u većem skladu s prirodom. Svi učenici razredne nastave OŠ Novo Čiče ispunili su ulazni upitnik kojim se provjerilo njihovo znanje o zaštiti prirode, kroz poučnu stazu koju je obilježavalo deset poučnih tabela dobili osnovne informacije o prikupljanju i razvrstavanju otpada te sudjelovali u praktičnom radu. Na malom deponiju razvrstavali su razni otpad u ponuđene kante i na kraju dobili diplome kojima su postali "Čuvari prirode". Ovakav način prezentiranja edukativnog materijala je izrazito zanimljiv i učinkovit za učenike koji su kroz igru naučili kako očuvati prirodne ljepote.
Proljetni dan i prekrasno okruženje savršeni su za boravak u prirodi. Naročito, ako se uz igru može i naučiti kako očuvati prirodne ljepote. Naši marljivi učenici brzo su usvojili nova znanja koja će primjenjivati i u školi i kod kuće. Posebno oduševljenje nastalo je kad su spoznali da su prilikom uručenja diplome postali "Čuvari prirode" rekla je učiteljica Branka.
Online izvori koje možete koristiti u izradi svojih plakata i prezentacija:
Pri pisanju sastavaka i referata potrebno je ispravno koristiti citiranje i napraviti popis korištene literature.
Više informacija o citiranju pronađite ovdje.
Provjerite pravopis i ispravnost teksta koji ste napisali ili koristili u prezentaciji!
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |