
| « Siječanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Primili smo Nacionalne oznake kvalitete za rad na mnogim eTwinning projektima. Učenici sa svojim učiteljicama sudjelovali su u projektnim zadatcima, suradničkim aktivnostima i predstavljali svoj rad projektnim partnerima.
Čestitamo!
U projektu „Third Graders Learn English“ sudjelovali su učenici 3. a razreda. Sve su projektne aktivnosti dostupne na stranici projektnih partnera:
https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/third-graders-learn-english-2023-24/twinspace/pages/topics i na poveznici.
U projektu su sudjelovali učenici 5. a razreda. Sve su projektne aktivnosti dostupne na stranici projektnih partnera:
Sve projektne aktivnosti učenika 6. d, 7. a i 7. b. dostupne su na poveznici:
U eTwinning projektu „100. dan škole Udruge Zvono“ sudjelovali su učenici 6. d, 7. a i 7. b. Njihove su aktivnosti dostupne na poveznici:
Za sudjelovanje u projektu primili smo potvrdu Udruge Zvono.
Sve aktivnosti učenika 5. a, 6. d., 7. a i 7. b razreda u projektu „Uz čitanje riječi rastu 4“, koji se realizirao tijekom nastavne godine, objedinjene su na poveznici:
Projektnim aktivnostima izrade kuće od recikliranoga materijala i pričom “The Fox and the hedgehog” učenici 3. a završavaju ovogodišnje sudjelovanje na eTwinning projektu Third Graders Learn English. Slijedi evaluacija i prijava za oznaku kvalitete.
.png)
Aktivnosti iz projekta dostupne su na poveznici.
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
Tema projekta u siječnju koja se nastavila i u veljači bila je Predmeti naših predaka. Učenici su donijeli u školu jako stare i vrijedne predmete koje su koristili njihovi predci (roditelji, bake, djedovi, šukunbake, šukundjedovi), a svaki od njih ima svoju priču koju su „ispričali“ razrednom izložbom u svojoj učionici. Na istu temu nastali su crteži na nastavi Likovne kulture i opisi predmeta na nastavi Hrvatskog jezika. Izložbu su rado pogledali i učenici škole.
.png)
Na sljedećoj poveznici prikazane su sve aktivnosti:
.png)
.png)
.png)
U videokonferenciji eTwinning projekta 100. dan škole Udruge Zvono 2024. učenici 7. a razreda družili su se s projektnim partnerima iz OŠ Blage Zadre iz Vukovara. Učenici su predstavili svoje škole i jedni drugima predstavili dio radova nastalih tijekom projektnih aktivnosti povodom 100. dana nastave.

.png)

.png)
.png)
.png)
U projektnu aktivnost eTwinning projekta „Uz čitanje riječi rastu 4“ učenici 7. razreda uključili su se izradom video radova s vizualizacijom poezije Dobriše Cesarića.
https://www.canva.com/design/DAF7THtup40/eGcaYDQoInm
FUAGFfonKiQ/watch?utm_content=DAF7THtup40&utm_campaign=designshare&
.png)
.png)
Učenici 6. d, 7. a i 7. b razreda priključili su se eTwinning projektu 100. dan škole Udruge Zvono 2024. Projekt se tradicionalno obilježava u brojnim europskim zemljama. Na nacionalnoj razini obilježavamo ga ostvarujući cilj projekta: okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj i međunarodnoj razini odabranim sadržajima obilježiti ovaj dan u školi. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika, igre i međupredmetne korelacije i aktivnosti.
Osmislili smo sljedeće projektne aktivnosti koje će se realizirati na na satovima Hrvatskoga jezika, na satu dopunske nastave i na satu dodatne nastave.
100 ( ili 10 x 10 ) aktivnosti učenika 6. d, 7. a i 7. b razreda
10 osmosmjerki - digitalni alat: Word Search Lab
Zaljubljen do ušiju, Miro Gavran (7. a)
2. 10 prijelomnih vijesti – digitalni alat: Breaking News i Google Slide
Zaljubljen do ušiju, Miro Gavran (7. a)
3. 10 digitalnih radova (7. a)
4. 10 videonajava – djela za cjelovito čitanje po izboru učenika (svi učenici)
5. 10 digitalnih razglednica (7. b)
6. 10 opisa likova – digitalni alat: Word Art, Priče iz davnine, Ivana Brlić Mažuranić (6. d)
7. 10 glagola u svim oblicima (6. d)
8. 10 haikua (dodatna nastava)
9. 10 umnih mapa za ponavljanje i usustavljivanje gradiva (7. b)
10. 10 izreka o školi, učenicima, znanju… (dopunska nastava)
.png)
Naša je škola primila i treću Europsku oznaku kvalitete za izvanredan rad na eTwinning projektu realiziranom tijekom šk. g. 2022./2023. - Second Graders Learn English.
U obrazloženju piše:
„To znači da su Vaš rad, rad Vaših učenika i suradnja s vašim partnerima zadovoljili kriterije Okvira oznake kvalitete i dobili visoku ocjenu.
Kao rezultat toga, dobit ćete potvrdu koju možete ispisati i staviti na istaknuto mjesto u svojoj školi. Također, vaš će projekt biti predstavljen u posebnom dijelu na Europskoj školskoj obrazovnoj platformi.
Još jednom čestitamo i nadamo se da ćete nastaviti organizirati visokokvalitetne projekte s drugim eTwinning učiteljima.“
Čestitamo učenicima ovogodišnjeg 3. c razreda koji su marljivo sudjelovali u svim projektnim aktivnostima.
.png)
.png)
.png)
.png)
Naša je škola primila dvije Europske oznake kvalitete za izvanredan rad na eTwinning projektima realiziranim tijekom šk. g. 2022./2023. - Lektiru u ruke, čitajmo bez muke i Uz čitanje riječi rastu 3.
Uvrstili smo se među 494 dobitnika iz Republike Hrvatske.
U obrazloženju piše:
„To znači da su Vaš rad, rad Vaših učenika i suradnja s vašim partnerima zadovoljili kriterije Okvira oznake kvalitete i dobili visoku ocjenu.
Kao rezultat toga, dobit ćete potvrdu koju možete ispisati i staviti na istaknuto mjesto u svojoj školi. Također, vaš će projekt biti predstavljen u posebnom dijelu na Europskoj školskoj obrazovnoj platformi.
Još jednom čestitamo i nadamo se da ćete nastaviti organizirati visokokvalitetne projekte s drugim eTwinning učiteljima.“
Čestitamo učenicima ovogodišnjeg 6. d, 7. a i 7. b razreda koji su marljivo sudjelovali u svim projektnim aktivnostima.
.png)
.png)
.png)

.jpg)
Učenici 3. b razreda uključeni su u eTwinning-ov projekt „Lets travel to the past“. U mjesecu prosincu tema projekta bili su božićni običaji i čestitke nekad i danas. Kako bi što više i bolje doznali kako je to nekad bilo, ponovno su u goste pozvali djedove i bake. Puno su naučili i, što je najvažnije, lijepo su se družili i gosti i domaćini.
Hvala Nikinoj prabaki Anđeli, Davidovoj baki Larisi i Leoninom djedu Božidaru koji je za ovu priliku došao iz Delnica.
Na istu temu svojim čestitkama iznenadili su korisnike doma za starije Sv. Matej na Saršonima i tako učinili malo dobro djelo te barem nakratko izazvali radost ljudima u domu.

Sve aktivnosti nalaze se na poveznici: https://bit.ly/3vn4IjH.
U videokonferenciji eTwinning projekta „Zdrave prehrambene navike“ učenici 4. a i 6. d naše škole družili su se s projektnim partnerima iz OŠ Blage Zadre iz Vukovara i JU OŠ „Sveti Sava“ iz Foče.
Vidjeli smo mnoštvo učeničkih radova, uživali u slikama, riječi i pjesmama.
učiteljice Sunčica Gačić i Ivana Smolčić Padjen
.png)
Osnovna škola Nikola Tesla Rijeka i Osnovna škola Blage Zadre Vukovar 14. 12. imali su videoizložbu svojih radova za eTwinning projekt „U svijetu likovnih umjetnika 6“.
Prvaši iz Vukovara pokazali su nam svoje radove:
a četvrtaši iz Rijeke radove po uzoru:
.png)
.png)
U suradničkoj projektnoj aktivnosti učenici 6. d razreda naše škole izrađivali su društvene igre namijenjene projektnim partnerima - učenicima 5. c razreda OŠ Eugena Kumičića iz Slatine. Poslali smo im svoje društvene igre i već primili paket od naših prijatelja iz Slatine koji nas je silno obradovao.
Ivana Smolčić Padjen
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)

.png)
U suradničkoj projektnoj aktivnosti učenici 7. a i 7. b izrađivali su čitalačke grafite temeljem pročitane pripovijetke Duga Dinka Šimunovića. Projektni su partneri dužni autoricama projekta poslati tri najuspješnija rada koja će biti uvrštena u izložbu. Za pomoć smo se obratili profesoru likovne kulture Igoru Malnaru, koji je odabrao radove Franke Imgrund i Nade Šarić iz 7. a te Anamarije Čar iz 7. b razreda.
Videokonferenciju su održali projektni partneri - 5. i 6. razred OŠ Nikola Tesla, Rijeka i osmi razred OŠ Ivana Gorana Kovačića, Vrbovsko, s učiteljicom Manuelom Valenčić. Učenici su se upoznali, predstavili svoje škole, jedni drugima pokazali svoje dosadašnje radove u projektu i dogovorili buduće suradničke aktivnosti. Naši su Teslići pokazali svoje agamografe, akrostihe, blackout poeziju, društvene igre i štapne lutke.
Ivana Smolčić Padjen
.png)
.png)
Videokonferenciju su održali projektni partneri - 5. razred OŠ Nikola Tesla, Rijeka i osmi razred OŠ Ivana Gorana Kovačića, Vrbovsko, s učiteljicom Manuelom Valenčić. Učenici su se upoznali, predstavili svoje škole, jedni drugima pokazali svoje dosadašnje radove u projektu i dogovorili buduće suradničke aktivnosti. Naši su Teslići projektnim partnerima pokazali svoje kaligrame, akrostihe, štapne lutke, dnevnike čitanja, slikovnicu i način na koji koriste informacijsko-komunikacijsku tehnologiju.
Ivana Smolčić Padjen
.png)
.png)
.png)
.png)
 (1).png)
U našoj školi puno je eTwinning projekata i svi rado sudjeluju u njima. Tako i 4. a razred sa svojom učiteljicom Sunčicom sudjeluje u eTwinning projektu: „U svijetu likovnih umjetnika 6“.
Na satu Likovne kulture imali su videokonferenciju sa slikarom Mislavom Lešićem. Predstavio im se i odgovarao na mnoga postavljena pitanja. Uživali su na ovakvom satu Likovne kulture i upoznavanju umjetnika, a ujedno su i stvorili prekrasna umjetnička djela uz obrađenu lektiru Šumu Striborovu.
.png)
U suradničkoj projektnoj aktivnosti učenici 6. d razreda izradili su društvene igre koje se temelje na romanu Pavla Pavličića Trojica u Trnju. Dio igara poslali smo projektnim partnerima, učenicima 5. razreda OŠ Eugena Kumičića iz Slatine.
Ivana Smolčić Padjen
.png)
Projekt se provodi od 1. studenog do 1. lipnja u školskoj 2023./2024. godini tijekom nastave hrvatskoga jezika.
Tijekom projekta predviđene su sljedeće etape:
1. prijava partnera u projekt
2. predstavljanje projektnih partnera uporabom Padleta
3. provođenje kreativnih aktivnosti u interpretaciji lektire
4. prikaz ostvarenih kreativno inovativnih aktivnosti uz fotografije i kratak opis aktivnosti
5. valorizacija i evaluacija projekta
6. izrada online publikacije u alatu Wakelet kojom će se prikazati najzanimljivije i inovativne kreativne aktivnosti i učiniti dostupnima i drugim učenicima i učiteljima.
Svaki učitelj, sudionik projekta, osmišlja kreativne aktivnosti za učenike tijekom ili nakon čitanja lektire.
Svoje ideje, učenička ostvarenja i rezultate rada treba prikazati na svojoj TwinSpace stranici te ih razmijeniti s ostalim partnerima projekta.
Ivana Smolčić Padjen
.png)
U suradničkoj projektnoj aktivnosti zadatak je potaknuti druge da se zaljube u knjigu. Potrebno je izraditi infografiku, plakat ili brošuru u fizičkom ili digitalnom obliku i pokloniti rad kome želimo.
Učenici 5. a, 6. d, 7. a i 7. b svoj rad poklanjaju knjižnici OŠ Nikola Tesla.
.png)
Njihovu prezentaciju možete pogledati na poveznici:
https://www.canva.com/design/DAFzT2jbIzM/UOkzci6zbw9nn9tYxwGCww/view?
utm_content=DAFzT2jbIzM&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&
Ivana Smolčić Padjen
.jpg)
Dana 25. 10. učenici 7. a i 4. a sudjelovali su u zajedničkim aktivnostima eTwinning projekta „Zdrave prehrambene navike“.
Provedene su 3 aktivnosti:
1. Bee traži put do jabuke
2. Kodiranje
3. Programiranje i odgovaranje na pitanja o zdravoj prehrani.
I veliki i mali uživali su u druženju i zajedničkom radu.
.png)
.png)
Učenici 6. d razreda obilježili su Mjesec hrvatske knjige. Interpretirali su odabrane pjesme Vesne Parun, ilustrirali ih, vizualizirali njezine stihove uporabom različitih digitalnih alata, a zatim izražajno čitali pjesme na zajedničkom druženju – čajanki u školi.
Udobno smješteni, neki odjeveni u pidžamu, neki s papučama na nogama, s jastučićima i omiljenim plišancima u rukama, uz svjećice smo pili čaj, grickali keksiće i čitali jedni drugima.
Našom čajankom predstavit ćemo se projektnim partnerima u suradničkoj aktivnosti Obilježavanje važnih datuma.
Hvala našoj kuharici Marini Tomić i učiteljici Sunčici Gačić na pomoći u realizaciji!
.png)
.png)
.png)
.png)
Jako nas je razveselila ova obavijest:
Congratulations! You have been awarded with a National Quality Label for your project Dan jabuka 2022.
.png)
uz komentar: Tijekom provedbe ovog eTwinning projekta korištene su razne pedagoške inovacije. Projekt je integriran u kurikulum. Suradnja i komunikacija među partnerskim školama je ostvarena suradničkim radom i putem videokonferencija. Korišten je veći broj web alata tijekom provedbe projekta. Diseminacija je provedena na web stranicama škole. Evaluacija projekta je provedena.
.png)
.png)
.png)
Cilj je projekta razvijati zdrave prehrambene navike učenika u različitim aktivnostima, osvijestiti potrebu za pravilnom i zdravom prehranom obilježavanjem Dana zahvale za plodove zemlje i Dana jabuka, upoznati učenike s utjecajem određene vrste hrane na njihovo zdravlje te proširiti znanje o povezanosti hrane sa zdravljem.
Aktivnosti:
1. Prehrambene navike (listić)
2. Crtanje na ploči ![]()
![]()
3. Pixel art jabuka
4. Black out poezija
5. Bee traži put do jabuke (programiranje)
6. Igra: Tko će prije popuniti polja jabuke
7. STEM igra: Pronađi put do jabuke
8. Videokonferencija
9. Zlatna jabuka tekst
10. Izradi 3D jabuku
11. Sorte jabuka
12. Evaluacija projekta
.png)
.png)
.png)
.png)
Učenici 6. d, 7. a i 7. b razreda ove su se školske godine uključili u eTwinning projekt „Zdrave prehrambene navike“ (prethodnih godina poznat kao „Dan jabuka“).
Projekt je uvršten u Školski kurikulum i prikupljene su potrebne suglasnosti roditelja. Aktivnosti će se realizirati tijekom redovne nastave hrvatskoga jezika.
Cilj je projekta razvijati zdrave prehrambene navike učenika u različitim aktivnostima, osvijestiti potrebu za pravilnom i zdravom prehranom obilježavanjem Dana zahvale za plodove zemlje i Dana jabuka, upoznati učenike s utjecajem određene vrste hrane na njihovo zdravlje te proširiti znanje o povezanosti hrane sa zdravljem.
Suradnja s projektnim partnerima provodit će se u listopadu i studenom 2023. godine. Svi će projektni partneri surađivati će na eTwinning live platformi. Organizirat će se videokonferencije škola partnera, na kojima će se učenici međusobno upoznati i surađivati.
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
Učenici promišljaju o svojim vrlinama i jakim stranama; u čemu su dobri i što mogu poboljšati te na umnoj mapi zajednički pišu sinonime za feel-good osjećaje te predlažu aktivnosti koje potiču osjećaj zadovoljstva.
Rezultati ankete provedene s učenicima govore koliko su bili zadovoljni provedenim projektnim aktivnostima.
6. b i razrednica Daniela Pavlak Ćoso
.png)

Učenici su izrađivali košarice s cvijećem, a na svakoj peteljci bio je kupon za mamu. Mama može svakoga dana izabrati različitu uslugu: čišćenje sobe, zagrljaj, masažu i sl.
Svatko u obitelji treba ispunjavati obveze primjerene dobi. Dijeljem kućanskih poslova nastaje više zajedničkog kvalitetnog vremena.
6. b i razrednica Daniela Pavlak Ćoso
.png)