ENERGETSKA OBNOVA OŠ NIKOLE TESLE, GRAČAC
Opširnije o obnovi pročitajte ovdje ili skinite dokument o energetskoj obnovi.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Za pregled vremenskih prilika (i neprilika) u Gračacu klikni na ovu sličicu! GRAČAC VRIJEME
1.sat 08:30-09:15
2.sat 09:20-10:05
3.sat 10:10-10:55
VELIKI ODMOR 10:55-11:10
4.sat 11:15-12:00
5.sat 12:05-12:50
6.sat 12:55-13:40
7.sat 13:45-14:30
Učenička prirodna znatiželja može biti veliki motivator za dodatnim učenjem. Tako učenici uz dodatnu pomoć rado sudjeluju u istraživačkom učenju i mikroskopiranju. U grupi je uvijek lakše, ali ima i onih koji su dovoljno znatiželjni da se samostalno odluče istražiti i uvidjeti kako na jednostavan način možemo gradivo povezati sa svim onim što nas okružuje
Radom u grupi se razvija suradnja, pa tako osim učenja djeca razvijaju svakako i svoje socijalne vještine. Zajednički surađuju, dogovaraju se, dolaze do zaključaka i što je najvažnije kroz zabavu usvoje znanje.
Voda kao život - kroz cijelu priču povest će nas peti razred sa svojim istraživačkim učenjem. Istražili su „Je li površinska napetost uvijek jednaka?“, „Što to pluta, a što tone?“ , „O čemu ovisi gustoća vode?“ i „Očemu ovisi prozirnost vode?“. I za kraj su imali najteži zadatak, samostalno ocijeniti svoj rad u grupi, ali i rad ostalih prijatelja svoje grupe.
Pojedini učenici sedmih razreda su se pitali „Hrane li se sva živa bića?“ imali su priliku mikroskopirati odnosno pogledati plijesni i razmisliti zašto se plijesni nalaze na namirnicama živoga podrijetla.