Na našoj oglasnoj ploči nalaze se dokumenti koji su važni. Pogledajte ih.
Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama
Pravilnik o provedbi postupaka jednostavne nabave
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinu i postupku zapošjavanja u osnovnoj školi Okučani
PRAVILNIK O DOPUNAMA PRAVILNIKA O NAČINU I POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA U OSNOVNOJ ŠKOLI OKUČANI
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Godišnji plan i program rada 2024./2025.
Odluka o imenovanju tima za kvalitetu OŠ Okučani
Odluka o izmjenama godišnjeg plana i programa rada 2020./2021.
Odluka o izmjeni odluke o ustroju razrednih odjela u OŠ Okučani 2020./2021.
Izvedbeni školski plan i program građanskog odgoja i obrazovanja
Pravilnik o ostvarivanju i korištenju vlastitih prihoda
27. SIJEČNJA – DAN SJEĆANJA NA HOLOKAUST I SPREČAVANJE ZLOČINA PROTIV ČOVJEČNOSTI
U našoj školi u sklopu međunarodnog projekta „ Šafran “ obilježen je 27. siječnja Dan sjećanja na Holokaust i sprečavanje zločina protiv čovječnosti.
Projekt je to u kojem sudjeluju učenici sedmog i osmog razreda. Učenicima osmih razreda su profesorice povijesti Željka Šebelić – Pejaković i Branka Grgić održale predavanje o Holokaustu i Drugom svjetskom ratu, s naglaskom na život židovske djece za vrijeme Holokausta. Učenicima 7. razreda su održale predavanje o Židovskoj povijesti, kulturi i religiji.
Učenici 8. razreda su u sklopu nastave hrvatskog jezika čitali Dnevnik Anne Frank, a profesori hrvatskog jezika Đuro Čorak i Kristina Apanović su im dodatno predavali o dječjim pravima. Učenici su na satu hrvatskog jezika izradili i četiri plakata koji se bave životom Anne Frank, o važnosti čitanja i pisanja u njenom životu te o dječjim pravima. Također su kroz motivacijsku radionicu naučili što su to stereotipi i predrasude te zašto su takva razmišljanja štetna.
S profesoricama povijesti Željkom Šebelić – Pejaković i Brankom Grgić su učenici 8 . razreda pogledali dokumentarni film Lea i Darija te kroz radionicu „Djeca u totalitarnim sustavima od 1933. do 1945.“ odgovarali na pitanja i razmatrali poštivanje ljudskih i dječjih prava. Učenici sedmih razreda gledali su film „Dječak u prugastoj pidžami“ koji je snimljen prema istoimenom romanu književnika Johna Boyna i kroz radionicu „ Dječak u prugastoj pidžami“ iznosili svoje dojmove o gledanom filmu i pisali pismo prijatelju .
Ciljevi nastavnog sata: osvijestiti učenike da je Holokaust bio gubitak za civilizaciju kao cjelinu kao i za države koje su bile direktno uključene, stjecanje boljeg razumijevanja povijesti, podizanje svijesti o opasnosti od radikalnih, ekstremističkih pokreta i totalitarnih režima, promidžba poštivanja ljudskih prava, naročito manjina, poticanje kritičkog mišljenja i intelektualne znatiželje kao i njegovanje osobne odgovornosti kao demokratskih građana.
Željka Šebelić – Pejaković , prof.
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Dnevni tisak | ![]() |
![]() |
Časopisi | ![]() |
• Enter |
• Bug |
• National Geographic |
• Vidi |
• Meridijani |
• PC CHIP |
• Drvo znanja |
![]() |
Tražilice | ![]() |
• Yahoo |
• AskForKids |
![]() |
On line rječnici | ![]() |
![]() |