Izvannastavna aktivnost je oblik aktivnosti koji škola planira, programira, organizira i realizira, a u koju se učenik samostalno, neobavezno i dobrovoljno uključuje (Državni pedagoški standard). Izvannastavne aktivnosti u školi su prostor u kojem se najlakše može doprijeti do učenika, do njihovih potreba i želja. U izvannastavnim aktivnostima nema brojčanog ocjenjivanja koje često predstavlja stres za učenika. Sudjelovanje u izvannastavnim aktivnostima smanjuje prostor za djelovanje rizičnih čimbenika na djecu i mlade u slobodnom vremenu, a radom u izvannastavnim aktivnostima razvijaju se socijalne kompetencija učenika, potiče kreativnost, izgrađuju vrijednosti, jača osjećaj zajedništva i povezanosti sa školom što ima preventivni učinak na nastanak i razvoj problema u ponašanju (Valjan Vukić, 2016.).
U našoj školi svake je godine sve veći broj učenika koji sudjeluje u izvannastavnim aktivnostima. Učenici sudjeluju u aktivnostima u kojima su se pronašli sukladno svojim interesima i talentima koje posjeduju – likovnom stvaralaštvu, povijesnom istraživanju, kulinarskom izričaju, plesnom, dramsko-recitatorskom i slično. Zadnje tri godine kroz projekte Centra izvrsnosti SDŽ (Čuvari baštine) učenici njeguju trogirsku materijalnu i nematerijalnu baštinu. Ove godine, izvannastavne aktivnosti smo obogatili i s novinarskom grupom uključivši se u projekt CIMAJ Centra izvrsnosti SDŽ. Osim Centra, potrebe i motivaciju naših učenika prepoznalo je i MZO omogućivši nam ostvarenje projekta Ca je śrcu drago! Zbog istoimenog projekta naša škola je ponosni vlasnik dvije nove tradicionalne trogirske nošnje (slike u prilogu). Za kraj školske godine očekujemo još niz aktivnosti i kreativnog angažmana učenika i nastavnika koji će zaokružiti svoj rad priredbom uoči Dana škole.
Nadamo se da će sljedeća školska godina donijeti i nove izvannastavne grupe koje će omogućiti učenicima stvaralačko djelovanje i potaknuti osobni rast i razvoj djece.