Poštovani roditelji/staratelji,
elektronički zapis/potvrdu o statusu redovitog učenika možete preuzeti i ispisati u aplikaciji e-Dnevnik. Nadogradnjom sustava u tu je svrhu otvoren novi modul gdje je u padajućem izborniku moguće izabrati svrhu potvrde. Ulazak u e-Dnevnik omogućen je prijavom putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta te sustava e-Građani.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Na donjoj poveznici možete preuzeti informaciju o terminima individualnih razgovora s roditeljima u šk. god. 2023./2024.
Voditelji ŠSD-a su Leo Klapan, prof, Divna Bjelanović, dipl.uč., Eugenija Pranješ, prof. i Tea Jurčić, dipl.uč.
Danas smo obilježili Hrvatski olimpijski dan.
Kako bismo ukazali na važnost bavljenja sportom od najranijih godina, već smo se od jutra bavili tjelovježbom.
Uključile su se učiteljice, učenici razredne nastave i ravnateljica.
U školu smo došli u bijelim majicama jer je i olimpijska zastava bijele boje.
Svi smo zaključili da je "važno baviti se sportom" jer je "u zdravom tijelu-zdrav duh!"
Odjenite bijele majice kao simbol mira, prijateljstva i razumijevanja. Hodajte, trčite i krećite se te napravite prvi korak prema zdravom načinu života.
http://os-pecine-ri.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=108
Kreativne likovne radove 1. razreda možete pogledati ::ovdje::
Kreativne likovne radove 3. razreda možete pogledati ::ovdje::
Povodom obilježavanja Hrvatskog olimpijskog dana učenici 3. razreda na nastavnom su satu Hrvatskoga jezika otkrivali nova znanja, pronalazeći podatke u informativnom tekstu na temu Olimpijskih igara. Digitalna slagalica – otkrivalica prikazala im je simbol Olimpijskih igara – olimpijsku zastavu, a iz fotografije i podataka u tekstu saznali su od koliko se krugova sastoji, koja boja kruga pripada kojem kontinentu, zašto su krugovi baš tih boja, kako počinju i završavaju OI, gdje se olimpijski plamen pali, tko ga prenosi u sve zemlje svijeta, čime su nagrađeni najbolji olimpijci, tko su najbolji hrvatski olimpijci, koje vrste OI-a postoje te su iz popisa svih olimpijskih sportova u tablicu podataka uvrštavali iste po zadanom kriteriju. U tabličnom su prikazu upisivali i razlikovne primjere OI-a nekad i sad. Na nastavnom satu Tjelesne i zdravstvene kulture odigrali su tri štafetne igre s rekvizitima, a na nastavnom satu Likovne kulture u crtačkoj su se tehnici, koristeći crni flomaster, izrazili na temu Moj omiljeni sport. Učenice K. C. i N.C. istoga su dana sudjelovale u promotivnom programu obilježavanja Hrvatskog olimpijskog dana na Korzu (tenis).
Igru graničara 4. razreda možete pogledati ::ovdje::
Sudjelovanje učenika 1. i 3. razreda koji polaze produženi boravak možete pogledati ::ovdje::