Poštovani roditelji/staratelji,
elektronički zapis/potvrdu o statusu redovitog učenika možete preuzeti i ispisati u aplikaciji e-Dnevnik. Nadogradnjom sustava u tu je svrhu otvoren novi modul gdje je u padajućem izborniku moguće izabrati svrhu potvrde. Ulazak u e-Dnevnik omogućen je prijavom putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta te sustava e-Građani.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Na donjoj poveznici možete preuzeti informaciju o terminima individualnih razgovora s roditeljima u šk. god. 2023./2024.
Nova senzorna soba u sklopu Odjela za djecu s oštećenjem vida dobiva još jednu ulogu kroz naš projekt „Dotakni priču“. Priče sada pričamo u mraku senzorne sobe. U mraku ne možemo dobro vidjeti, ali zato možemo bolje čuti. Slušanje priča u mraku potiče neka druga osjetila kojih zbog dominacije vida koji nam odvlači pažnju često nismo svjesni. Pozorno slušanje priča, ulaznica je u sivjet mašte. Baš taj svijet mašte pokušavamo otvoriti našim učenicima polaznicima naše škole koji imaju priliku sudjelovati u ovom projektu kroz tekuću školsku godinu. Osim interesa za knjige i poticanja čitanja kao primarnih ciljeva, projekt ima za cilj razvijati empatiju kod učenika za njihove vršnjake s oštećenjem vida koji svakodnevno moraju živjeti u uvjetima sljepoće. Projekt se realizira u suradnji dviju školskih knjižnica koje djeluju u OŠ Pećine. Redovne školske knjižnice i knjižnice za djecu s oštećenjem vida koja također djeluje u našoj školi. Pri odabiru priča vodimo se kriterijem raznolikosti, a vrlo često primjenjuju se i terapeutske bajke.
Projekt vode knjižničarke Ksenija Sobotinčić Štropin i Tanja Šupe.