Poštovani roditelji/staratelji,
elektronički zapis/potvrdu o statusu redovitog učenika možete preuzeti i ispisati u aplikaciji e-Dnevnik. Nadogradnjom sustava u tu je svrhu otvoren novi modul gdje je u padajućem izborniku moguće izabrati svrhu potvrde. Ulazak u e-Dnevnik omogućen je prijavom putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta te sustava e-Građani.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Na donjoj poveznici možete preuzeti informaciju o terminima individualnih razgovora s roditeljima u šk. god. 2023./2024.
U četvrtak, 2. svibnja u 7:30 učenici 3. i 4. razreda s nestrpljenjem su ispred škole čekali polazak na dvodnevno putovanje u Dalmaciju. Tijekom putovanja suvremenim autobusom pažljivo su slušali poučne informacije voditeljice Lidije, međusobno razgovarali te sa zanimanjem gledali dječje igrane i animirane filmove. Put je protekao ugodno, a vozač Kristijan sigurnom ih je vožnjom doveo do svakog cilja. Najprije su posjetili prvi hrvatski kraljevski grad Nin. Nakon šetnje starom gradskom jezgrom razgledali su Muzej ninskih starina koji svjedoči o prošlosti tamošnjih stanovnika. Zatim su posjetili ninsku solanu. Laganom šetnjom pokraj bazena uz stručno su vodstvo upoznali način dobivanja prirodne ekološke soli te upoznali biljni i životinjski svijet tog područja. Svoje putovanje nastavili su u smjeru PP Vransko jezero. Uz stručno vodstvo prošetali su poučnom stazom u ornitološkom rezervatu proučavajući biljni i životinjski svijet voda stajaćica, a zatim uživali u prekrasnom pogledu na cijelo Vransko jezero, okolna primorska mjesta te cijeli kornatski arhipelag s vidikovca Kamenjak. Po dolasku u Šibenik, smjestili su se u hostel „Globo“, a zatim večerali pa prošetali starom jezgrom Šibenika. Sljedećeg su dana nakon doručka krenuli put NP Krka. Po dolasku u Skradin djelatnici parka održali su im zanimljivo interaktivno predavanje na temu voda, ali i pohvalili njihovo znanje o vodama. Na radionici „Kap za slap“ učenici su od dobivenih materijala (sitni i krupni pijesak, pamuk (vata), mreža, ugljen, gumica i plastična boca) imali timski zadatak - napraviti filtar za vodu. Filtri su bili testirani tako što se kroz njih puštala prljava voda. Najbolji filtar – onaj kroz koji protječe najčišća voda napravile su učenice 3.r. Do najpoznatijeg slapa – Skradinskog buka, učenici su se vozili brodićem. U šetnji poučnom stazom drvenim mostićima preko žive vode uživali su u istraživanju biljnog i životinjskog svijeta vode tekućice. Nakon ručka razgledali su etnoselo u kojem su im prezentirane djelatnosti starih zanata. Prepuni dojmova vratili su se kući u kasnim večernjim satima.