Poštovani roditelji/staratelji,
elektronički zapis/potvrdu o statusu redovitog učenika možete preuzeti i ispisati u aplikaciji e-Dnevnik. Nadogradnjom sustava u tu je svrhu otvoren novi modul gdje je u padajućem izborniku moguće izabrati svrhu potvrde. Ulazak u e-Dnevnik omogućen je prijavom putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta te sustava e-Građani.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Na donjoj poveznici možete preuzeti informaciju o terminima individualnih razgovora s roditeljima u šk. god. 2023./2024.
Međunarodni dan vatrogasaca obilježava se 4. svibnja na dan svetog Florijana, zaštitnika vatrogasaca. Učenici razredne nastave raznovrsnim su aktivnostima kroz mjesec svibanj obilježili njihov dan.
Sudjelujući u aktivnostima povodom obilježavanja Međunarodnog dana vatrogasaca te u projektu Vatra nije dječja igra, učenici su uvidjeli kako je posao vatrogasaca opasan i zahtjevan, ali nadasve human i požrtvovan.
U nastavku pročitajte aktivnosti u pojedinačnim razredima.
Učenici 1. razreda pogledali su crtani film „Vatrogasac Sam“ i prezentaciju o vatrogascima. Upoznali su se sa zanimanjem vatrogasaca, ponovili broj vatrogasne službe 193, razgovarali o kućanskim aparatima kojima se djeca u kući ne trebaju koristiti kada su sama te koji postupci u prirodi mogu izazvati požar i o čemu ljudi trebaju voditi računa kad odlaze iz prirode. Svojim likovnim radovima prikazali su u kojim se sve situacijama nalaze naši vatrogasci. Naučili su da osim što gase požare, vatrogasci spašavaju ljude i životinje u opasnim situacijama, interveniraju u poplavama, potresima, prometnim nezgodama…
Učenici 2. razreda na nastavnom satu Prirode i društva spoznali da je vatra ljudima korisna, ali i da predstavlja opasnost u domu i izvan njega te su naučili na koje se sve načine mogu zaštititi u slučaju opasnosti od požara. Na nastavnom satu Likovne kulture učenici su u skupinama umjesto riječima, razgovarali toplim bojama poput plamenih jezičaka, poštujući pravila razgovora kako vatra na listu papira ne bi izmakla kontroli i postala požar. Nakon završenog “razgovora” plamene je jezičke ipak valjalo ugasiti vatrogasnim vozilima koje su učenici prethodno ilustrirali. Učenici polaznici Glazbene radionice pjesmom su poručili da “Vatra nije dječja igra”, stoga je poslušajte, upamtite važnu poruku koju nam šalje i uživajte u vatrenoj likovnoj galeriji učenika. ::Link na video::
Učenici 3. razreda u temama „Istražujem svijet oko sebe“ i „Živim zdravo i odgovorno se ponašam“ govorili su o Projektu Vatrogastvo i zaštita od požara. Likovno su se izrazili na zadanu temu, a učenica Ema Jugović napravila je intervju s tatom Goranom koji je po zanimanju vatrogasac. O zanimanju vatrogasca govorili smo i na satu Hrvatskoga jezika kada smo obrađivali imenice- zanimanja.
Učenici 4. razred prionuli su ostvaraju likovnih radova i zajedničkog plakata na temu: Vatrogasna kola. Dobro su se prethodno pripremili, proučili što sve vatrogasna kola moraju imati kako bi pripomoglo vatrogascima u gašenju požara i spašavanju života. Učenici su razne konkrete i igračke sakupili kod kuće te su ih iskoristili za plakat.
Učenici polaznici produženog boravka prvog razreda pogledali su prezentaciju Vatrogasna priča. Saznali su što je to vatra, čemu služi vatra, što je požar te kako spriječiti požar. Animirani crtani film redatelja Ante Zaninovića „Vatrogasci“ bio im je izuzetno zanimljiv i nadasve poučan. Mjesto radnje bio je Baltazar grad, a glavni likovi vatrogasci Poliga i Zaliga. Pročitali su i poučnu slikovnicu „Vatrogasci“, autora Andrea Weller-Essers.
Učenici produženog boravka drugog i trećeg razreda proveli su raznovrsne aktivnosti. Razgovarali su o tematskoj izreci „Vatra je dobar sluga, ali loš gospodar“. Izrađivali su akrostih u stvaralačkom grupnom radu te su se kreativno likovno izrazili stiliziranim slovima. Izveli su scensku igru „Dan vatrogasaca“ te štafetnu igru „Treba nam voda“.
Sudjelujući u aktivnostima povodom obilježavanja Međunarodnog dana vatrogasaca te u projektu Vatra nije dječja igra, učenici su uvidjeli kako je posao vatrogasaca opasan i zahtjevan, ali nadasve human i požrtvovan.