preskoči na sadržaj

Osnovna škola Pećine Rijeka

Login
Erasmus akreditirana škola

Školski blog

Blog OŠ Pećine

Virtualna knjižnica

Virtualna knjižnica

IZDAVANJE POTVRDA UČENICIMA

Poštovani roditelji/staratelji,

elektronički zapis/potvrdu o statusu redovitog učenika možete preuzeti i ispisati u aplikaciji e-Dnevnik. Nadogradnjom sustava u tu je svrhu otvoren novi modul gdje je u padajućem izborniku moguće izabrati svrhu potvrde.  Ulazak u e-Dnevnik omogućen je prijavom putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta te sustava e-Građani.

Informatika u razrednoj nastavi

E-svijet 1


Krizni tim za psihološku pomoć i savjeti stručnjaka Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu mogu se dobiti putem e-maila kurikulum@mzo.hr i na telefon Nada Kegalj (098/594 721 i 091/755 0879 za Primorsko-goransku i Ličko-senjsku - Primorje).
 
Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Zabavno i poučno

 

               

 

 

 

 

VAŽNI DOKUMENTI

Individualni razgovori s roditeljima

Na donjoj poveznici možete preuzeti informaciju o terminima individualnih razgovora s roditeljima u šk. god. 2023./2024. 

Priloženi dokumenti:
Raspored informacija.pdf

Razno

Novosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dan bijelog štapa
Autor: Anamarija Pogorelec, 20. 10. 2010.

Od 12. do 18. listopada ove godine, u 4., 5. a i b, 6. i 8. razredu osnovne škole Pećine obilježen je Međunarodni dan bijelog štapa. Taj dan se inače obilježava 15. listopada svake godine. Obilježavanje je realizirano kroz radionice čiji je cilj bio senzibilizirati videću djecu za probleme slijepih i slabovidnih osoba.

U prvom dijelu radionice, djeca su upoznata s različitim vizualnim funkcijama ljudskog vida kroz kratki plakat - kviz naslova „Kako vide životinje?“. U usporedbi s vidom različitih životinja, djeca su vrlo brzo prepoznala koje sve vizualne funkcije ima  čovjek s neoštećenim vidom, a koje u usporedbi s nekim životinjama nema jer mu nisu potrebne. Kako smo se složili, razvoj ljudskog oka i mozga su znatno kompliciraniji nego razvoj životinjskog oka i mozga pa postoji i više mogućnosti da dođe do oštećenja na različitim razinama.


U drugom dijelu radionice, djeca su gledala kroz različite predmete i tkanine, što je simuliralo gubitak nekih vidnih funkcija, poput vidne oštrine, vidnog polja, lociranja predmeta, vizualno usmjerenog pokreta, zapažanja pokreta itd.

U trećem i najzanimljivijem dijelu radionice, djeca su sama izrađivala naočale koje simuliraju slabovidnost, ali uvjet je bio da im se naočale prije svega sviđaju. Svi su vrlo rado sudjelovali i u izradu naočala uložili puno truda i mašte, ali kako se pokazalo - naočale su lijepe i zabavne samo ako imamo izbor skinuti ih kada gledanje kroz njih postane neugodno.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Odabir agencija po javnom pozivu 7/2024
preskoči na navigaciju