Poštovani roditelji/staratelji,
elektronički zapis/potvrdu o statusu redovitog učenika možete preuzeti i ispisati u aplikaciji e-Dnevnik. Nadogradnjom sustava u tu je svrhu otvoren novi modul gdje je u padajućem izborniku moguće izabrati svrhu potvrde. Ulazak u e-Dnevnik omogućen je prijavom putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta te sustava e-Građani.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Na donjoj poveznici možete preuzeti informaciju o terminima individualnih razgovora s roditeljima u šk. god. 2023./2024.
Dana 21. studenoga 2022. učenici 4. razreda na nastavnom su satu Prirode i društva obilježili Međunarodni dan dječjih prava. Pogledali su animirani film Prava djece s Ruby i Jackom, a zatim se prisjetili dječjih prava koja su ilustrirali u mlađim razredima. Grupnim radom uspješno su oprimjerili te uočili povezanost dječjih prava i pripadajućih dužnosti, ali i ponudili valjane prijedloge rješenja u primjerima u kojima je neko dječje pravo bilo narušeno. Učenici su toga dana spoznali značaj Konvencije o pravima djeteta, imenovali UNICEF u svojstvu agencije koja pomaže djeci cijeloga svijeta i promiče dječja prava te uspješno navodili primjere odgovornoga ponašanja za život u zajednici kao što su prihvaćanje, uvažavanje različitosti, suradnja, pomaganje i sl.
Nastavak teksta i fotogalerija pod Opširnije.
Korištenjem digitalnih sadržaja u obliku kviza provjerili su stečena znanja. Po uzoru na radijsku emisiju Radio Rijeke „Da se mene pita…“ učenici 4. razreda voljeli bi da za njih postoje i sljedeća šaljiva prava kao što su npr. Pravo na rad uz zaradu, Pravo na neograničeno konzumiranje slatkiša, Pravo na odabir divlje životinje za kućnoga ljubimca, Pravo na život na stablu i sl. Nastavno na prethodni sadržaj, na Satu razrednika pogledali su film Različitost spašava na programu 14. Festivala prava djece. Prepoznali su različitost kao posebnost koju možemo podijeliti s drugima i međusobno učiti jedni od drugih te prihvatili neka obilježja ili karakteristike koje imaju, kako u svojstvu vrlina tako i mana te promišljali o tome kako ih upotrijebiti kao snagu. Zatim su izradili plakat u kojem su predstavili svoju posebnost. Umjesto zaključka, četvrtaši poručuju: „Budi različit, budi svoj!“
Fotogaleriju možete pogledati ::ovdje::