preskoči na sadržaj

Osnovna škola Pećine Rijeka

Login
Erasmus akreditirana škola

Školski blog

Blog OŠ Pećine

Virtualna knjižnica

Virtualna knjižnica

IZDAVANJE POTVRDA UČENICIMA

Poštovani roditelji/staratelji,

elektronički zapis/potvrdu o statusu redovitog učenika možete preuzeti i ispisati u aplikaciji e-Dnevnik. Nadogradnjom sustava u tu je svrhu otvoren novi modul gdje je u padajućem izborniku moguće izabrati svrhu potvrde.  Ulazak u e-Dnevnik omogućen je prijavom putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta te sustava e-Građani.

Informatika u razrednoj nastavi

E-svijet 1


Krizni tim za psihološku pomoć i savjeti stručnjaka Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu mogu se dobiti putem e-maila kurikulum@mzo.hr i na telefon Nada Kegalj (098/594 721 i 091/755 0879 za Primorsko-goransku i Ličko-senjsku - Primorje).
 
Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Zabavno i poučno

 

               

 

 

 

 

VAŽNI DOKUMENTI

Individualni razgovori s roditeljima

Na donjoj poveznici možete preuzeti informaciju o terminima individualnih razgovora s roditeljima u šk. god. 2023./2024. 

Priloženi dokumenti:
Raspored informacija.pdf

Razno

Novosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dotakni priču u bogatstvu različitosti
Autor: Ksenija Sobotinčić Štropin, 24. 1. 2023.

Projekt „Dotakni priču“, kojeg provodimo u školi svake školske godine, održava se u prostoru senzorne sobe koja djeluje u sklopu Odjela za djecu s oštećenjem vida u našoj školi. Voditeljice projekta su voditeljice dviju školskih knjižnica, školske knjižnice i Prve dječje knjižnice za djecu s oštećenjem vida koje obje djeluju u sastavu naše škole. Cilj je ovog projekta pričama poticati maštu kod djece, educirati, poticati empatiju prema drugim osobama, razvijati toleranciju i prihvaćanje različitosti. Okruženje senzorne sobe pruža mogućnost slušanja priča u opuštajućem ozračju. Za svaku pojedinu radionicu  pažljivo biramo priče koje potiču na razmišljanje kako bi ostvarili  predviđene ciljeve. Rad u malim skupinama pruža mogućnost raznih aktivnosti, a velika pozornost posvećuje se i vršnjačkoj podršci jer skupine čine djeca iz različitih razreda, odnosno različite kronološke dobi.

Na radionici u siječnju slušali smo priču „Čarolija malog dinosaura Tvrtka“, autorice Tanje Šupe. Priču koja upravo govori o bogatstvu različitosti, što je i naziv našeg školskog Erasmus+ KA1 projekta, možete poslušati na sljedećoj poveznici: https://radio.hrt.hr/radio-rijeka/obrazovanje/price-koje-pomazu-carolija-malog-dinosaura-tvrtka-10408776

Nastavak teksta možete pročitati pod Opširnije.


Riječ je o terapeutskoj priči koja govori o problemu različitosti u odnosu na okolinu i kako to može utjecati na naše samopouzdanje. Potaknuti pričom razgovarali smo o tome treba li ostati dosljedan sebi i svojim interesima, kakva su iskustva učenika na ovu temu.  Dinosaur kao glavni junak ove priče bio je poticaj da proučimo neke zanimljive činjenice o ovim zanimljivim životinjama. Bila je to prilika da se naučimo kako pretraživati enciklopedije u želji da doznamo nešto što nas zanima.  Pokazalo se kako naši učenici imaju bogato znanje o dinosaurima koje su pokazali na kvizu. Zabavna zanimljivost naše radionice svakako je činjenica da mali šarenobradi kolibrić ima pretka dinosaura. 

Voditeljice: Tanja Šupe i Ksenija Sobotinčić Štropin





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Odabir agencija po javnom pozivu 7/2024
preskoči na navigaciju