Poštovani roditelji/staratelji,
elektronički zapis/potvrdu o statusu redovitog učenika možete preuzeti i ispisati u aplikaciji e-Dnevnik. Nadogradnjom sustava u tu je svrhu otvoren novi modul gdje je u padajućem izborniku moguće izabrati svrhu potvrde. Ulazak u e-Dnevnik omogućen je prijavom putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta te sustava e-Građani.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Na donjoj poveznici možete preuzeti informaciju o terminima individualnih razgovora s roditeljima u šk. god. 2023./2024.
U četvrtak, 19. svibnja 2011. godine, otvorili smo vrata Odjela i Knjižnice za djecu s oštećenjima vida svim zainteresiranim posjetiteljima, polaznicima Odjela, njihovim prijateljima iz razreda, učiteljima i svima koji su nas željeli posjetiti. U jutarnjem dijelu održali smo turnir u društvenim igrama za slijepu i slabovidnu djecu te kreativnu radionicu u uvjetima simulirane sljepoće. Posjetili su nas učenici Osnovnih škola Pećine (Rijeka), Jelenje - Dražice (razredna nastava), V. C. Emina (Lovran), Gornja Vežica (Rijeka), Zamet (Rijeka), te učitelji i stručni suradnici iz tih škola. Također su bili prisutni predškolski polaznici Odjela sa svojim roditeljima. Igre koje smo koristili za turnir tijekom cijele školske godine izrađivli su vrijedni roditelji. Pobjednici turnira su poznati, ali svi se slažemo da to zapravo nije niti važno. Važna je bila zabava, a nje nije nedostajalo. Radovi koji su rezultat kreativne radionice sada krase naš prostor.
U poslijepodnevnom dijelu družili su se polaznici - učenici starijih razreda s maturantima Srednje škole za primijenjenu umjetnost. Maturanti su nam donijeli i poklone vlastite izrade- društvene igre i igračke za slijepu i slabovidnu djecu nastale u suradnji s Odjelom. Užitak i korist su bili obostrani: polaznici Odjela upoznali su nove igre, a maturanti su uspješnost vlastitog rada moglli procijeniti u susretu s onima kojima su ti radovi i namijenjeni.