Poštovani roditelji/staratelji,
elektronički zapis/potvrdu o statusu redovitog učenika možete preuzeti i ispisati u aplikaciji e-Dnevnik. Nadogradnjom sustava u tu je svrhu otvoren novi modul gdje je u padajućem izborniku moguće izabrati svrhu potvrde. Ulazak u e-Dnevnik omogućen je prijavom putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta te sustava e-Građani.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Na donjoj poveznici možete preuzeti informaciju o terminima individualnih razgovora s roditeljima u šk. god. 2023./2024.
Povodom održavanja Mjeseca hrvatske knjige koji se tradicionalno obilježava od 15. listopada do 15. studenog, a ove godine odvija se pod motom Tko čita (ne) skita, učenici 4.a i 4.b razreda sudjelovali su u Kvizu za poticanje čitanja u školskoj knjižnici. Učenici su u sklopu školske lektire čitali djelo Ivane Brlić-Mažuranić „Šuma Striborova“ te su se pomnim čitanjem i interpretacijom djela s učiteljicama pripremali za sat lektire u školskoj knjižnici, a školska knjižničarka sat je organizirala u obliku kviza.
Učenici su podijeljeni u grupe odgovarali na kviz pitanja, ulazeći u pojedinosti samoga sadržaja, ali i u interpretativni dio obrade lektirnoga djela kao što su karakterizacija likova i kompozicija djela, prezentirali su visoku razinu čitalačkih sposobnosti. Odgovorima na kviz pitanja pokazali su svoje znanje o samome djelu i spisateljici djela, ali i sposobnosti razumijevanja i promišljanja o pročitanome.
Interpretacija književnih djela, kao organizirana aktivnost u školskoj knjižnici, pomaže razvijanju komunikacijskih vještina, povećava fond riječi i omogućava lakše snalaženje u tekstovima s kojima se učenici susreću tijekom svoga obrazovanja.Ovakav je pristup književnome djelu u školskoj knjižnici bio zanimljiv i koristan za učenike jer su u natjecateljskoj i zabavnoj atmosferi mnogo toga naučili o interpretaciji književnoga djela te prezentirali već stečeno znanje o književnim pojmovima i obradi književnoga djela.
Ksenija Sobotinčić Štropin, školska knjižničarka