preskoči na sadržaj

Osnovna škola Pećine Rijeka

Login
Erasmus akreditirana škola

Školski blog

Blog OŠ Pećine

Virtualna knjižnica

Virtualna knjižnica

IZDAVANJE POTVRDA UČENICIMA

Poštovani roditelji/staratelji,

elektronički zapis/potvrdu o statusu redovitog učenika možete preuzeti i ispisati u aplikaciji e-Dnevnik. Nadogradnjom sustava u tu je svrhu otvoren novi modul gdje je u padajućem izborniku moguće izabrati svrhu potvrde.  Ulazak u e-Dnevnik omogućen je prijavom putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta te sustava e-Građani.

Informatika u razrednoj nastavi

E-svijet 1


Krizni tim za psihološku pomoć i savjeti stručnjaka Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu mogu se dobiti putem e-maila kurikulum@mzo.hr i na telefon Nada Kegalj (098/594 721 i 091/755 0879 za Primorsko-goransku i Ličko-senjsku - Primorje).
 
Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Zabavno i poučno

 

               

 

 

 

 

VAŽNI DOKUMENTI

Individualni razgovori s roditeljima

Na donjoj poveznici možete preuzeti informaciju o terminima individualnih razgovora s roditeljima u šk. god. 2023./2024. 

Priloženi dokumenti:
Raspored informacija.pdf

Razno

Novosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Obilježavanje Mjeseca hrvatske knjige u školskoj knjižnici
Autor: Anamarija Pogorelec, 13. 11. 2013.

Povodom održavanja Mjeseca hrvatske knjige koji se tradicionalno obilježava od 15. listopada do 15. studenog, a ove godine odvija se pod motom Tko čita (ne) skita, učenici 4.a i 4.b razreda sudjelovali su u Kvizu za poticanje čitanja u školskoj knjižnici. Učenici su u sklopu školske lektire čitali djelo Ivane Brlić-Mažuranić „Šuma Striborova“ te su se pomnim čitanjem i interpretacijom djela s učiteljicama pripremali za sat lektire u školskoj knjižnici, a školska knjižničarka sat je organizirala u obliku kviza.


Učenici su podijeljeni u grupe odgovarali na kviz pitanja, ulazeći u pojedinosti samoga sadržaja, ali i u interpretativni dio obrade lektirnoga djela kao što su karakterizacija likova i kompozicija djela, prezentirali  su visoku razinu čitalačkih sposobnosti. Odgovorima na kviz pitanja pokazali su svoje znanje o samome djelu i spisateljici djela, ali i sposobnosti  razumijevanja i promišljanja  o pročitanome.

Interpretacija književnih djela,  kao organizirana aktivnost  u školskoj knjižnici, pomaže  razvijanju komunikacijskih vještina, povećava fond riječi i omogućava  lakše snalaženje u tekstovima s kojima se učenici susreću tijekom svoga obrazovanja.Ovakav je pristup književnome djelu u školskoj knjižnici bio zanimljiv i koristan za učenike jer su u natjecateljskoj i zabavnoj atmosferi mnogo toga naučili o interpretaciji književnoga djela te prezentirali već stečeno znanje o književnim pojmovima i obradi književnoga djela.

Ksenija Sobotinčić Štropin, školska knjižničarka





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Odabir agencija po javnom pozivu 7/2024
preskoči na navigaciju