Poštovani roditelji/staratelji,
elektronički zapis/potvrdu o statusu redovitog učenika možete preuzeti i ispisati u aplikaciji e-Dnevnik. Nadogradnjom sustava u tu je svrhu otvoren novi modul gdje je u padajućem izborniku moguće izabrati svrhu potvrde. Ulazak u e-Dnevnik omogućen je prijavom putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta te sustava e-Građani.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Na donjoj poveznici možete preuzeti informaciju o terminima individualnih razgovora s roditeljima u šk. god. 2023./2024.
15. listopada – Međunarodni dan bijeloga štapa dan je kojem posvećujemo posebnu pozornost s obzirom na djelovanje Odjela i Knjižnice za djecu s oštećenjem vida u našoj školi. Ove se godine Dan bijeloga štapa obilježio nizom edukativno -senzibilizacijskih radionica s učenicima naše škole. Voditeljice Odjela i Knjižnice napravile su po dvije različite radionice namijenjene nižim i višim razredima.
Tako su učenici nižih razreda dobili priliku doživjeti na trenutak kako je biti slijepa osoba, kako se kretati pomoću bijeloga štapa, kako prepoznati predmete opipom te kako se orijentirati pomoću zvuka. Uz bijeli štap kao simbol slijepih osoba, učenici su naučili ponešto o brajici, pismu za slijepe, te o knjigama i pomagalima za slijepe osobe.
Učenici starijih razreda okušali su se u kretanju taktilnom stazom u uvjetima simulirane sljepoće, te su naučili kako pravilno voditi slijepu osobu. Također su stvarali razrednu priču prema taktilnim slikovnicama bez teksta.
Ono najvažnije što su učenici u tim interaktivnim radionicama dobili jest spoznaja da sljepoća ne sprječava slijepe osobe da unatoč svemu funkcioniraju u svakodnevnom životu. U mnogim stvarima bit će potrebna prilagodba i pomoć svih nas kako bismo svi imali iste mogućnosti. Uz nove spoznaje, iskustva kao trajne tragove u izgradnji osobnosti, radionice su ostavile i neke materijalne tragove poput šarenih plakata i radova učenika 2. razreda koji su modelirali različite oblike od tijesta ne služeći se osjetilom vida.