Poštovani roditelji/staratelji,
elektronički zapis/potvrdu o statusu redovitog učenika možete preuzeti i ispisati u aplikaciji e-Dnevnik. Nadogradnjom sustava u tu je svrhu otvoren novi modul gdje je u padajućem izborniku moguće izabrati svrhu potvrde. Ulazak u e-Dnevnik omogućen je prijavom putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta te sustava e-Građani.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Na donjoj poveznici možete preuzeti informaciju o terminima individualnih razgovora s roditeljima u šk. god. 2023./2024.
Drugi razred OŠ Pećine danas je opet posjetio Knjižnicu. Tema je bila zdrava prehrana s naglaskom na povrću. Povrće smo mirisali, dodirivali i analizirali gdje raste. Mirisi razni o kojima inače ne razmišljamo dok vizualno promatramo neko povrće, privlačili su zanimanje učenika. Hrapavi listovi, glatka kora pod prstima, razni oblici, novi su doživljaji koji su potaknuli neke zanimljive asocijacije. Kelj koji ima oblik cvijeta odmah zvuči privlačnijim za ručak. Da su učenici pozorno percipirali povrće osjetilima mirisa i dodira, pokazala je sljedeća aktivnost u kojoj su učenici s povezima na očima prepoznavali dijelove nekog povrća. Uspješnost je bila velika, a male poteškoće stvarala je, učenicima ne baš poznata, korabica. Celer je također povrće relativno nepoznato, ali njegov ga je intenzivan miris odao.
Nakon uspješnoga povrtnog odgonetanja učenici su trebali izraditi vlastitu piramidu zdrave prehrane. Ovisno o tome koliko često jedu pojedinu kategoriju namirnica, učenici su obojili svoju piramidu. Pritom je plava označavala dovoljan unos namirnica, žuta srednji unos, a crvena nedovoljan unos namirnica u pojedinoj kategoriji.
Radionicu smo završili kvizom znanja u kojem su sudjelovale četiri skupine. Kako bi sve bilo poput pravoga kviza, skupine su si dodijelile imena. Tako su u kvizu sudjelovali Zmajevi, Dupinčići, Rijeka i Real. Pobjedu su odnijeli Zmajevi, iako su svi sudionici pokazali veliko znanje.
Bila je to još jedna izvrsna prilika za senzibilizaciju učenika na mogućnosti drugih osjetila čime se u svakodnevnom životu koriste osobe s oštećenjem vida.