Poštovani roditelji/staratelji,
elektronički zapis/potvrdu o statusu redovitog učenika možete preuzeti i ispisati u aplikaciji e-Dnevnik. Nadogradnjom sustava u tu je svrhu otvoren novi modul gdje je u padajućem izborniku moguće izabrati svrhu potvrde. Ulazak u e-Dnevnik omogućen je prijavom putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta te sustava e-Građani.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Na donjoj poveznici možete preuzeti informaciju o terminima individualnih razgovora s roditeljima u šk. god. 2023./2024.
U školskoj godini 2022./2023. formirane su dvije grupe produženog boravka.
Nakon prijepodnevne nastave, u našoj školi, organiziran je produženi boravak za učenike od prvog do trećeg razreda osnovne škole.
Učenici prvog i drugog razreda pohađaju produženi boravak pod vodstvom učiteljice Debore Babić Ružić mag. prim. educ. Učenici prvog i trećeg razreda pohađaju produženi boravak pod vodstvom učiteljice Silvije Mavrinac mag. prim. educ.
Organizacija rada
Produženi boravak radi u jednoj smjeni od 11:30 do 16:30 sati.
Učenicima produženog boravka organiziran je ručak i užina. Roditelji financijski sudjeluju u cijeni prehrane i programa produženog boravka sukladno svom materijalnom i socijalnom statusu. Ručak nam dovoze iz Blata d.o.o. Svaki ručak se plaća, a ne plaćaju se samo oni ručkovi koji se odjave na sam dan do 8:30.
Ostale informacije o organizaciji produženog boravka u 2022./2023. šk. god. pročitajte pod Opširnije.
Ciljevi programa su:
- omogućiti djetetu život ispunjen različitim sadržajima koji će povoljno utjecati na razvoj njegove/njezine cjelokupne osobnosti te individualnih i jedinstvenih potencijala
- omogućiti razvoj djeteta kao socijalnog bića-tijekom cjelodnevnog boravka u školi, tj. razrednom odjelu, stalno je prisutna socijalna interakcija što omogućuje razvoj i unapređenje socijalnih vještina djeteta (suradnja s ostalim članovima razredne i školske zajednice)
- pripremiti dijete za daljnje obrazovanje i cjeloživotno učenje (učiti kako učiti).
Specifični ciljevi:
- potpun i harmoničan razvoj djeteta,
- važnost isticanja individualnih različitosti (svako dijete je jedinstveno-nastoji mu se omogućiti razvoj svih djetetovih potencijala),
- učiti: rabiti mnogobrojne pristupe učenju, osposobiti učenike za samostalno učenje, ističe se radost učenja i potiče motiviranost za učenje, osvijestiti važnost učenja temeljenog na okruženju,
- razvijanje i njegovanje pismenosti,
- razvoj kreativnosti, sposobnosti rješavanja problema,
- razvijanje i njegovanje osjećaja za hrvatski identitet,
- europska i globalna dimenzija modernog življenja,
- pluralizam, poštivanje različitosti i važnosti tolerancije,
- partnerstvo u obrazovanju,
- uloga tehnologije u obrazovanju,
- briga o djeci s posebnim potrebama
- temeljna uloga obrazovanja u ranom djetinjstvu,
- olakšavanje prijelaza iz nižih u više razrede osnovnog obrazovanja, cjeloživotno učenje.
Vrijeme u produženom boravku raspodijeljeno je na obrazovni dio, slobodne aktivnosti i organizirano slobodno vrijeme u učionici i izvan nje.
OBRAZOVNI DIO
ORGANIZIRANO SLOBODNO VRIJEME
U sklopu organiziranog slobodnog vremena održavaju se kreativne likovne i literarne aktivnosti, edukativne radionice, igranje i izrada društvenih igara, gledanje obrazovnog TV programa i crtanih filmova te se kreativno – edukativnim radionicama obilježavaju važniji događaji i blagdani.
Organizirano slobodno vrijeme izvan učionice provodi se u sportskim i obrazovnim aktivnostima. Vrijeme na školskom igralištu provodimo u igri graničara, nogometa i ostalih momčadskih igara.
SLOBODNE AKTIVNOSTI
Domaćinstvo (petak pb.)
Mali ekolozi (petak pb.)
IZVANŠKOLSKE AKTIVNOSTI (odvijaju se u školi)
Univerzalna sportska škola
Rimoove
Nogomet (ponedjeljak i četvrtak 15:45-16:45)