Poštovani roditelji/staratelji,
elektronički zapis/potvrdu o statusu redovitog učenika možete preuzeti i ispisati u aplikaciji e-Dnevnik. Nadogradnjom sustava u tu je svrhu otvoren novi modul gdje je u padajućem izborniku moguće izabrati svrhu potvrde. Ulazak u e-Dnevnik omogućen je prijavom putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta te sustava e-Građani.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Na donjoj poveznici možete preuzeti informaciju o terminima individualnih razgovora s roditeljima u šk. god. 2023./2024.
Knjižnica OŠ Pećine informacijsko je medijsko, komunikacijsko i kulturno središte škole. Sadržaj knjižnice čini organizirana zbirka knjižne i neknjižne građe koja se koristi za informacijske, obrazovne, stručne i kulturne potrebe korisnika. Program školske knjižnice sastavni je dio školskog kurikuluma te je uključen u nastavni proces škole.
Knjižnica sadrži 4476 jedinica knjižne građe i 63 jedinica AV građe te je fond knjižnice podijeljen na književnost za najmlađe, dječju književnost, književnost za omladinu, stručnu literaturu, referentnu zbirku te AV građu. U knjižnici se potiče razvijanje čitalačke kulture.
Pristup građi je slobodan, a korisnici su svi učenici i djelatnici škole.
U organizaciji stručne suradnice knjižničarke, a u okviru rada knjižnice OŠ Pećine provode se odgojno-obrazovne aktivnosti, organiziraju se susreti s književnicima te se održavaju izvannastavne aktivnosti: Mladi knjižničari, robotika u školskoj knjižnici - Croatian makers liga, Građanski odgoj i obrazovanje te projekti: Čitanjem do zvijezda, Čitanje ne poznaje granice, Čitajmo zajedno, Dotakni priču i Digitalni učenički inkubator .
Odgojno-obrazovni rad s učenicima u školskoj knjižnici:
Stručna suradnica knjižničarka: Ksenija Sobotinčić Štropin, prof., mag. bibl.
Dana 2. ožujka 2015. godine za učenike 2. razreda organiziran je sat upoznavanja referentne zbirke u školskoj knjižnici. Kako bi se učenici naučili samostalno koristiti referentnom zbirkom školska knjižnice, upućuju se na referentnu literaturu koja im pomaže u izvršavanju školskih zadataka i pisanju školskih uradaka te na taj način školska knjižnica podržava obrazovne procese osnovne škole.
Školska je knjižničarka učenike uputila na referentnu zbirku kao na stalni izvor raznovrsnih znanja te su učenici naučili što sve mogu pronaći u enciklopedijama koje školska knjižnica posjeduje, a koje su dio referentne zbirke. Također, učenici su naučili kako se postupa s referentnom zbirkom i koje sadržaje mogu pronaći u zbirci, a koji će im koristiti u sklopu nastavnog procesa ili za slobodno istraživanje u obliku neformalnog učenja.
Učenici drugoga razreda pokazali su veliki interes za ovim oblikom učenja te su nakon sata upoznavanja s referentnom zbirkom, sljedeći sat uz stručno vođenje svoje učiteljice Marijanke Križ i školske knjižničarke, nadopunjavali svoje već stečeno znanje novim te iščitavali opće enciklopedije, enciklopedije o životinjama, svemiru, oceanima i dr. Istraživački proces u kojem su sudjelovali doveo ih je do stjecanja novih znanja te će se druženje i učenje u školskoj knjižnici, uz korištenje referentne zbirke, nastaviti i na sljedećim dogovorenim nastavnim satima koji će se održati u školskoj knjižnici.
Školska knjižničarka: Ksenija Sobotinčić Štropin