Poštovani roditelji/staratelji,
elektronički zapis/potvrdu o statusu redovitog učenika možete preuzeti i ispisati u aplikaciji e-Dnevnik. Nadogradnjom sustava u tu je svrhu otvoren novi modul gdje je u padajućem izborniku moguće izabrati svrhu potvrde. Ulazak u e-Dnevnik omogućen je prijavom putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta te sustava e-Građani.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Na donjoj poveznici možete preuzeti informaciju o terminima individualnih razgovora s roditeljima u šk. god. 2023./2024.
Knjižnica OŠ Pećine informacijsko je medijsko, komunikacijsko i kulturno središte škole. Sadržaj knjižnice čini organizirana zbirka knjižne i neknjižne građe koja se koristi za informacijske, obrazovne, stručne i kulturne potrebe korisnika. Program školske knjižnice sastavni je dio školskog kurikuluma te je uključen u nastavni proces škole.
Knjižnica sadrži 4476 jedinica knjižne građe i 63 jedinica AV građe te je fond knjižnice podijeljen na književnost za najmlađe, dječju književnost, književnost za omladinu, stručnu literaturu, referentnu zbirku te AV građu. U knjižnici se potiče razvijanje čitalačke kulture.
Pristup građi je slobodan, a korisnici su svi učenici i djelatnici škole.
U organizaciji stručne suradnice knjižničarke, a u okviru rada knjižnice OŠ Pećine provode se odgojno-obrazovne aktivnosti, organiziraju se susreti s književnicima te se održavaju izvannastavne aktivnosti: Mladi knjižničari, robotika u školskoj knjižnici - Croatian makers liga, Građanski odgoj i obrazovanje te projekti: Čitanjem do zvijezda, Čitanje ne poznaje granice, Čitajmo zajedno, Dotakni priču i Digitalni učenički inkubator .
Odgojno-obrazovni rad s učenicima u školskoj knjižnici:
Stručna suradnica knjižničarka: Ksenija Sobotinčić Štropin, prof., mag. bibl.
Dana 11. svibnja 2017. godine u školskoj smo knjižnici obilježili Svjetski dan pisanja pisama kako bismo skrenuli pozornosti na važnost i prisnost komunikacije rukom napisanog pisma.
Učenici 6. razreda sudjelovali su u organiziranoj radionici pisanja pisama na kojoj su se upoznali s formom osobnoga pisma i načinom takve vrste komunikacije. Motivacijsko čitanje pjesama na temu ljubavi prema majci uvelo je učenike u tematiku pisama. Učenici su naučili postupak pisanja pisma te su dobili zadatak samostalno napisati pismo majci, koje će joj zatim predati za Majčin dan. Također, prezentirajući svoj likovni izražaj stvorili su vlastite marke i ukrasne kuverte, a na temu koja je vezana uz obilježavanja Majčinog dana.