Poštovani roditelji/staratelji,
elektronički zapis/potvrdu o statusu redovitog učenika možete preuzeti i ispisati u aplikaciji e-Dnevnik. Nadogradnjom sustava u tu je svrhu otvoren novi modul gdje je u padajućem izborniku moguće izabrati svrhu potvrde. Ulazak u e-Dnevnik omogućen je prijavom putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta te sustava e-Građani.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Na donjoj poveznici možete preuzeti informaciju o terminima individualnih razgovora s roditeljima u šk. god. 2023./2024.
Mobilni stručni tim - podrška integraciji učenika s teškoćama u razvoju
Svako dijete ima pravo na obrazovanje . Kod nas i u svijetu već je duži niz godina trend integracija i inkluzija učenika s teškoćama u razvoju. Proširuje se broj djece koja trebaju podršku u odgoju i obrazovanju.
Kako bi se što prije otkrila takva djeca i omogućila im se kvalitetna pomoć, Grad Rijeka je podržao pilot projekt „Mobilni stručni timovi - podrška integraciji učenika s teškoćama u lokalnoj zajednici“.
S Projektom se započelo u travnju, a njega su se uključili svi naši učitelji budući da školu pohađa 11 učenika od 1. do 8. razreda s posebnim obrazovnim potrebama.
Projekt provodi riječka podružnica Udruge IDEM, a cilj je interakcija učitelja, defektologa/edukacijskih rehabilitatora u odgojno-obrazovnom radu.
Jedna od bitnih aktivnosti mobilnog stručnog tima je osposobljavanje i praćenje pomoćnika u nastavi – asistenta. Dosadašnje iskustvo naše škole pokazalo je da se uključivanjem asistenta omogućilo učenicima s posebnim obrazovnim potrebama ravnopravno sudjelovanje u odgojno-obrazovnom procesu. Mobilni stručni tim provodi edukaciju za učitelje i stručne suradnike, savjetovanje učitelja i asistenta , opservaciju i procjenu djeteta, sudjeluje u izradi individualiziranog odgojno-obrazovnog plana za učenika s teškoćama.
Svi učitelji bili su uključeni u iskustvene radionice (40 sati) koje su bile podijeljene u 5 radionica :
1. Projekt «Mobilni stručni tim» (MST) – podrška integraciji učenika s teškoćama u lokalnu zajednicu
2. Učenici s posebnim potrebama u redovnoj školi
3. IOOP – planiranje podrške
4. MAPS tehnika planiranja za djecu s posebnim obrazovnim potrebama
5. Vrednovanje i ocjenjivanje postignuća učenika s teškoćama
Devet je učiteljica koje pohađaju vikend radionice (80 sati), a njima su pridruženi i asistenti koji polaze edukaciju u cilju stjecanja znanja i vještina za rad s djecom.Kroz predavanja i radionice učitelji i asistent obrađuju teme :
Sretni smo i ponosni na uspjehe naših učenika , sretno integriranih u našoj školi. Neki od njih osvojili su i nagrade na natjecanjima. Svakim danom oni napreduju zahvaljujući organiziranom timskom radu i kvalitenoj suradnji s roditeljima.
Slavica Rumora, pedagoginja