preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Pehlin" Rijeka

Login
Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

MZO

AZOO

Suradnici u učenju

CARNet Loomen

EMA e-Škole

AZOO stručni skupovi

Grad Rijeka

 

Međunarodna suradnja škola

Surfaj sigurnije

Centar za sigurniji internet

Netica.hr - nauči sve o internetu

Red Button

 

Europe Code Week

 

Besplatna aplikacija za učenje stranih jezika

Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 9. 2013.

Ukupno: 417543
 
Weather by Freemeteo.com
Office 365 za škole

OŠ "PEHLIN" VIRTUALNA KNJIŽNICA

Upisi.hr

CARNet e-Laboratorij

Edutorij

 

 

Nacionalni portal za učenje na daljinu

Portal za škole

CARNet Meduza - višemedijski sadržaji

eLEKTIRE

HRlektire

 

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dani medijske pismenosti u knjižnici
Autor: Danka Jergović, 3. 5. 2024.

Dani medijske pismenosti održavaju se od 22. do 28. travnja 2024.

Kad je riječ o djeci, važan je izbor primjerenih medijskih sadržaja i zaštita djece od neželjenih medijskih poruka, no i više od toga, medijska pismenost zapravo osposobljava djecu, kao i odrasle, za kritičko promišljanje i postavljanje pravih pitanja o onome što gledaju, čitaju ili slušaju i daje im sposobnost samostalnog razmišljanja. Tako će moći bolje razumjeti složene poruke koje primaju putem televizije, radija, interneta, novina, magazina, knjiga, plakata, videoigara, glazbe i drugih medija. (preuzeto s https://www.medijskapismenost.hr/pojmovnik/)

A što smo mi radili, pogledaj u  Opširnije.


Oglašavanje (reklame)

Knjižničarka je na nastavnom satu u knjižnici s učenicima 4. r. razgovarala o oglašavanju, reklamama koje svakodnevno viđaju. Pokazala im  je i objašnjavala PP prezentaciju o tom, odnosno što su oglasi,  što im je krajnji cilj, a nakon toga su učenici prema ponuđenom izboru analizirali pojedine reklame: autor, svrha, način privlačenja i zadržavanja pažnje, što promiče, kome je namijenjena itd.

 

Strip

Za učenike 1. i 2. razreda knjižničarka je predstavila strip kao jedan zanimljiv i dinamičan mediji i pročitala im Roki na dijeti (Branka Primorac / Davor Schunk).

 „Ideju sam dobila, kao što to obično i biva, iz društvenog života i svega što nas okružuje. Činjenica je da mnogo nas ima probleme s prekomjernom težinom, a i često se ponavlja da smo "predebela nacija". Međutim, mislim da, kada je literatura u pitanju, ne smijemo takvim problemima pristupati predoslovno ili docirati. Zato sam to odlučila prikazati na duhovit način, da se može smijati kroz cijelu priču. "Roki na dijeti" strip je namijenjen svima, i djeci i odraslima, a njegova poruka bi bila: "Samo umjereno" , zaključila je Branka Primorac.

Nakon čitanja stripa koji je oduševio učenike, razgovarali smo o zdravoj ishrani, o onome što oni konzumiraju, što od tog spada u zdravo ili nezdravo. Poslije su se i zabavili tražeći u osmosmjerci različito voće i povrće.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju