preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Pehlin" Rijeka

Login
Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

MZO

AZOO

Suradnici u učenju

CARNet Loomen

EMA e-Škole

AZOO stručni skupovi

Grad Rijeka

 

Međunarodna suradnja škola

Surfaj sigurnije

Centar za sigurniji internet

Netica.hr - nauči sve o internetu

Red Button

 

Europe Code Week

 

Besplatna aplikacija za učenje stranih jezika

Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 9. 2013.

Ukupno: 417543
 
Weather by Freemeteo.com
Office 365 za škole

OŠ "PEHLIN" VIRTUALNA KNJIŽNICA

Upisi.hr

CARNet e-Laboratorij

Edutorij

 

 

Nacionalni portal za učenje na daljinu

Portal za škole

CARNet Meduza - višemedijski sadržaji

eLEKTIRE

HRlektire

 

 

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Informatika - Digitalni učenički inkubator
Autor: Irina Kosanović, 17. 2. 2021.

Kako bi potaknuli učenike na kreativno promišljanje i angažirali ih oko osmišljavanja ideja i razvoja projekata, Školska knjiga, Institut za inovacije te Znanstveni centar izvrsnosti za školsku efektivnost i menadžment pokrenuli su Digitalni učenički inkubator na platformi StellarPlatform.com.

Troje učenika 8. razreda:  Aleksandar Radić, Klara Sušanj i Gabriel Vidas pod vodstvom mentorice, prof. Irine Kosanović, uključilo se u online inkubator za razvoj kreativnog potencijala učenika i stvaranje nove vrijednosti.
Učenici će od 15. veljače 2021. do  13. svibnja 2021. putem StellarPlatform.com prolaziti edukaciju i razvijati osnovna znanja o kreativnosti, inovacijama i pokretanju projekata te na osnovu toga razvijati i razrađivati svoj projekt.


Ravnatelj:  Željko Šimunić, mag.prim.educ. 


 


Sve je krenulo od Školske knjige, Institut za inovacije te Znanstveni centar izvrsnosti za školsku efektivnost i menadžment, koja pokreće Digitalni učenički inkubator na platformi StellarPlatform.com kako bi potaknuli učenike na kreativno promišljanje i angažirali ih oko osmišljavanja ideja i razvoja projekata.

Svrha digitalnog učeničkog inkubatora je:
a) Aktivno poticati kreativno i apstraktno promišljanje
b) Stimulirati poduzetnički duh i stvaranje vrijednosti
c) Educirati učenike o kreativnosti, inovacijama i pokretanju projekata
d) Promovirati timski rad i zajedništvo unutar razreda
e) Omogućiti učenicima da pokažu proaktivnost i odgovornost u izvannastavnim aktivnostima

NAGRADE ZA NAJBOLJE TIMOVE

Kako bi se nagradio trud, predanost i rad tijekom cijelog Inkubatora, osigurane su nagrade za najbolje timove.

Nagrade će biti dodijeljene zasebno za timove u kategoriji osnovnih škola i zasebno za timove u kategoriji srednjih škola.

KOJI SU KRITERIJI VAŽNI PRILIKOM ODABIRA POBJEDNIKA?

Prilikom ocjenjivanja i rangiranja projekata, fokus će biti na 3 komponente:

1. Originalnost i unikatnost projekta – gledati će se koliko je projekt (ili pojedini elementi projekta) jedinstven, originalan i drugačiji od ostalih

2. Smislenost i korisnost projekta – gledati će se koliko je projekt smislen i koristan potencijalnim korisnicima.

3. Očekivani utjecaj projekta – gledati će se potencijal i utjecaj koji projekt može ostvariti na korisnike ali i društvo u cjelini

13.5.2021. planirano je proglašenje i nagrađivanje najboljih timova generacije 2020/2021.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju