I See You, I Hear You, I Feel You je Erasmus + KA 229 projekt koji će su se u razdoblju 1.9.2019.-31.6.2021. provoditi u OŠ Petrijanec.
Naši partneri u projektu su:
Ukupna vrijednos projekta je 23515,00 €, a u potpunosti je sufinaciran sredstvima programa Europske unije.
Službena web-stranica projekta je na: I See You, I Hear You, I Feel You, a ovdje je i FB.
Sažetak projekta:
Loše ponašanje i nasilje bili su nezaobilazan dio života škole, a budući da škola ima važnu ulogu u poučavanju socijalnih vještina, bitno je i neophodno oblikovati stavove učenika. Važno je istaknuti da vrijednost obrazovanja nije samo pitanje pojedinaca, već je stvar cijele zajednice. Unatoč mnogim programima za borbu protiv nasilja koji se provode u školama, maltretiranje i vršnjačko nasilje nije u značajnijem opadanju. Bolji rezultati baziraju se na vrijednostima temeljenim na znanju i praksi na razini cijele škole koje uključuju alate za prevenciju te upravljanje slučajevima i koje se temelje na kreiranju vrednovanja. Time vođeni, restorativne prakse su dobar način kako promijeniti rad u školama.
Restorativne prakse preobražavaju način na koji se škole bave disciplinskim izazovima i nasilničkim ponašanjem. U ovom projektu gradimo zdraviju klimu i zajednice u zajednici, štoviše i jesmo, uključivanjem RP u obrazovanje kako bi se stvorio vrijedan dijalog među svim čimbenicima školstva te zajedništvo i poticajna atmosfera na nastavi. Za ovaj projekt, dva su aspekta RP primarna: izgradnja zajednice i korištenje dijaloga kao odgovor na nanešenu štetu. Gradimo kulturu pripadnosti, osjećaj zajedništva gdje se svaki član zapaža, čuje i poštuje. Preliminarna opažanja u našim školama pokazala su da nam nedostaje osjećaj empatije i jedinstva, poštovanja i brige. Naš je cilj uključiti RP u naše učenje pokazuju da pozitivno okruženje u učionici pomaže u postizanju viših akademskih ciljeva. Projekt pruža učenicima inovativnu i jedinstvenu priliku za razvijanje svojih sposobnosti, kao što su izgradnja uvažavajućeg mišljenja, timskog rada te odgovornosti. Učenici se potiču na oblikovanje razmišljanja koji će im pomoći da neovisno odlučuju, kritički razmišljaju, da rješavaju probleme na objektivan i kreativan način, da grade i održavaju veze na prijateljski način. Predmetna polja na kojim smo fokusirani ostvariti naše ciljeve su sport i rekreacija; priroda i obrazovanje na otvorenom; poučavanje socijalnih vještina. Projekt će pružiti vrijedan dodatak i doprinos našim predmetnim kurikulima, u pripremanju aktivnosti i planova nastavnog procesa,a temeljenih na RP-u kako bi se znanje povezalo sa stvarnim situacijama. To ćemo postići dobro isplaniranim aktivnostima od kojih će svaka poslužiti postavljenim ciljevima.
Cilj nam je:
- stvoriti promjenu u školskoj klimi
- reagirati na i spriječiti nastalu štetu
- razvoj inkluzivne- uključujuće školske kulture (neisključive nastave)
- razviti praksu poštenog odlučivanja
- stvoriti sigurno i brižno mentalno okruženje
- primijeniti učinkovito i inovativno učenje i podučavanje pomoću RP metodologije u nastavnom procesu
- smanjiti vršnjačko nasilje i druge vrste sukoba
- osvijestiti važnost međusobnog poštovanja u školi
- povećati sposobnosti reagiranja na neprimjereno ponašanje
- stvoriti razumijevanje pri neprimjerenom ponašanju koje traži veću povezanost, a ne prekid odnosa
- razviti samokontrolu vladanje kod učenika
- smanjiti broj loših disciplinskih djela
- povećati samopouzdanje i zadovoljstvo učenika, učitelja i roditelja.
Aktivnosti koje smo planirali u našem projektu temelje se na aktivnom sudjelovanju svih sudionika školske zajednice, njihove uključenosti, inicijativi i timskom radu. Želimo da učenici i nastavnici razviju različite vještine, od realnog samovrednovanja, vrednovanja školske klime do emocionalnog i samoregulacija (samoodređivanja) ponašanja u raznim situacijama. Želimo da oni budu aktivni slušatelji, kritički mislioci, aktivni polaznici/ učenici koji se slobodno izražavaju kako bi povećali efikasnost komunikacije u izgrađivanju i održavanju međusobnih odnosa. Planirane aktivnosti potiču naše učenike da budu hrabriji, da izraze svoje osjećaje i misli, da govore razumno i kroz to preuzmu odgovornost za tuđe postupke. Restorativni krugovi bit će glavna metoda planiranih aktivnosti. Naše ciljane grupe su učenici, učitelji, školsko osoblje, administrativno osoblje, roditelji, učitelji i učenici iz drugih škola lokalne zajednice. Tijekom projekta stvoriti ćemo nove mateijale integrirane u RP, koji će biti besplatni za sve. Učinkovitost ciljeva projekta na terenu procjenjivat ćemo prema: procjeni poboljšane školske klime na kraju projekta, broju nastavnika koji koriste RP u nastavi, broju disciplinskih izvještaja godišnje, broju RP metoda integriranih u nastavni proces, evidenciji o pohađanju škole, broju učenika neprimjerenog ponašanja, broju prezentacija RP za roditelje i učeničke zajednice, broju učitelja koji stvaraju obiteljske grupe, broju promjena predmetnih kurikuluma, anketama o zadovoljstvu. Dugoročna korist ovog projekta bila bi promijenjena školska klima u kojoj možemo uživati te mnoštvo iskustvenih primjera koje ćemo stvoriti s našim partnerima. Međunarodna suradnja učinit će projekt i njegova postignuća bitnim za sve sudionike, jer mijenjamo način rješavanja vršnjačkog nasilja i disciplinskih problema od sada na dalje. Svi naši materijali bit će dostupni učiteljima iz EU-a putem naše web stranice, eTwinning platforme i drugim besplatnim izvorima.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |