U sklopu nastave informatike učenici sudjeluju u eTwinning projektima te, osim što razvijaju svoje IKT sposobnosti, surađuju s učenicima iz drugih škola i država ujedno razvijajući interkulturalnost i toleranciju.
2023./2024.
Djevojčice u STEM-u 2023./2024.
Safer Internet Day 2024: The AI Ethical Adventure for Young Netizens
2022./2023.
Obzirom na brzi razvoj tehnologije i okruženost medijima, učenici su bili realizirali aktivnosti vezane uz sigurnost na interentu, kritičku procjenu informacija i postupanje s lažnim vijestima i klikolovkama.
2021./2022.
Na nastavi informatike realizirane su aktivnosti u sklopu 4 eTwinning projekta. Projekti su nagrađeni Nacionalnom i Europskom oznakom kvalitete. Klikom na poveznicu pogledajte aktivnosti naših učenika.
2020./2021.
Can Ozobot influence pupil's creativity development?
Učenici su pomoću robota Ozobota učili osnove programiranja, razvijali svoju kreativnost te samostalno osmislili igre na temu Ciljevi održivog razvoja. Na Twinspace stranicama su se učenici predstavili slikama avatara koje su sami napravili u alatu Avatar maker.
Učenici su obilježili 100. dan na nastavi koji je bio 18.2.2021. Najmlađi su učenici samostalno osmišljavali i dizajnirali, crtali broj 100. Pomoću čudnovatog kotača učenicima predmetne nastave je dodijeljena tema koju su istražili i prikazali u alatu Whiteboard.chat.
« Lipanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |