„Volio bih da me voliš“
Uspješno proveden i završen predmetni projekt u nastavi hrvatskog jezika. Nositelji projekta bili su učenici sedmih razreda i učiteljica Željka Rabuzin.
Proteklih mjesec dana čitala se ljubavna lirika poznatih hrvatskih književnika , učile su se zaključne i isključne rečenice kroz stripove na temu ljubavi. Pogledao se antologijski film „Tko pjeva, zlo ne misli“, nakon što se lektira prema kojoj je film nastao pročitala na satovima. Učenici su krasnoslovili ljubavne pjesme, napisali svoje tekstove ispunjene motivima ljubavi, uredili školske panoe. Stavljali su svoje stihove u stripove, pisali, crtali i slikali, oblikovali malu ljubavnu slikovnicu i osvrnuli se na odgledani film. Povezavši sva nastavna područja hrvatskog jezika, spremni su dočekali „Valentinovo“.
Kako kaže Jure Kaštelan, „volio bih da me voliš i da svi dani budu pjesma“, a ne samo jedan dan, zato je ovaj projekt potrajao punih mjesec dana i svi smo se tijekom njega drugačije osjećali, nekako srcoliko!
Jedinstvena i samo naša! Što? Baščanska ploča!
Vrlo aktivno i u duhu stvaralaštva učenici Osnovne škole Petrijanec dočekali su i obilježili DANE HRVATSKOG JEZIKA. Nakon originalne striptoteke izrađene prema motivima iz bajki Ivane Brlić Mažuranić kojom su ukrasili hodnike škole, uslijedio je zanimljiv predmetni projekt „Moje slovo na Baščanskoj ploči“. U projekt se uključio svaki učenik viših razreda koji je vođen i poučen od svojeg učitelja hrvatskog jezika izradio slovo glagoljice za SAMO NJIHOVU i JEDINSTVENU BAŠČANSKU PLOČU. U suradnji s domarom škole izrađen je okvir ploče dimenzija vjernih originalnoj oltarnoj pregradi iz Crkvice kod Baške na otoku Krku.
Učenici su sami oslikali gornji dio ploče te na nju stavili svoje slovo glagoljice potpisano latiničnim pismom. Tako je „dragi kamen hrvatske pismenosti“ u glavama i srcima marljivih đaka dobio sasvim novu dimenziju, ovoj su ploči podarili svoj osobni pečat. Postavljanje njihove Baščanske ploče u prostor škole izazvalo je kod učenika uzbuđenje i radost te privuklo pozornost svih djelatnika škole. Projekt je osmislila i vodila učiteljica hrvatskog jezika Željka Rabuzin. Sudjelujući u projektu, učenici su ponovili znanja o počecima hrvatske pismenosti, kreativno su se izražavali, radili timski i individualno te nadasve, jačali ljubav prema najljepšem jeziku na svijetu, HRVATSKOM!
Učenici 8.a i 8.b razreda kroz književnu radionicu naučili su kako nastaje LIRSKA MINIJATURA i svojim ZAJEDNIČKIM OSTVARAJIMA pozdravili jesen u novoj školskoj godini! Pročitajte!
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |