« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Jedan od osnovnih odgojno-obrazovnih zadataka Javne ustanove „Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar“ provedba je programa obveznih dvodnevnih posjeta Vukovaru učenika osmih razreda osnovnih škola iz cijele Republike Hrvatske. Naši su učenici bili u Vulovaru od 13. – 15. 03. Tijekom dvodnevnog posjeta učili su o demokratskim procesima koji su doveli do stvaranja suverene i samostalne Republike Hrvatske te kako je ona obranjena u nametnutome ratu. Nakon toga posjetili su memorijalna mjesta na širem području grada Vukovara. Uz memorijalnu povijest vezanu za Domovinski rat, slušali su i o povijesnoj i kulturnoj baštini grada Vukovara kroz posjet Gradskom muzeju Vukovar i Muzeju vučedolske kulture.
Dvodnevni posjet Vukovaru završio je Školom mira, predavanjem čiji je cilj da učenici odnesu svojim domovima poruku mira, nenasilja i tolerancije na kojima se može graditi budućnost te kvizom znanja za učenike.
Jedan od osnovnih odgojno-obrazovnih zadataka Javne ustanove „Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar“ provedba je programa obveznih dvodnevnih posjeta Vukovaru učenika osmih razreda osnovnih škola iz cijele Republike Hrvatske. Naši su učenici bili u Vulovaru od 13. – 15. 03. Tijekom dvodnevnog posjeta učili su o demokratskim procesima koji su doveli do stvaranja suverene i samostalne Republike Hrvatske te kako je ona obranjena u nametnutome ratu. Nakon toga posjetili su memorijalna mjesta na širem području grada Vukovara. Uz memorijalnu povijest vezanu za Domovinski rat, slušali su i o povijesnoj i kulturnoj baštini grada Vukovara kroz posjet Gradskom muzeju Vukovar i Muzeju vučedolske kulture.
Dvodnevni posjet Vukovaru završio je Školom mira, predavanjem čiji je cilj da učenici odnesu svojim domovima poruku mira, nenasilja i tolerancije na kojima se može graditi budućnost te kvizom znanja za učenike.