« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Terenska nastava učenika 7. razreda
Dana 28.03.2019. učenici 7. razreda bili su na Terenskoj nastavi iz predmeta vjeronauk, matematika i biologija, sa učiteljicama predmetne nastave.
Iz vjeronauka su posjetili Židovsku zajednicu i njihovu Sinagogu. Po prvi puta su vidjeli izbliza sve ono što su u teoriji naučili u učionici. Susret je bio jako poučan i odvijao se u interakciji sa vodičem. Bilo je puno pitanja na koja smo dobili jako iscrpne odgovore. Učenici su podigli na višu razinu svoju opću kulturu.
Iz matematike posjetili su Arheološki muzej i uz stručno vodstvo najprije obišli sam muzej. Nakon obilaska učenici su sudjelovali u interdisciplinarnom projektu - Matematičar u muzeju. Radionica je vezana uz Talesa, prvog matematičara koji je približno izračunao visinu Keopsove piramide. Korištenjem različitih pomagala , učenici su pokušali izračunati najvišu visinu u Muzeju – visinu orlova kojima je ukrašeno pročelje muzejske zgrade. Bilo je veoma zanimljivo i učenici su oduševljeno prihvatili tu radionicu, te ju radosno i izvršili.
U Prirodoslovnom muzeju učenici su prisustvovali edukativnoj radionici - Pčela i med, te uz stručno vodstvo razgledali muzej. Učenici su uz kritičko razmišljanje i zaključivanje temeljeno na opažanju razvijali svoje vještine rada u grupi. Isto tako izrađivali su od eko-materijala saće.
Učenici su proveli dan u Splitu radn, te prikupili mnogo informacija sa kojima se možda prije nisu susreli.
Terenska nastava učenika 7. razreda
Dana 28.03.2019. učenici 7. razreda bili su na Terenskoj nastavi iz predmeta vjeronauk, matematika i biologija, sa učiteljicama predmetne nastave.
Iz vjeronauka su posjetili Židovsku zajednicu i njihovu Sinagogu. Po prvi puta su vidjeli izbliza sve ono što su u teoriji naučili u učionici. Susret je bio jako poučan i odvijao se u interakciji sa vodičem. Bilo je puno pitanja na koja smo dobili jako iscrpne odgovore. Učenici su podigli na višu razinu svoju opću kulturu.
Iz matematike posjetili su Arheološki muzej i uz stručno vodstvo najprije obišli sam muzej. Nakon obilaska učenici su sudjelovali u interdisciplinarnom projektu - Matematičar u muzeju. Radionica je vezana uz Talesa, prvog matematičara koji je približno izračunao visinu Keopsove piramide. Korištenjem različitih pomagala , učenici su pokušali izračunati najvišu visinu u Muzeju – visinu orlova kojima je ukrašeno pročelje muzejske zgrade. Bilo je veoma zanimljivo i učenici su oduševljeno prihvatili tu radionicu, te ju radosno i izvršili.
U Prirodoslovnom muzeju učenici su prisustvovali edukativnoj radionici - Pčela i med, te uz stručno vodstvo razgledali muzej. Učenici su uz kritičko razmišljanje i zaključivanje temeljeno na opažanju razvijali svoje vještine rada u grupi. Isto tako izrađivali su od eko-materijala saće.
Učenici su proveli dan u Splitu radn, te prikupili mnogo informacija sa kojima se možda prije nisu susreli.