
| « Siječanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
„Šalabaheri“ za nastavu na daljinu
Dragi učenici,
preporučavam Vam da proučite: metode aktivnog učenja, aktivno čitanje, načine vođenja bilješki, pamćenje i tehnike lakšeg zapamćivanja.
Sigurna sam da Vam može biti od pomoći u učenju i organiziranju učenja na daljinu.
SRETNO!
2._O_PAMCENJU_i_kako_lakse_zapamtiti_NASTAVNO_GRADIVO_(1).pdf
(641.13 KB)
3._Kako_biti_ili_(p)ostati_AKTIVNI_CITATELJ_(1)_(1).pdf
(3.50 MB)
4._KORAK_PO_KORAK_UCENJE_(2).pdf
(6.77 MB) „Šalabaheri“ za nastavu na daljinu
Dragi učenici,
preporučavam Vam da proučite: metode aktivnog učenja, aktivno čitanje, načine vođenja bilješki, pamćenje i tehnike lakšeg zapamćivanja.
Sigurna sam da Vam može biti od pomoći u učenju i organiziranju učenja na daljinu.
SRETNO!
2._O_PAMCENJU_i_kako_lakse_zapamtiti_NASTAVNO_GRADIVO_(1).pdf
(641.13 KB)
3._Kako_biti_ili_(p)ostati_AKTIVNI_CITATELJ_(1)_(1).pdf
(3.50 MB)
4._KORAK_PO_KORAK_UCENJE_(2).pdf
(6.77 MB)