
| « Siječanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |

Povodom Svjetskog dana svjesnosti o autizmu, koji se obilježava 2. travnja, učenicima osmih razreda naše škole prikazan je kratki edukativni video o specifičnostima osoba s poremećajem iz spektra autizma te su SRZ proveli u ugodnom druženju s učenicima posebnog razrednog odjela.

Kroz razgovor i pitanja s pedagoginjom osvijestili su da učenici s autizmom imaju poteškoća u izražavanju osjećaja, potreba i problema s kojima se svakodnevno bore, a što se odražava na njihovo ponašanje. Pomoćnica u nastavi, Katarina Škare, i učiteljica PRO Marina Roso, objasnile su specifičnosti funkcioniranja naših učenika, kako bi osmašima prebacile fokus na prihvaćanje učenika s autizmom.

Također, učenici su danas bili dio 'fotografije u plavom', boje autizma, u znak podrške osobama s autizmom i njihovim obiteljima.
.jpg)

Povodom Svjetskog dana svjesnosti o autizmu, koji se obilježava 2. travnja, učenicima osmih razreda naše škole prikazan je kratki edukativni video o specifičnostima osoba s poremećajem iz spektra autizma te su SRZ proveli u ugodnom druženju s učenicima posebnog razrednog odjela.

Kroz razgovor i pitanja s pedagoginjom osvijestili su da učenici s autizmom imaju poteškoća u izražavanju osjećaja, potreba i problema s kojima se svakodnevno bore, a što se odražava na njihovo ponašanje. Pomoćnica u nastavi, Katarina Škare, i učiteljica PRO Marina Roso, objasnile su specifičnosti funkcioniranja naših učenika, kako bi osmašima prebacile fokus na prihvaćanje učenika s autizmom.

Također, učenici su danas bili dio 'fotografije u plavom', boje autizma, u znak podrške osobama s autizmom i njihovim obiteljima.
.jpg)