
| « Siječanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |

Svjetski dan svjesnosti o autizmu obilježavamo 2. travnja. U našoj školi se o tome posebno vodi računa zbog učenika s autizmom iz našeg posebnog razrednog odjela.

Kroz radionice na temu autizma koje je provodila pedagoginja, viši razredi upoznali su se s tim što je to autizam i koja su njegova glavna obilježja. Uz samu teoriju, pomoćnica u nastavi Katarina Škare i učiteljica PRO Marina Roso upoznale su učenike sa specifičnostima naših učenika posebnog razreda pokazujući na koji način su oni posebni i različiti. U sklopu radionice, učenici viših razreda pisali su poruke osobama s autizmom kako bi ih razveselili i poručili im da su prihvaćeni u ovoj zajednici. S tim porukama izradili smo plakat kako bismo širili svjesnost i poruke prihvaćanja.




Na sam dan kada smo obilježavali svjesnost o autizmu u školi, oni učenici i djelatnici škole koji su u svom ormaru našli plave majice obukli su ih te napravili zajedničke slike s učenicima iz PRO. Kroz cijeli taj proces učenici su osvještavali koliko je važno ne samo prihvaćati, nego i cijeniti različitosti!



Svjetski dan svjesnosti o autizmu obilježavamo 2. travnja. U našoj školi se o tome posebno vodi računa zbog učenika s autizmom iz našeg posebnog razrednog odjela.

Kroz radionice na temu autizma koje je provodila pedagoginja, viši razredi upoznali su se s tim što je to autizam i koja su njegova glavna obilježja. Uz samu teoriju, pomoćnica u nastavi Katarina Škare i učiteljica PRO Marina Roso upoznale su učenike sa specifičnostima naših učenika posebnog razreda pokazujući na koji način su oni posebni i različiti. U sklopu radionice, učenici viših razreda pisali su poruke osobama s autizmom kako bi ih razveselili i poručili im da su prihvaćeni u ovoj zajednici. S tim porukama izradili smo plakat kako bismo širili svjesnost i poruke prihvaćanja.




Na sam dan kada smo obilježavali svjesnost o autizmu u školi, oni učenici i djelatnici škole koji su u svom ormaru našli plave majice obukli su ih te napravili zajedničke slike s učenicima iz PRO. Kroz cijeli taj proces učenici su osvještavali koliko je važno ne samo prihvaćati, nego i cijeniti različitosti!

