preskoči na sadržaj

Osnovna škola Pirovac

Login
Kalendar
« Siječanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

 

 

VIRTUALNA KNJIŽNICA

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 5. 2013.

Ukupno: 171310
Ovaj mjesec: 200
Ovaj tjedan: 37
Danas: 7
KORISNE STRANICE

ŠKOLSKI  HRT

EDUTORIJ

MATEMATIKA ZA 5

TONI MILUN PORTAL

TESTIRAJ ZNANJE

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Terenska nastava-Snalaženje u prostoru
Autor: Administrator , 4. 10. 2016.

U školskom dvorištu, uz pomoć Sunca, odredili smo strane svijeta, vrijeme te smjer kretanja. Krenuli smo prema našem odredištu, brdu Makirina.


Putem smo se orijentirali pomoću mahovine, lišajeva i kompasa.

U podnožju smo utvrdili kakav nam je obzor. Pri svakom kasnijem zaustavljanju obzor nam je bio sve veći. Zaključili smo da je to zato što nam je stajalište sve više.

Naše vrijedne ruke sve su brižno zabilježile. Bilo nam je lijepo i poučno.

                                                                                  učiteljica M. Lasan





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Terenska nastava-Snalaženje u prostoru
Autor: Administrator , 4. 10. 2016.

U školskom dvorištu, uz pomoć Sunca, odredili smo strane svijeta, vrijeme te smjer kretanja. Krenuli smo prema našem odredištu, brdu Makirina.


Putem smo se orijentirali pomoću mahovine, lišajeva i kompasa.

U podnožju smo utvrdili kakav nam je obzor. Pri svakom kasnijem zaustavljanju obzor nam je bio sve veći. Zaključili smo da je to zato što nam je stajalište sve više.

Naše vrijedne ruke sve su brižno zabilježile. Bilo nam je lijepo i poučno.

                                                                                  učiteljica M. Lasan





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Terenska nastava-Snalaženje u prostoru
Autor: Administrator , 4. 10. 2016.

U školskom dvorištu, uz pomoć Sunca, odredili smo strane svijeta, vrijeme te smjer kretanja. Krenuli smo prema našem odredištu, brdu Makirina.


Putem smo se orijentirali pomoću mahovine, lišajeva i kompasa.

U podnožju smo utvrdili kakav nam je obzor. Pri svakom kasnijem zaustavljanju obzor nam je bio sve veći. Zaključili smo da je to zato što nam je stajalište sve više.

Naše vrijedne ruke sve su brižno zabilježile. Bilo nam je lijepo i poučno.

                                                                                  učiteljica M. Lasan





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Terenska nastava-Snalaženje u prostoru
Autor: Administrator , 4. 10. 2016.

U školskom dvorištu, uz pomoć Sunca, odredili smo strane svijeta, vrijeme te smjer kretanja. Krenuli smo prema našem odredištu, brdu Makirina.


Putem smo se orijentirali pomoću mahovine, lišajeva i kompasa.

U podnožju smo utvrdili kakav nam je obzor. Pri svakom kasnijem zaustavljanju obzor nam je bio sve veći. Zaključili smo da je to zato što nam je stajalište sve više.

Naše vrijedne ruke sve su brižno zabilježile. Bilo nam je lijepo i poučno.

                                                                                  učiteljica M. Lasan





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Terenska nastava-Snalaženje u prostoru
Autor: Administrator , 4. 10. 2016.

U školskom dvorištu, uz pomoć Sunca, odredili smo strane svijeta, vrijeme te smjer kretanja. Krenuli smo prema našem odredištu, brdu Makirina.


Putem smo se orijentirali pomoću mahovine, lišajeva i kompasa.

U podnožju smo utvrdili kakav nam je obzor. Pri svakom kasnijem zaustavljanju obzor nam je bio sve veći. Zaključili smo da je to zato što nam je stajalište sve više.

Naše vrijedne ruke sve su brižno zabilježile. Bilo nam je lijepo i poučno.

                                                                                  učiteljica M. Lasan





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Terenska nastava-Snalaženje u prostoru
Autor: Administrator , 4. 10. 2016.

U školskom dvorištu, uz pomoć Sunca, odredili smo strane svijeta, vrijeme te smjer kretanja. Krenuli smo prema našem odredištu, brdu Makirina.


Putem smo se orijentirali pomoću mahovine, lišajeva i kompasa.

U podnožju smo utvrdili kakav nam je obzor. Pri svakom kasnijem zaustavljanju obzor nam je bio sve veći. Zaključili smo da je to zato što nam je stajalište sve više.

Naše vrijedne ruke sve su brižno zabilježile. Bilo nam je lijepo i poučno.

                                                                                  učiteljica M. Lasan





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Terenska nastava-Snalaženje u prostoru
Autor: Administrator , 4. 10. 2016.

U školskom dvorištu, uz pomoć Sunca, odredili smo strane svijeta, vrijeme te smjer kretanja. Krenuli smo prema našem odredištu, brdu Makirina.


Putem smo se orijentirali pomoću mahovine, lišajeva i kompasa.

U podnožju smo utvrdili kakav nam je obzor. Pri svakom kasnijem zaustavljanju obzor nam je bio sve veći. Zaključili smo da je to zato što nam je stajalište sve više.

Naše vrijedne ruke sve su brižno zabilježile. Bilo nam je lijepo i poučno.

                                                                                  učiteljica M. Lasan





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vukovar mi priča

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Terenska nastava-Snalaženje u prostoru
Autor: Administrator , 4. 10. 2016.

U školskom dvorištu, uz pomoć Sunca, odredili smo strane svijeta, vrijeme te smjer kretanja. Krenuli smo prema našem odredištu, brdu Makirina.


Putem smo se orijentirali pomoću mahovine, lišajeva i kompasa.

U podnožju smo utvrdili kakav nam je obzor. Pri svakom kasnijem zaustavljanju obzor nam je bio sve veći. Zaključili smo da je to zato što nam je stajalište sve više.

Naše vrijedne ruke sve su brižno zabilježile. Bilo nam je lijepo i poučno.

                                                                                  učiteljica M. Lasan





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Terenska nastava-Snalaženje u prostoru
Autor: Administrator , 4. 10. 2016.

U školskom dvorištu, uz pomoć Sunca, odredili smo strane svijeta, vrijeme te smjer kretanja. Krenuli smo prema našem odredištu, brdu Makirina.


Putem smo se orijentirali pomoću mahovine, lišajeva i kompasa.

U podnožju smo utvrdili kakav nam je obzor. Pri svakom kasnijem zaustavljanju obzor nam je bio sve veći. Zaključili smo da je to zato što nam je stajalište sve više.

Naše vrijedne ruke sve su brižno zabilježile. Bilo nam je lijepo i poučno.

                                                                                  učiteljica M. Lasan





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Terenska nastava-Snalaženje u prostoru
Autor: Administrator , 4. 10. 2016.

U školskom dvorištu, uz pomoć Sunca, odredili smo strane svijeta, vrijeme te smjer kretanja. Krenuli smo prema našem odredištu, brdu Makirina.


Putem smo se orijentirali pomoću mahovine, lišajeva i kompasa.

U podnožju smo utvrdili kakav nam je obzor. Pri svakom kasnijem zaustavljanju obzor nam je bio sve veći. Zaključili smo da je to zato što nam je stajalište sve više.

Naše vrijedne ruke sve su brižno zabilježile. Bilo nam je lijepo i poučno.

                                                                                  učiteljica M. Lasan





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju