« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Bijeli klaun, u potrazi za sretnim ljudima, stigao je i u OŠ Pirovac...
Autor dječjeg romana uvrštenog u osnovnoškolsku lektiru, Damir Miloš, ispričao nam je kako je svoj roman napisao u samo tri dana i noći, a inspiraciju je pronašao u radu s gluhom djecom u SUVAG-u, centru za rehabilitaciju slušanja i govora. Oni metodom sinestezije mogu naučiti govoriti, a po istom principu slijepe osobe mogu naučiti prepoznavati boje. U Bijelom klaunu dječak ne razlikuje boje, a u rješavanju tog problema pomaže mu starac kojeg susreće u šumi. Knjigu Bijeli klaun često nazivaju hrvatskim Malim princem, a to i ne čudi jer knjiga donosi i puno dublju poruku, govori o jednom dubljem daltonizmu, daltonizmu svakodnevice i površnosti naših reakcija. Miloš je djeci priznao da on baš i nije volio čitati lektiru, ali je i kazao djeci da je pisanje stvar vježbe i da trebaju puno čitati ako žele pisati te da je izgubljeno teško nadoknaditi. Čuli smo ponešto i o jedriličarstvu koje je njegov hobi, kao i o kitovima na bespućima oceana... Školski sat je začas prošao i na kraju susreta smo gospodina Damira obradovali prigodnim poklonom s brojnim sitnicama koje su u sklopu izvannastavnih aktivnosti izradili naši učenici.
Bijeli klaun, u potrazi za sretnim ljudima, stigao je i u OŠ Pirovac...
Autor dječjeg romana uvrštenog u osnovnoškolsku lektiru, Damir Miloš, ispričao nam je kako je svoj roman napisao u samo tri dana i noći, a inspiraciju je pronašao u radu s gluhom djecom u SUVAG-u, centru za rehabilitaciju slušanja i govora. Oni metodom sinestezije mogu naučiti govoriti, a po istom principu slijepe osobe mogu naučiti prepoznavati boje. U Bijelom klaunu dječak ne razlikuje boje, a u rješavanju tog problema pomaže mu starac kojeg susreće u šumi. Knjigu Bijeli klaun često nazivaju hrvatskim Malim princem, a to i ne čudi jer knjiga donosi i puno dublju poruku, govori o jednom dubljem daltonizmu, daltonizmu svakodnevice i površnosti naših reakcija. Miloš je djeci priznao da on baš i nije volio čitati lektiru, ali je i kazao djeci da je pisanje stvar vježbe i da trebaju puno čitati ako žele pisati te da je izgubljeno teško nadoknaditi. Čuli smo ponešto i o jedriličarstvu koje je njegov hobi, kao i o kitovima na bespućima oceana... Školski sat je začas prošao i na kraju susreta smo gospodina Damira obradovali prigodnim poklonom s brojnim sitnicama koje su u sklopu izvannastavnih aktivnosti izradili naši učenici.
Bijeli klaun, u potrazi za sretnim ljudima, stigao je i u OŠ Pirovac...
Autor dječjeg romana uvrštenog u osnovnoškolsku lektiru, Damir Miloš, ispričao nam je kako je svoj roman napisao u samo tri dana i noći, a inspiraciju je pronašao u radu s gluhom djecom u SUVAG-u, centru za rehabilitaciju slušanja i govora. Oni metodom sinestezije mogu naučiti govoriti, a po istom principu slijepe osobe mogu naučiti prepoznavati boje. U Bijelom klaunu dječak ne razlikuje boje, a u rješavanju tog problema pomaže mu starac kojeg susreće u šumi. Knjigu Bijeli klaun često nazivaju hrvatskim Malim princem, a to i ne čudi jer knjiga donosi i puno dublju poruku, govori o jednom dubljem daltonizmu, daltonizmu svakodnevice i površnosti naših reakcija. Miloš je djeci priznao da on baš i nije volio čitati lektiru, ali je i kazao djeci da je pisanje stvar vježbe i da trebaju puno čitati ako žele pisati te da je izgubljeno teško nadoknaditi. Čuli smo ponešto i o jedriličarstvu koje je njegov hobi, kao i o kitovima na bespućima oceana... Školski sat je začas prošao i na kraju susreta smo gospodina Damira obradovali prigodnim poklonom s brojnim sitnicama koje su u sklopu izvannastavnih aktivnosti izradili naši učenici.
Bijeli klaun, u potrazi za sretnim ljudima, stigao je i u OŠ Pirovac...
Autor dječjeg romana uvrštenog u osnovnoškolsku lektiru, Damir Miloš, ispričao nam je kako je svoj roman napisao u samo tri dana i noći, a inspiraciju je pronašao u radu s gluhom djecom u SUVAG-u, centru za rehabilitaciju slušanja i govora. Oni metodom sinestezije mogu naučiti govoriti, a po istom principu slijepe osobe mogu naučiti prepoznavati boje. U Bijelom klaunu dječak ne razlikuje boje, a u rješavanju tog problema pomaže mu starac kojeg susreće u šumi. Knjigu Bijeli klaun često nazivaju hrvatskim Malim princem, a to i ne čudi jer knjiga donosi i puno dublju poruku, govori o jednom dubljem daltonizmu, daltonizmu svakodnevice i površnosti naših reakcija. Miloš je djeci priznao da on baš i nije volio čitati lektiru, ali je i kazao djeci da je pisanje stvar vježbe i da trebaju puno čitati ako žele pisati te da je izgubljeno teško nadoknaditi. Čuli smo ponešto i o jedriličarstvu koje je njegov hobi, kao i o kitovima na bespućima oceana... Školski sat je začas prošao i na kraju susreta smo gospodina Damira obradovali prigodnim poklonom s brojnim sitnicama koje su u sklopu izvannastavnih aktivnosti izradili naši učenici.
Bijeli klaun, u potrazi za sretnim ljudima, stigao je i u OŠ Pirovac...
Autor dječjeg romana uvrštenog u osnovnoškolsku lektiru, Damir Miloš, ispričao nam je kako je svoj roman napisao u samo tri dana i noći, a inspiraciju je pronašao u radu s gluhom djecom u SUVAG-u, centru za rehabilitaciju slušanja i govora. Oni metodom sinestezije mogu naučiti govoriti, a po istom principu slijepe osobe mogu naučiti prepoznavati boje. U Bijelom klaunu dječak ne razlikuje boje, a u rješavanju tog problema pomaže mu starac kojeg susreće u šumi. Knjigu Bijeli klaun često nazivaju hrvatskim Malim princem, a to i ne čudi jer knjiga donosi i puno dublju poruku, govori o jednom dubljem daltonizmu, daltonizmu svakodnevice i površnosti naših reakcija. Miloš je djeci priznao da on baš i nije volio čitati lektiru, ali je i kazao djeci da je pisanje stvar vježbe i da trebaju puno čitati ako žele pisati te da je izgubljeno teško nadoknaditi. Čuli smo ponešto i o jedriličarstvu koje je njegov hobi, kao i o kitovima na bespućima oceana... Školski sat je začas prošao i na kraju susreta smo gospodina Damira obradovali prigodnim poklonom s brojnim sitnicama koje su u sklopu izvannastavnih aktivnosti izradili naši učenici.
Bijeli klaun, u potrazi za sretnim ljudima, stigao je i u OŠ Pirovac...
Autor dječjeg romana uvrštenog u osnovnoškolsku lektiru, Damir Miloš, ispričao nam je kako je svoj roman napisao u samo tri dana i noći, a inspiraciju je pronašao u radu s gluhom djecom u SUVAG-u, centru za rehabilitaciju slušanja i govora. Oni metodom sinestezije mogu naučiti govoriti, a po istom principu slijepe osobe mogu naučiti prepoznavati boje. U Bijelom klaunu dječak ne razlikuje boje, a u rješavanju tog problema pomaže mu starac kojeg susreće u šumi. Knjigu Bijeli klaun često nazivaju hrvatskim Malim princem, a to i ne čudi jer knjiga donosi i puno dublju poruku, govori o jednom dubljem daltonizmu, daltonizmu svakodnevice i površnosti naših reakcija. Miloš je djeci priznao da on baš i nije volio čitati lektiru, ali je i kazao djeci da je pisanje stvar vježbe i da trebaju puno čitati ako žele pisati te da je izgubljeno teško nadoknaditi. Čuli smo ponešto i o jedriličarstvu koje je njegov hobi, kao i o kitovima na bespućima oceana... Školski sat je začas prošao i na kraju susreta smo gospodina Damira obradovali prigodnim poklonom s brojnim sitnicama koje su u sklopu izvannastavnih aktivnosti izradili naši učenici.
Bijeli klaun, u potrazi za sretnim ljudima, stigao je i u OŠ Pirovac...
Autor dječjeg romana uvrštenog u osnovnoškolsku lektiru, Damir Miloš, ispričao nam je kako je svoj roman napisao u samo tri dana i noći, a inspiraciju je pronašao u radu s gluhom djecom u SUVAG-u, centru za rehabilitaciju slušanja i govora. Oni metodom sinestezije mogu naučiti govoriti, a po istom principu slijepe osobe mogu naučiti prepoznavati boje. U Bijelom klaunu dječak ne razlikuje boje, a u rješavanju tog problema pomaže mu starac kojeg susreće u šumi. Knjigu Bijeli klaun često nazivaju hrvatskim Malim princem, a to i ne čudi jer knjiga donosi i puno dublju poruku, govori o jednom dubljem daltonizmu, daltonizmu svakodnevice i površnosti naših reakcija. Miloš je djeci priznao da on baš i nije volio čitati lektiru, ali je i kazao djeci da je pisanje stvar vježbe i da trebaju puno čitati ako žele pisati te da je izgubljeno teško nadoknaditi. Čuli smo ponešto i o jedriličarstvu koje je njegov hobi, kao i o kitovima na bespućima oceana... Školski sat je začas prošao i na kraju susreta smo gospodina Damira obradovali prigodnim poklonom s brojnim sitnicama koje su u sklopu izvannastavnih aktivnosti izradili naši učenici.
Bijeli klaun, u potrazi za sretnim ljudima, stigao je i u OŠ Pirovac...
Autor dječjeg romana uvrštenog u osnovnoškolsku lektiru, Damir Miloš, ispričao nam je kako je svoj roman napisao u samo tri dana i noći, a inspiraciju je pronašao u radu s gluhom djecom u SUVAG-u, centru za rehabilitaciju slušanja i govora. Oni metodom sinestezije mogu naučiti govoriti, a po istom principu slijepe osobe mogu naučiti prepoznavati boje. U Bijelom klaunu dječak ne razlikuje boje, a u rješavanju tog problema pomaže mu starac kojeg susreće u šumi. Knjigu Bijeli klaun često nazivaju hrvatskim Malim princem, a to i ne čudi jer knjiga donosi i puno dublju poruku, govori o jednom dubljem daltonizmu, daltonizmu svakodnevice i površnosti naših reakcija. Miloš je djeci priznao da on baš i nije volio čitati lektiru, ali je i kazao djeci da je pisanje stvar vježbe i da trebaju puno čitati ako žele pisati te da je izgubljeno teško nadoknaditi. Čuli smo ponešto i o jedriličarstvu koje je njegov hobi, kao i o kitovima na bespućima oceana... Školski sat je začas prošao i na kraju susreta smo gospodina Damira obradovali prigodnim poklonom s brojnim sitnicama koje su u sklopu izvannastavnih aktivnosti izradili naši učenici.
Bijeli klaun, u potrazi za sretnim ljudima, stigao je i u OŠ Pirovac...
Autor dječjeg romana uvrštenog u osnovnoškolsku lektiru, Damir Miloš, ispričao nam je kako je svoj roman napisao u samo tri dana i noći, a inspiraciju je pronašao u radu s gluhom djecom u SUVAG-u, centru za rehabilitaciju slušanja i govora. Oni metodom sinestezije mogu naučiti govoriti, a po istom principu slijepe osobe mogu naučiti prepoznavati boje. U Bijelom klaunu dječak ne razlikuje boje, a u rješavanju tog problema pomaže mu starac kojeg susreće u šumi. Knjigu Bijeli klaun često nazivaju hrvatskim Malim princem, a to i ne čudi jer knjiga donosi i puno dublju poruku, govori o jednom dubljem daltonizmu, daltonizmu svakodnevice i površnosti naših reakcija. Miloš je djeci priznao da on baš i nije volio čitati lektiru, ali je i kazao djeci da je pisanje stvar vježbe i da trebaju puno čitati ako žele pisati te da je izgubljeno teško nadoknaditi. Čuli smo ponešto i o jedriličarstvu koje je njegov hobi, kao i o kitovima na bespućima oceana... Školski sat je začas prošao i na kraju susreta smo gospodina Damira obradovali prigodnim poklonom s brojnim sitnicama koje su u sklopu izvannastavnih aktivnosti izradili naši učenici.
Bijeli klaun, u potrazi za sretnim ljudima, stigao je i u OŠ Pirovac...
Autor dječjeg romana uvrštenog u osnovnoškolsku lektiru, Damir Miloš, ispričao nam je kako je svoj roman napisao u samo tri dana i noći, a inspiraciju je pronašao u radu s gluhom djecom u SUVAG-u, centru za rehabilitaciju slušanja i govora. Oni metodom sinestezije mogu naučiti govoriti, a po istom principu slijepe osobe mogu naučiti prepoznavati boje. U Bijelom klaunu dječak ne razlikuje boje, a u rješavanju tog problema pomaže mu starac kojeg susreće u šumi. Knjigu Bijeli klaun često nazivaju hrvatskim Malim princem, a to i ne čudi jer knjiga donosi i puno dublju poruku, govori o jednom dubljem daltonizmu, daltonizmu svakodnevice i površnosti naših reakcija. Miloš je djeci priznao da on baš i nije volio čitati lektiru, ali je i kazao djeci da je pisanje stvar vježbe i da trebaju puno čitati ako žele pisati te da je izgubljeno teško nadoknaditi. Čuli smo ponešto i o jedriličarstvu koje je njegov hobi, kao i o kitovima na bespućima oceana... Školski sat je začas prošao i na kraju susreta smo gospodina Damira obradovali prigodnim poklonom s brojnim sitnicama koje su u sklopu izvannastavnih aktivnosti izradili naši učenici.