« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Šegrt Hlapić poveo je naše trećaše u avanturu tijekom koje su sa svojom učiteljicom i školskom knjižničarkom saznali zanimljivosti iz života autorice prvog hrvatskog dječjeg romana - Ivane Brlić Mažuranić, odigrali razne igre putem kojih su ponovili sadržaj djela, raspoznavali dobre i loše osobine likova, obogatili rječnik te naučili kako se izrađuju čizmice. Nakon igre promišljali su s Hlapićem o važnim životnim pitanjima. Hlapić ih je poput pravoga mudraca oblikovanog valovljem života naučio mnogim životnim lekcijama te tako sa svojom autoricom I.B. Mažuranić izvršio važnu zadaću književnosti - onu odgojnu.
Šegrt Hlapić poveo je naše trećaše u avanturu tijekom koje su sa svojom učiteljicom i školskom knjižničarkom saznali zanimljivosti iz života autorice prvog hrvatskog dječjeg romana - Ivane Brlić Mažuranić, odigrali razne igre putem kojih su ponovili sadržaj djela, raspoznavali dobre i loše osobine likova, obogatili rječnik te naučili kako se izrađuju čizmice. Nakon igre promišljali su s Hlapićem o važnim životnim pitanjima. Hlapić ih je poput pravoga mudraca oblikovanog valovljem života naučio mnogim životnim lekcijama te tako sa svojom autoricom I.B. Mažuranić izvršio važnu zadaću književnosti - onu odgojnu.
Šegrt Hlapić poveo je naše trećaše u avanturu tijekom koje su sa svojom učiteljicom i školskom knjižničarkom saznali zanimljivosti iz života autorice prvog hrvatskog dječjeg romana - Ivane Brlić Mažuranić, odigrali razne igre putem kojih su ponovili sadržaj djela, raspoznavali dobre i loše osobine likova, obogatili rječnik te naučili kako se izrađuju čizmice. Nakon igre promišljali su s Hlapićem o važnim životnim pitanjima. Hlapić ih je poput pravoga mudraca oblikovanog valovljem života naučio mnogim životnim lekcijama te tako sa svojom autoricom I.B. Mažuranić izvršio važnu zadaću književnosti - onu odgojnu.
Šegrt Hlapić poveo je naše trećaše u avanturu tijekom koje su sa svojom učiteljicom i školskom knjižničarkom saznali zanimljivosti iz života autorice prvog hrvatskog dječjeg romana - Ivane Brlić Mažuranić, odigrali razne igre putem kojih su ponovili sadržaj djela, raspoznavali dobre i loše osobine likova, obogatili rječnik te naučili kako se izrađuju čizmice. Nakon igre promišljali su s Hlapićem o važnim životnim pitanjima. Hlapić ih je poput pravoga mudraca oblikovanog valovljem života naučio mnogim životnim lekcijama te tako sa svojom autoricom I.B. Mažuranić izvršio važnu zadaću književnosti - onu odgojnu.
Šegrt Hlapić poveo je naše trećaše u avanturu tijekom koje su sa svojom učiteljicom i školskom knjižničarkom saznali zanimljivosti iz života autorice prvog hrvatskog dječjeg romana - Ivane Brlić Mažuranić, odigrali razne igre putem kojih su ponovili sadržaj djela, raspoznavali dobre i loše osobine likova, obogatili rječnik te naučili kako se izrađuju čizmice. Nakon igre promišljali su s Hlapićem o važnim životnim pitanjima. Hlapić ih je poput pravoga mudraca oblikovanog valovljem života naučio mnogim životnim lekcijama te tako sa svojom autoricom I.B. Mažuranić izvršio važnu zadaću književnosti - onu odgojnu.
Šegrt Hlapić poveo je naše trećaše u avanturu tijekom koje su sa svojom učiteljicom i školskom knjižničarkom saznali zanimljivosti iz života autorice prvog hrvatskog dječjeg romana - Ivane Brlić Mažuranić, odigrali razne igre putem kojih su ponovili sadržaj djela, raspoznavali dobre i loše osobine likova, obogatili rječnik te naučili kako se izrađuju čizmice. Nakon igre promišljali su s Hlapićem o važnim životnim pitanjima. Hlapić ih je poput pravoga mudraca oblikovanog valovljem života naučio mnogim životnim lekcijama te tako sa svojom autoricom I.B. Mažuranić izvršio važnu zadaću književnosti - onu odgojnu.
Šegrt Hlapić poveo je naše trećaše u avanturu tijekom koje su sa svojom učiteljicom i školskom knjižničarkom saznali zanimljivosti iz života autorice prvog hrvatskog dječjeg romana - Ivane Brlić Mažuranić, odigrali razne igre putem kojih su ponovili sadržaj djela, raspoznavali dobre i loše osobine likova, obogatili rječnik te naučili kako se izrađuju čizmice. Nakon igre promišljali su s Hlapićem o važnim životnim pitanjima. Hlapić ih je poput pravoga mudraca oblikovanog valovljem života naučio mnogim životnim lekcijama te tako sa svojom autoricom I.B. Mažuranić izvršio važnu zadaću književnosti - onu odgojnu.
Šegrt Hlapić poveo je naše trećaše u avanturu tijekom koje su sa svojom učiteljicom i školskom knjižničarkom saznali zanimljivosti iz života autorice prvog hrvatskog dječjeg romana - Ivane Brlić Mažuranić, odigrali razne igre putem kojih su ponovili sadržaj djela, raspoznavali dobre i loše osobine likova, obogatili rječnik te naučili kako se izrađuju čizmice. Nakon igre promišljali su s Hlapićem o važnim životnim pitanjima. Hlapić ih je poput pravoga mudraca oblikovanog valovljem života naučio mnogim životnim lekcijama te tako sa svojom autoricom I.B. Mažuranić izvršio važnu zadaću književnosti - onu odgojnu.
Šegrt Hlapić poveo je naše trećaše u avanturu tijekom koje su sa svojom učiteljicom i školskom knjižničarkom saznali zanimljivosti iz života autorice prvog hrvatskog dječjeg romana - Ivane Brlić Mažuranić, odigrali razne igre putem kojih su ponovili sadržaj djela, raspoznavali dobre i loše osobine likova, obogatili rječnik te naučili kako se izrađuju čizmice. Nakon igre promišljali su s Hlapićem o važnim životnim pitanjima. Hlapić ih je poput pravoga mudraca oblikovanog valovljem života naučio mnogim životnim lekcijama te tako sa svojom autoricom I.B. Mažuranić izvršio važnu zadaću književnosti - onu odgojnu.
Šegrt Hlapić poveo je naše trećaše u avanturu tijekom koje su sa svojom učiteljicom i školskom knjižničarkom saznali zanimljivosti iz života autorice prvog hrvatskog dječjeg romana - Ivane Brlić Mažuranić, odigrali razne igre putem kojih su ponovili sadržaj djela, raspoznavali dobre i loše osobine likova, obogatili rječnik te naučili kako se izrađuju čizmice. Nakon igre promišljali su s Hlapićem o važnim životnim pitanjima. Hlapić ih je poput pravoga mudraca oblikovanog valovljem života naučio mnogim životnim lekcijama te tako sa svojom autoricom I.B. Mažuranić izvršio važnu zadaću književnosti - onu odgojnu.