« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Ovogodišnji 5. Dani medijske pismenosti održavaju se od 2.-8. svibnja, ali se aktivnosti nastavljaju provoditi tijekom cijelog svibnja. Naši su se trećaši upoznali s enciklopedijama kao pouzdanim izvorom informacija. Pretražujući zadane pojmove prema uputama knjižničarke saznali su više o našoj književnici Nadi Iveljić, Šestinama, Sljemenu, licitaru, vodi i vodozemcima te baštini. Svi pojmovi vezani su uz zbirku priča Nade Iveljić Šestinski kišobran koju su čitali u travnju. Osim što su naučili kako se koristiti enciklopedijom, uočili su i razliku između književnog i neknjiževnog teksta čitajući i pjesmu Slap Dobriše Cesarića i pretražujući pojam slap u enciklopediji. Uočili su da pjesmu karakteriziraju subjektivnost i osjećajnost dok enciklopedijski članak iznosi činjenice. Prisjećajući se priče Šestinski kišobran te čitajući pjesmu Slap i priču Vesne Parun Kišna kap, zaključili su kako nas pojave koje nas okružuju, primjerice jedna obična kap, mogu putevima mašte odvesti u sasvim nove svijetove kojima možemo ploviti čak i u kišobranu.
Ovogodišnji 5. Dani medijske pismenosti održavaju se od 2.-8. svibnja, ali se aktivnosti nastavljaju provoditi tijekom cijelog svibnja. Naši su se trećaši upoznali s enciklopedijama kao pouzdanim izvorom informacija. Pretražujući zadane pojmove prema uputama knjižničarke saznali su više o našoj književnici Nadi Iveljić, Šestinama, Sljemenu, licitaru, vodi i vodozemcima te baštini. Svi pojmovi vezani su uz zbirku priča Nade Iveljić Šestinski kišobran koju su čitali u travnju. Osim što su naučili kako se koristiti enciklopedijom, uočili su i razliku između književnog i neknjiževnog teksta čitajući i pjesmu Slap Dobriše Cesarića i pretražujući pojam slap u enciklopediji. Uočili su da pjesmu karakteriziraju subjektivnost i osjećajnost dok enciklopedijski članak iznosi činjenice. Prisjećajući se priče Šestinski kišobran te čitajući pjesmu Slap i priču Vesne Parun Kišna kap, zaključili su kako nas pojave koje nas okružuju, primjerice jedna obična kap, mogu putevima mašte odvesti u sasvim nove svijetove kojima možemo ploviti čak i u kišobranu.
Ovogodišnji 5. Dani medijske pismenosti održavaju se od 2.-8. svibnja, ali se aktivnosti nastavljaju provoditi tijekom cijelog svibnja. Naši su se trećaši upoznali s enciklopedijama kao pouzdanim izvorom informacija. Pretražujući zadane pojmove prema uputama knjižničarke saznali su više o našoj književnici Nadi Iveljić, Šestinama, Sljemenu, licitaru, vodi i vodozemcima te baštini. Svi pojmovi vezani su uz zbirku priča Nade Iveljić Šestinski kišobran koju su čitali u travnju. Osim što su naučili kako se koristiti enciklopedijom, uočili su i razliku između književnog i neknjiževnog teksta čitajući i pjesmu Slap Dobriše Cesarića i pretražujući pojam slap u enciklopediji. Uočili su da pjesmu karakteriziraju subjektivnost i osjećajnost dok enciklopedijski članak iznosi činjenice. Prisjećajući se priče Šestinski kišobran te čitajući pjesmu Slap i priču Vesne Parun Kišna kap, zaključili su kako nas pojave koje nas okružuju, primjerice jedna obična kap, mogu putevima mašte odvesti u sasvim nove svijetove kojima možemo ploviti čak i u kišobranu.
Ovogodišnji 5. Dani medijske pismenosti održavaju se od 2.-8. svibnja, ali se aktivnosti nastavljaju provoditi tijekom cijelog svibnja. Naši su se trećaši upoznali s enciklopedijama kao pouzdanim izvorom informacija. Pretražujući zadane pojmove prema uputama knjižničarke saznali su više o našoj književnici Nadi Iveljić, Šestinama, Sljemenu, licitaru, vodi i vodozemcima te baštini. Svi pojmovi vezani su uz zbirku priča Nade Iveljić Šestinski kišobran koju su čitali u travnju. Osim što su naučili kako se koristiti enciklopedijom, uočili su i razliku između književnog i neknjiževnog teksta čitajući i pjesmu Slap Dobriše Cesarića i pretražujući pojam slap u enciklopediji. Uočili su da pjesmu karakteriziraju subjektivnost i osjećajnost dok enciklopedijski članak iznosi činjenice. Prisjećajući se priče Šestinski kišobran te čitajući pjesmu Slap i priču Vesne Parun Kišna kap, zaključili su kako nas pojave koje nas okružuju, primjerice jedna obična kap, mogu putevima mašte odvesti u sasvim nove svijetove kojima možemo ploviti čak i u kišobranu.
Ovogodišnji 5. Dani medijske pismenosti održavaju se od 2.-8. svibnja, ali se aktivnosti nastavljaju provoditi tijekom cijelog svibnja. Naši su se trećaši upoznali s enciklopedijama kao pouzdanim izvorom informacija. Pretražujući zadane pojmove prema uputama knjižničarke saznali su više o našoj književnici Nadi Iveljić, Šestinama, Sljemenu, licitaru, vodi i vodozemcima te baštini. Svi pojmovi vezani su uz zbirku priča Nade Iveljić Šestinski kišobran koju su čitali u travnju. Osim što su naučili kako se koristiti enciklopedijom, uočili su i razliku između književnog i neknjiževnog teksta čitajući i pjesmu Slap Dobriše Cesarića i pretražujući pojam slap u enciklopediji. Uočili su da pjesmu karakteriziraju subjektivnost i osjećajnost dok enciklopedijski članak iznosi činjenice. Prisjećajući se priče Šestinski kišobran te čitajući pjesmu Slap i priču Vesne Parun Kišna kap, zaključili su kako nas pojave koje nas okružuju, primjerice jedna obična kap, mogu putevima mašte odvesti u sasvim nove svijetove kojima možemo ploviti čak i u kišobranu.
Ovogodišnji 5. Dani medijske pismenosti održavaju se od 2.-8. svibnja, ali se aktivnosti nastavljaju provoditi tijekom cijelog svibnja. Naši su se trećaši upoznali s enciklopedijama kao pouzdanim izvorom informacija. Pretražujući zadane pojmove prema uputama knjižničarke saznali su više o našoj književnici Nadi Iveljić, Šestinama, Sljemenu, licitaru, vodi i vodozemcima te baštini. Svi pojmovi vezani su uz zbirku priča Nade Iveljić Šestinski kišobran koju su čitali u travnju. Osim što su naučili kako se koristiti enciklopedijom, uočili su i razliku između književnog i neknjiževnog teksta čitajući i pjesmu Slap Dobriše Cesarića i pretražujući pojam slap u enciklopediji. Uočili su da pjesmu karakteriziraju subjektivnost i osjećajnost dok enciklopedijski članak iznosi činjenice. Prisjećajući se priče Šestinski kišobran te čitajući pjesmu Slap i priču Vesne Parun Kišna kap, zaključili su kako nas pojave koje nas okružuju, primjerice jedna obična kap, mogu putevima mašte odvesti u sasvim nove svijetove kojima možemo ploviti čak i u kišobranu.
Ovogodišnji 5. Dani medijske pismenosti održavaju se od 2.-8. svibnja, ali se aktivnosti nastavljaju provoditi tijekom cijelog svibnja. Naši su se trećaši upoznali s enciklopedijama kao pouzdanim izvorom informacija. Pretražujući zadane pojmove prema uputama knjižničarke saznali su više o našoj književnici Nadi Iveljić, Šestinama, Sljemenu, licitaru, vodi i vodozemcima te baštini. Svi pojmovi vezani su uz zbirku priča Nade Iveljić Šestinski kišobran koju su čitali u travnju. Osim što su naučili kako se koristiti enciklopedijom, uočili su i razliku između književnog i neknjiževnog teksta čitajući i pjesmu Slap Dobriše Cesarića i pretražujući pojam slap u enciklopediji. Uočili su da pjesmu karakteriziraju subjektivnost i osjećajnost dok enciklopedijski članak iznosi činjenice. Prisjećajući se priče Šestinski kišobran te čitajući pjesmu Slap i priču Vesne Parun Kišna kap, zaključili su kako nas pojave koje nas okružuju, primjerice jedna obična kap, mogu putevima mašte odvesti u sasvim nove svijetove kojima možemo ploviti čak i u kišobranu.
Ovogodišnji 5. Dani medijske pismenosti održavaju se od 2.-8. svibnja, ali se aktivnosti nastavljaju provoditi tijekom cijelog svibnja. Naši su se trećaši upoznali s enciklopedijama kao pouzdanim izvorom informacija. Pretražujući zadane pojmove prema uputama knjižničarke saznali su više o našoj književnici Nadi Iveljić, Šestinama, Sljemenu, licitaru, vodi i vodozemcima te baštini. Svi pojmovi vezani su uz zbirku priča Nade Iveljić Šestinski kišobran koju su čitali u travnju. Osim što su naučili kako se koristiti enciklopedijom, uočili su i razliku između književnog i neknjiževnog teksta čitajući i pjesmu Slap Dobriše Cesarića i pretražujući pojam slap u enciklopediji. Uočili su da pjesmu karakteriziraju subjektivnost i osjećajnost dok enciklopedijski članak iznosi činjenice. Prisjećajući se priče Šestinski kišobran te čitajući pjesmu Slap i priču Vesne Parun Kišna kap, zaključili su kako nas pojave koje nas okružuju, primjerice jedna obična kap, mogu putevima mašte odvesti u sasvim nove svijetove kojima možemo ploviti čak i u kišobranu.
Ovogodišnji 5. Dani medijske pismenosti održavaju se od 2.-8. svibnja, ali se aktivnosti nastavljaju provoditi tijekom cijelog svibnja. Naši su se trećaši upoznali s enciklopedijama kao pouzdanim izvorom informacija. Pretražujući zadane pojmove prema uputama knjižničarke saznali su više o našoj književnici Nadi Iveljić, Šestinama, Sljemenu, licitaru, vodi i vodozemcima te baštini. Svi pojmovi vezani su uz zbirku priča Nade Iveljić Šestinski kišobran koju su čitali u travnju. Osim što su naučili kako se koristiti enciklopedijom, uočili su i razliku između književnog i neknjiževnog teksta čitajući i pjesmu Slap Dobriše Cesarića i pretražujući pojam slap u enciklopediji. Uočili su da pjesmu karakteriziraju subjektivnost i osjećajnost dok enciklopedijski članak iznosi činjenice. Prisjećajući se priče Šestinski kišobran te čitajući pjesmu Slap i priču Vesne Parun Kišna kap, zaključili su kako nas pojave koje nas okružuju, primjerice jedna obična kap, mogu putevima mašte odvesti u sasvim nove svijetove kojima možemo ploviti čak i u kišobranu.
Ovogodišnji 5. Dani medijske pismenosti održavaju se od 2.-8. svibnja, ali se aktivnosti nastavljaju provoditi tijekom cijelog svibnja. Naši su se trećaši upoznali s enciklopedijama kao pouzdanim izvorom informacija. Pretražujući zadane pojmove prema uputama knjižničarke saznali su više o našoj književnici Nadi Iveljić, Šestinama, Sljemenu, licitaru, vodi i vodozemcima te baštini. Svi pojmovi vezani su uz zbirku priča Nade Iveljić Šestinski kišobran koju su čitali u travnju. Osim što su naučili kako se koristiti enciklopedijom, uočili su i razliku između književnog i neknjiževnog teksta čitajući i pjesmu Slap Dobriše Cesarića i pretražujući pojam slap u enciklopediji. Uočili su da pjesmu karakteriziraju subjektivnost i osjećajnost dok enciklopedijski članak iznosi činjenice. Prisjećajući se priče Šestinski kišobran te čitajući pjesmu Slap i priču Vesne Parun Kišna kap, zaključili su kako nas pojave koje nas okružuju, primjerice jedna obična kap, mogu putevima mašte odvesti u sasvim nove svijetove kojima možemo ploviti čak i u kišobranu.