« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Dana 26. siječnja učenici sedmog i osmog razreda sa svojom nastavnicom Anitom Vrkić sudjelovali su u obilježavanju Međunarodnoga dana sjećanja na žrtve holokausta (27. siječnja), koje je održano u školskoj knjižnici.
Učenici su razgovarali o tome što je holokaust, kada se obilježava i zašto, a kasnije su čitali ulomke iz pet knjiga za djecu i mlade na tu temu. Knjige kojima smo se služili su: Dnevnik Anne Frank i Djetinjstvo u logoru Jone Oberskog, kao primjeri dnevničkog zapisa i autobiografije, Kradljivica knjiga Markusa Zuska, čija se posebnost nalazi u pripovjedaču koji je, ni manje ni više, nego – Smrt, koja iz svoje perspektive piše o Drugome svjetskom ratu, Dječak u prugastoj pidžami Johna Boynea i Sadako hoće živjeti Karla Brucknera, kao primjeri fikcije temeljene na stvarnim događajima. Kroz odabrane ulomke iz navedenih knjiga učenici su se upoznali s različitim aspektima pisanja o jednom od najgorih zločina protiv čovječnosti u ljudskoj povijesti (autobiografija, fikcija nadahnuta stvarnim događajima i pisanje iz perspektive smrti). Također, kroz oči svojih vršnjaka, dobili su uvid u strahote i neizvjesnosti Drugoga svjetskog rata, život u logoru, strepnju da će njihovo skrovište biti otkriveno itd.
Marina Čalić, knjižničarka
Dana 26. siječnja učenici sedmog i osmog razreda sa svojom nastavnicom Anitom Vrkić sudjelovali su u obilježavanju Međunarodnoga dana sjećanja na žrtve holokausta (27. siječnja), koje je održano u školskoj knjižnici.
Učenici su razgovarali o tome što je holokaust, kada se obilježava i zašto, a kasnije su čitali ulomke iz pet knjiga za djecu i mlade na tu temu. Knjige kojima smo se služili su: Dnevnik Anne Frank i Djetinjstvo u logoru Jone Oberskog, kao primjeri dnevničkog zapisa i autobiografije, Kradljivica knjiga Markusa Zuska, čija se posebnost nalazi u pripovjedaču koji je, ni manje ni više, nego – Smrt, koja iz svoje perspektive piše o Drugome svjetskom ratu, Dječak u prugastoj pidžami Johna Boynea i Sadako hoće živjeti Karla Brucknera, kao primjeri fikcije temeljene na stvarnim događajima. Kroz odabrane ulomke iz navedenih knjiga učenici su se upoznali s različitim aspektima pisanja o jednom od najgorih zločina protiv čovječnosti u ljudskoj povijesti (autobiografija, fikcija nadahnuta stvarnim događajima i pisanje iz perspektive smrti). Također, kroz oči svojih vršnjaka, dobili su uvid u strahote i neizvjesnosti Drugoga svjetskog rata, život u logoru, strepnju da će njihovo skrovište biti otkriveno itd.
Marina Čalić, knjižničarka
Dana 26. siječnja učenici sedmog i osmog razreda sa svojom nastavnicom Anitom Vrkić sudjelovali su u obilježavanju Međunarodnoga dana sjećanja na žrtve holokausta (27. siječnja), koje je održano u školskoj knjižnici.
Učenici su razgovarali o tome što je holokaust, kada se obilježava i zašto, a kasnije su čitali ulomke iz pet knjiga za djecu i mlade na tu temu. Knjige kojima smo se služili su: Dnevnik Anne Frank i Djetinjstvo u logoru Jone Oberskog, kao primjeri dnevničkog zapisa i autobiografije, Kradljivica knjiga Markusa Zuska, čija se posebnost nalazi u pripovjedaču koji je, ni manje ni više, nego – Smrt, koja iz svoje perspektive piše o Drugome svjetskom ratu, Dječak u prugastoj pidžami Johna Boynea i Sadako hoće živjeti Karla Brucknera, kao primjeri fikcije temeljene na stvarnim događajima. Kroz odabrane ulomke iz navedenih knjiga učenici su se upoznali s različitim aspektima pisanja o jednom od najgorih zločina protiv čovječnosti u ljudskoj povijesti (autobiografija, fikcija nadahnuta stvarnim događajima i pisanje iz perspektive smrti). Također, kroz oči svojih vršnjaka, dobili su uvid u strahote i neizvjesnosti Drugoga svjetskog rata, život u logoru, strepnju da će njihovo skrovište biti otkriveno itd.
Marina Čalić, knjižničarka
Dana 26. siječnja učenici sedmog i osmog razreda sa svojom nastavnicom Anitom Vrkić sudjelovali su u obilježavanju Međunarodnoga dana sjećanja na žrtve holokausta (27. siječnja), koje je održano u školskoj knjižnici.
Učenici su razgovarali o tome što je holokaust, kada se obilježava i zašto, a kasnije su čitali ulomke iz pet knjiga za djecu i mlade na tu temu. Knjige kojima smo se služili su: Dnevnik Anne Frank i Djetinjstvo u logoru Jone Oberskog, kao primjeri dnevničkog zapisa i autobiografije, Kradljivica knjiga Markusa Zuska, čija se posebnost nalazi u pripovjedaču koji je, ni manje ni više, nego – Smrt, koja iz svoje perspektive piše o Drugome svjetskom ratu, Dječak u prugastoj pidžami Johna Boynea i Sadako hoće živjeti Karla Brucknera, kao primjeri fikcije temeljene na stvarnim događajima. Kroz odabrane ulomke iz navedenih knjiga učenici su se upoznali s različitim aspektima pisanja o jednom od najgorih zločina protiv čovječnosti u ljudskoj povijesti (autobiografija, fikcija nadahnuta stvarnim događajima i pisanje iz perspektive smrti). Također, kroz oči svojih vršnjaka, dobili su uvid u strahote i neizvjesnosti Drugoga svjetskog rata, život u logoru, strepnju da će njihovo skrovište biti otkriveno itd.
Marina Čalić, knjižničarka
Dana 26. siječnja učenici sedmog i osmog razreda sa svojom nastavnicom Anitom Vrkić sudjelovali su u obilježavanju Međunarodnoga dana sjećanja na žrtve holokausta (27. siječnja), koje je održano u školskoj knjižnici.
Učenici su razgovarali o tome što je holokaust, kada se obilježava i zašto, a kasnije su čitali ulomke iz pet knjiga za djecu i mlade na tu temu. Knjige kojima smo se služili su: Dnevnik Anne Frank i Djetinjstvo u logoru Jone Oberskog, kao primjeri dnevničkog zapisa i autobiografije, Kradljivica knjiga Markusa Zuska, čija se posebnost nalazi u pripovjedaču koji je, ni manje ni više, nego – Smrt, koja iz svoje perspektive piše o Drugome svjetskom ratu, Dječak u prugastoj pidžami Johna Boynea i Sadako hoće živjeti Karla Brucknera, kao primjeri fikcije temeljene na stvarnim događajima. Kroz odabrane ulomke iz navedenih knjiga učenici su se upoznali s različitim aspektima pisanja o jednom od najgorih zločina protiv čovječnosti u ljudskoj povijesti (autobiografija, fikcija nadahnuta stvarnim događajima i pisanje iz perspektive smrti). Također, kroz oči svojih vršnjaka, dobili su uvid u strahote i neizvjesnosti Drugoga svjetskog rata, život u logoru, strepnju da će njihovo skrovište biti otkriveno itd.
Marina Čalić, knjižničarka
Dana 26. siječnja učenici sedmog i osmog razreda sa svojom nastavnicom Anitom Vrkić sudjelovali su u obilježavanju Međunarodnoga dana sjećanja na žrtve holokausta (27. siječnja), koje je održano u školskoj knjižnici.
Učenici su razgovarali o tome što je holokaust, kada se obilježava i zašto, a kasnije su čitali ulomke iz pet knjiga za djecu i mlade na tu temu. Knjige kojima smo se služili su: Dnevnik Anne Frank i Djetinjstvo u logoru Jone Oberskog, kao primjeri dnevničkog zapisa i autobiografije, Kradljivica knjiga Markusa Zuska, čija se posebnost nalazi u pripovjedaču koji je, ni manje ni više, nego – Smrt, koja iz svoje perspektive piše o Drugome svjetskom ratu, Dječak u prugastoj pidžami Johna Boynea i Sadako hoće živjeti Karla Brucknera, kao primjeri fikcije temeljene na stvarnim događajima. Kroz odabrane ulomke iz navedenih knjiga učenici su se upoznali s različitim aspektima pisanja o jednom od najgorih zločina protiv čovječnosti u ljudskoj povijesti (autobiografija, fikcija nadahnuta stvarnim događajima i pisanje iz perspektive smrti). Također, kroz oči svojih vršnjaka, dobili su uvid u strahote i neizvjesnosti Drugoga svjetskog rata, život u logoru, strepnju da će njihovo skrovište biti otkriveno itd.
Marina Čalić, knjižničarka
Dana 26. siječnja učenici sedmog i osmog razreda sa svojom nastavnicom Anitom Vrkić sudjelovali su u obilježavanju Međunarodnoga dana sjećanja na žrtve holokausta (27. siječnja), koje je održano u školskoj knjižnici.
Učenici su razgovarali o tome što je holokaust, kada se obilježava i zašto, a kasnije su čitali ulomke iz pet knjiga za djecu i mlade na tu temu. Knjige kojima smo se služili su: Dnevnik Anne Frank i Djetinjstvo u logoru Jone Oberskog, kao primjeri dnevničkog zapisa i autobiografije, Kradljivica knjiga Markusa Zuska, čija se posebnost nalazi u pripovjedaču koji je, ni manje ni više, nego – Smrt, koja iz svoje perspektive piše o Drugome svjetskom ratu, Dječak u prugastoj pidžami Johna Boynea i Sadako hoće živjeti Karla Brucknera, kao primjeri fikcije temeljene na stvarnim događajima. Kroz odabrane ulomke iz navedenih knjiga učenici su se upoznali s različitim aspektima pisanja o jednom od najgorih zločina protiv čovječnosti u ljudskoj povijesti (autobiografija, fikcija nadahnuta stvarnim događajima i pisanje iz perspektive smrti). Također, kroz oči svojih vršnjaka, dobili su uvid u strahote i neizvjesnosti Drugoga svjetskog rata, život u logoru, strepnju da će njihovo skrovište biti otkriveno itd.
Marina Čalić, knjižničarka
Dana 26. siječnja učenici sedmog i osmog razreda sa svojom nastavnicom Anitom Vrkić sudjelovali su u obilježavanju Međunarodnoga dana sjećanja na žrtve holokausta (27. siječnja), koje je održano u školskoj knjižnici.
Učenici su razgovarali o tome što je holokaust, kada se obilježava i zašto, a kasnije su čitali ulomke iz pet knjiga za djecu i mlade na tu temu. Knjige kojima smo se služili su: Dnevnik Anne Frank i Djetinjstvo u logoru Jone Oberskog, kao primjeri dnevničkog zapisa i autobiografije, Kradljivica knjiga Markusa Zuska, čija se posebnost nalazi u pripovjedaču koji je, ni manje ni više, nego – Smrt, koja iz svoje perspektive piše o Drugome svjetskom ratu, Dječak u prugastoj pidžami Johna Boynea i Sadako hoće živjeti Karla Brucknera, kao primjeri fikcije temeljene na stvarnim događajima. Kroz odabrane ulomke iz navedenih knjiga učenici su se upoznali s različitim aspektima pisanja o jednom od najgorih zločina protiv čovječnosti u ljudskoj povijesti (autobiografija, fikcija nadahnuta stvarnim događajima i pisanje iz perspektive smrti). Također, kroz oči svojih vršnjaka, dobili su uvid u strahote i neizvjesnosti Drugoga svjetskog rata, život u logoru, strepnju da će njihovo skrovište biti otkriveno itd.
Marina Čalić, knjižničarka
Dana 26. siječnja učenici sedmog i osmog razreda sa svojom nastavnicom Anitom Vrkić sudjelovali su u obilježavanju Međunarodnoga dana sjećanja na žrtve holokausta (27. siječnja), koje je održano u školskoj knjižnici.
Učenici su razgovarali o tome što je holokaust, kada se obilježava i zašto, a kasnije su čitali ulomke iz pet knjiga za djecu i mlade na tu temu. Knjige kojima smo se služili su: Dnevnik Anne Frank i Djetinjstvo u logoru Jone Oberskog, kao primjeri dnevničkog zapisa i autobiografije, Kradljivica knjiga Markusa Zuska, čija se posebnost nalazi u pripovjedaču koji je, ni manje ni više, nego – Smrt, koja iz svoje perspektive piše o Drugome svjetskom ratu, Dječak u prugastoj pidžami Johna Boynea i Sadako hoće živjeti Karla Brucknera, kao primjeri fikcije temeljene na stvarnim događajima. Kroz odabrane ulomke iz navedenih knjiga učenici su se upoznali s različitim aspektima pisanja o jednom od najgorih zločina protiv čovječnosti u ljudskoj povijesti (autobiografija, fikcija nadahnuta stvarnim događajima i pisanje iz perspektive smrti). Također, kroz oči svojih vršnjaka, dobili su uvid u strahote i neizvjesnosti Drugoga svjetskog rata, život u logoru, strepnju da će njihovo skrovište biti otkriveno itd.
Marina Čalić, knjižničarka
Dana 26. siječnja učenici sedmog i osmog razreda sa svojom nastavnicom Anitom Vrkić sudjelovali su u obilježavanju Međunarodnoga dana sjećanja na žrtve holokausta (27. siječnja), koje je održano u školskoj knjižnici.
Učenici su razgovarali o tome što je holokaust, kada se obilježava i zašto, a kasnije su čitali ulomke iz pet knjiga za djecu i mlade na tu temu. Knjige kojima smo se služili su: Dnevnik Anne Frank i Djetinjstvo u logoru Jone Oberskog, kao primjeri dnevničkog zapisa i autobiografije, Kradljivica knjiga Markusa Zuska, čija se posebnost nalazi u pripovjedaču koji je, ni manje ni više, nego – Smrt, koja iz svoje perspektive piše o Drugome svjetskom ratu, Dječak u prugastoj pidžami Johna Boynea i Sadako hoće živjeti Karla Brucknera, kao primjeri fikcije temeljene na stvarnim događajima. Kroz odabrane ulomke iz navedenih knjiga učenici su se upoznali s različitim aspektima pisanja o jednom od najgorih zločina protiv čovječnosti u ljudskoj povijesti (autobiografija, fikcija nadahnuta stvarnim događajima i pisanje iz perspektive smrti). Također, kroz oči svojih vršnjaka, dobili su uvid u strahote i neizvjesnosti Drugoga svjetskog rata, život u logoru, strepnju da će njihovo skrovište biti otkriveno itd.
Marina Čalić, knjižničarka