« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
SAT | ||
0. | 8:10 | 8:55 |
1. | 9:00 | 9:45 |
2. | 9:50 | 10:35 |
3. | 10:50 | 11:35 |
4. | 11:40 | 12:25 |
5. | 12:30 | 13:15 |
6. | 13:20 | 14:05 |
7. | 14:10 | 14:55 |
Učenici 4. razreda tijekom veljače i ožujka čitali su roman Mire Gavrana ''Kako je tata osvojio mamu''. Budući da im se roman jako svidio, učiteljica Edna Kirasić odlučila je da će učenici svoje utiske o romanu prikazati na malo drugačiji način, kroz formu papirnate vrećice.
Na početku tjedna učenici su dobili upute kako predstaviti svoju lektiru, odnosno lektirnu vrećicu: na prednjoj strani papirnate vrećice morali su ilustrirati neki događaj iz romana koji im se posebno svidio, a na stražnjoj strani napisati kratak sadržaj romana, pouku djela i preporuku za čitanje. U papirnatu vrećicu učenici su trebali staviti pet predmeta te na satu objasniti na koji su način oni povezani s događajima u romanu. U dogovoru s knjižničarkom Majom Knežević Djak sat lektire je održan u školskoj knjižnici. Učenici su predstavili svoje naslovnice i sadržaje vrećica. Bilo je tu uistinu kreativnih predmeta koje su učenici povezali s radnjom romana: šalice, ogrlica, ribički štapovi, ljubavno pismo… .
Na kraju učeničkih izlaganja, učiteljica i knjižničarka kratko su prokomentirale svaku prezentaciju, izgled i sadržaj lektirnih vrećica. Knjižničarka je nagradila najkreativniju lektirnu vrećicu te najbolje prezentiran sadržaj, a nakon toga učenici su svoje znanje provjerili kroz lektirni kviz. Dva sata lektire brzo su proletjela, a učenici su izrazili želju da još koji put obrade lektiru na ovakav način. Sve lektirne vrećice bit će tijekom ožujka izložene u školskoj knjižnici.
Maja Knežević Djak, knjižničarka
FOTOGRAFIJE: