preskoči na sadržaj

Osnovna škola Plaški

Login
Facebook stranica škole
Facebook

  

  

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Idemo u srednju!!!

Priloženi dokumenti:
Publikacija redovni.pdf

Raspored zvonjenja

 

 

 

SAT
0. 8:10 8:55
1. 9:00 9:45
2. 9:50 10:35
3. 10:50 11:35
4. 11:40 12:25
5. 12:30 13:15
6. 13:20 14:05
7. 14:10 14:55
Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 10. 2012.

Ukupno: 114855
Naslovnica
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Svjetski dan čitanja naglas
Autor: Katarina Butković, 9. 2. 2024.

Svjetski dan čitanja naglas pokrenula je 2010. godine svjetska neprofitna organizacija LitWord (Pričosvijet) kako bi svijetu pokazala da pravo na čitanje i pisanje pripada svima. Obilježava se svake prve srijede u veljači, a naglasak pri osmišljavanju aktivnosti za njegovo obilježavanje bio je čitati što više, uvježbavati čitanje naglas te čitati omiljena štiva.


Povodom toga u srijedu, 7. veljače 2024. godine učenici 3. razreda u školskoj su knjižnici jedni drugima čitali dječje zagonetke. Učenici su iz kutije izvlačili zagonetke, čitali ih naglas razrednim kolegama koji su pokušavali pogoditi rješenje. Tijekom jednog školskog sata učenici su pročitali 40 zagonetki pa su na kraju izračunali da im je ovaj školski sat u prosjeku trebala 1 minuta da pročitaju i riješe jednu zagonetku. Učenici 4. razreda Svjetski dan čitanja naglas obilježili su u okviru projekta ''Čitajmo zajedno - čitajmo naglas: zaboravljene knjige''. Maria, Sofija, Patrik, Teo, Dragana, Josipa i Magdalena čitali su svojim razrednim kolegama, učiteljici i knjižničarki 14. poglavlje romana ''Eko Eko'' kojeg ove godine obrađuju u okviru projekta. Nakon čitanja poglavlja, mali čitači su slušateljima postavljali pitanja kako bi provjerili jesu li ih razredne kolege i učiteljice pažljivo slušale.
Učenici su ostvarili cilj obilježavanja ove manifestacije: čitali su naglas i time razvijali svoje čitateljske navike, uvježbavali vještinu slušanja i koncentraciju, bogatili rječnik te logički razmišljali, a ujedno se i dobro zabavili.
Maja Knežević Djak, knjižničarka





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju