
| « Rujan 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne | 
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 
| 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 





| SAT |  |  | 
| 0. | 8:10 | 8:55 | 
| 1. | 9:00 | 9:45 | 
| 2. | 9:50 | 10:35 | 
| 3. | 10:50 | 11:35 | 
| 4. | 11:40 | 12:25 | 
| 5. | 12:30 | 13:15 | 
| 6. | 13:20 | 14:05 | 
| 7. | 14:10 | 14:55 | 
 
	 
	
		
		 
	
	
 Noć knjige, manifestacija koja promiče knjigu i čitanje, održava se povodom Svjetskog dana knjige i autorskih prava te Dana hrvatske knjige. Ovogodišnja tema Kad je prizma kataklizma: knjige za izazovna vremena, pozvala je čitatelje da otkriju na koje se sve načine oni nose s izazovnim vremenima te kakve im odgovore na suvremene prijetnje (ratni sukobi, prekomjerno iskorištavanje prirodnih resursa, klimatske promjene koje nepovoljno utječu na ljudsko društvo i živi svijet) nude književnosti i znanost. Nas je, pak ponukala da se pozabavimo tematikom pčela.
 Noć knjige, manifestacija koja promiče knjigu i čitanje, održava se povodom Svjetskog dana knjige i autorskih prava te Dana hrvatske knjige. Ovogodišnja tema Kad je prizma kataklizma: knjige za izazovna vremena, pozvala je čitatelje da otkriju na koje se sve načine oni nose s izazovnim vremenima te kakve im odgovore na suvremene prijetnje (ratni sukobi, prekomjerno iskorištavanje prirodnih resursa, klimatske promjene koje nepovoljno utječu na ljudsko društvo i živi svijet) nude književnosti i znanost. Nas je, pak ponukala da se pozabavimo tematikom pčela.
 U školskoj knjižnici održana je u utorak, 23. travnja dvosatna radionica posvećena pčelama. Knjižničarka Maja pročitala je učenicima 3. razreda slikovnicu ''Velika potraga za pčelom'' te razgovarala o važnosti i značaju pčela za živi svijet. Učiteljica Slavica donijela je u knjižnicu košnicu, pčelarsko odijelo, dimilicu i druge predmete kojima se pčelari koriste u svom poslu te im na primjerima objasnila kako funkcionira život u košnici i kako pčele prave med. Nakon likovne radionice na kojoj su učenici izrađivali otiske saća i pravili pčele od papira, svi smo se zasladili slatkim pčelinjim saćem i medenjacima koje je za nas pripremila učiteljica Slavica.
 U školskoj knjižnici održana je u utorak, 23. travnja dvosatna radionica posvećena pčelama. Knjižničarka Maja pročitala je učenicima 3. razreda slikovnicu ''Velika potraga za pčelom'' te razgovarala o važnosti i značaju pčela za živi svijet. Učiteljica Slavica donijela je u knjižnicu košnicu, pčelarsko odijelo, dimilicu i druge predmete kojima se pčelari koriste u svom poslu te im na primjerima objasnila kako funkcionira život u košnici i kako pčele prave med. Nakon likovne radionice na kojoj su učenici izrađivali otiske saća i pravili pčele od papira, svi smo se zasladili slatkim pčelinjim saćem i medenjacima koje je za nas pripremila učiteljica Slavica.

 A kakve nam je odgovore knjiga pružila na pitanje kako pomoći pčelama? Uzgojimo u svom vrtu medonosno cvijeće, za velikih vrućina ostavimo im u vrtu posudu s vodom, izgradimo ''hotel'' za pčele, kupujmo med od pouzdanih pčelara jer oni skrbe o pčelama - samo su neki od pronađenih odgovora na ovoj radionici.
A kakve nam je odgovore knjiga pružila na pitanje kako pomoći pčelama? Uzgojimo u svom vrtu medonosno cvijeće, za velikih vrućina ostavimo im u vrtu posudu s vodom, izgradimo ''hotel'' za pčele, kupujmo med od pouzdanih pčelara jer oni skrbe o pčelama - samo su neki od pronađenih odgovora na ovoj radionici. Povratak |
 Povratak |
	 Ispiši članak |
 Ispiši članak |
	
    	
		 Pošalji prijatelju
	 	    
    
    
	
		]
 Pošalji prijatelju
	 	    
    
    
	
		]