« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
SAT | ||
0. | 8:10 | 8:55 |
1. | 9:00 | 9:45 |
2. | 9:50 | 10:35 |
3. | 10:50 | 11:35 |
4. | 11:40 | 12:25 |
5. | 12:30 | 13:15 |
6. | 13:20 | 14:05 |
7. | 14:10 | 14:55 |
Tijekom proljeća 2020. godine provedeno je samovrednovanje digitalne zrelosti škola, a kasnije i vanjsko vrednovanje na uzorku od 250 škola. Vrednovanje je provedeno sa svrhom međuvrednovanja kako bi se utvrdilo stanje digitalne zrelosti tijekom trajanja programa e-Škole.
Specifičan cilj vrednovanja bio je utvrditi učinke zatvaranja škola i prelaska na online način poučavanja koji se dogodio zbog proglašenja pandemije koronavirusom i uvođenja restriktivnih epidemioloških mjera. Vrednovanje je provedeno na kraju školske godine čije je drugo polugodište obilježeno nastavnom na daljinu uz korištenje digitalnih tehnologija. Zbog toga i nije neobično kako su škole pokazale izvrsne rezultate u mjerenju digitalnog sazrijevanja.
Naime, vrednovanje je pokazalo kako je 50 % ispitanih škola na srednjoj razini digitalne zrelosti ( „e-osposobljene škole“), a njih čak 40 % na četvrtoj razini digitalno naprednih škola.
Međutim, samo tri škole nalaze se na najvišoj, petoj razini te se mogu definirati kao „digitalno zrele škole“. Među njima je i Osnovna škola Plaški.
Glavni razlozi ovako visokih rezultata kriju se u korištenju alata za online nastavu te izloženosti nastavnika i učenika različitim komunikacijskim procesima učenja i poučavanja koji su se odvijali na online platformama nastave na daljinu. Istovremeno, veliki zadatak pred cijelim sustavom ostaje razvijanje kvalitete korištenja tehnologije u nastavi, bolja organizacijska priprema nastave na daljinu, usvajanje digitalnih kompetencija nastavnika i učenika te kontinuirano osiguravanje podrške nastavnicima i učenicima.