« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
SAT | ||
0. | 8:10 | 8:55 |
1. | 9:00 | 9:45 |
2. | 9:50 | 10:35 |
3. | 10:50 | 11:35 |
4. | 11:40 | 12:25 |
5. | 12:30 | 13:15 |
6. | 13:20 | 14:05 |
7. | 14:10 | 14:55 |
Pandemija virusa poremetila je tijek izvođenja školskih priredbi, a učenike ostavila zakinutima za dramsko – scenski izraz.
Ipak, 28. listopada učenici 6. a razreda na satu lektire uspješno su napravili dramatizaciju poznatih bajki Ivane Brlić – Mažuranić.
Zadatak je bio da se predstave kroz izabrani lik iz bajki Kako je Potjeh tražio istinu i Ribar Palunko i njegova žena i/ili odglume najdražu scenu. Uspješnost izvedbe bila je stopostotna: učenici su uživali u maskiranju, glumi i smijehu. Tako smo imali prilike poslušati djeda Vjesta koji nam je govorio o odgoju svojih unuka, samog Potjeha koji je opisivao zašto je važno tražiti istinu, ali i sada već ostarjelog ribara Palunka i njegovu ženu staricu, koji su ispripovijedali što im se čudnovatog dogodilo u mladosti. Naposljetku su učenici imali priliku i čuti Ivanu Brlić – Mažuranić, čiji je lik predstavila nastavnica Doroteja Palijan. Ivana je učenicima ispričala svoj životni put i objasnila što joj je bila najveća inspiracija. Potpunom doživljaju bajkovite atmosfere doprinijele su i ilustracije koje su učenici kreirali kao naslovnice bajki.
Koliko je bilo veselo i zanimljivo, pogledajte na fotografijama.