VREDNOVANJE I OCJENJIVANJE
Kako bi se omogućila dosljedna i sustavna primjena novih načina vrednovanja i ocjenjivanja, Ministarstvo je izmijenilo Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi. U prvom planu treba biti dobrobit samih učenika, koje kvalitetnim povratnim informacijama treba poticati na učenje, razvoj kreativnosti i inovativnosti, rješavanje problema, kritičko mišljenje, pritom je ocjenjivanje u drugom planu.
Zadaće nastavnika su:
-
razlučiti bitne sadržaje od onih koji su manje bitne ili činjenica koje opterećuju nastavu, a ne doprinose postizavanju ishoda učenja i usvajanja vrijednosti
-
kontakt s roditeljima radi stvaranja kruga povjerenstva za učenje
-
odrediti jasnu strukturui vrijednosti, što uključuje sustavno razvijanje poštovanja rada i nulte tolerancije za nepoštene načine rada (zadaća roditelja)
-
prilagodba standardnih načina provjera (usmene i pisane provjere - smanjiti broj i opseg) za izvođenje nastave na daljinu
-
kod vrednovanja naučenog poželjno je napraviti odmak od tradicionalnih (standardnih) metoda vrednovanja u razredu i vrednovati ono što je bitno
-
u vrednovanje uključiti izradu projekata, plakata, prezentacija, rješavanje problema, izradu e-portfolija (učeničke mape), istraživačke radove, praktične radove, projekte, ali za sve njih potrebna je potpora učitelja i vršnjačka potpora
-
da na razini razreda usklade okvirni vremenik provjera za svaki mjesec
-
da surađuju sa stručnim suradnicima škole
-
nastaviti provoditi prilagodbu i individualizaciju za učenike s teškoćama i osmišljavati dodatne zadatke za darovite učenike
Preporuka za ocjenjivanje i vrednovanje u RAZREDNOJ NASTAVI
-
ne preporuča se usmeno ispitivanje ako nastava na daljinu potraje do kraja nastavne godine (moguće da se ocjene neće zaključivati)
-
pratiti aktivnost učenika – jesu li sve vježbe i zadaće izrađene (redovitost i kvaliteta)
-
ako se učenici trude i aktivni su, učitelj ih može nagraditi brojčanom ocjenom
Preporuke za ocjenjivanje i vrednovanje u PREDMETNOJ NASTAVI
-
postoji mogućnost nezaključivanja ocjena iz odgojnih predmeta (likovna kultura, glazbena kultura, tjelesno zdravstvena kultura)
-
pratiti aktivnost učenika – jesu li sve vježbe i zadaće izrađene (redovitost i kvaliteta)
-
ako se učenici trude i aktivni su, učitelj ih može nagraditi brojčanom ocjenom
-
najjednostavniji način za provedbu usmenog odgovaranja je putem videokonferencije (treba ih ograničiti)
-
u svim predmetima može se vrednovati aktivnost učenika preko diskusija i domaćih zadaća i tome pridodati barem jednu ocjenu, a moguće je napraviti i jedan složeniji zadatak u obliku plakata, prezentacija, projekata, istraživačkog rada te upisati još jednu ocjenu učeniku do kraja nastavne godine
-
usmeno ispitivanje za predmete koji imaju tjednu satnicu od četiri sata tjedno, potrebno je provesti jedanput do kraja nastavne godine (hrvatski jezik, matematika) osobito ako postoje dvojbe oko zaključne ocjene
-
za predmete koji imaju satnicu tri sata tjedno, usmeno ispitivanje preporuča se provesti ukoliko se učenika ocjenjuje ocjenom izvrstan i nema dovoljno elemenata za zaključivanje ocjene
-
za sve ostale predmete ne treba provoditi usmeno ispitivanje
-
za provjeru pisanim putem moraju se koristiti digitalni alati koji su se ranije „isprobali“ ali i jednostavna tehnika (ovo su zadaci, molim te riješi ih u zadanom vremenu, potom fotografiraj rješenja i pošalji mi ih na uvid), provoditi ih samo ako su osigurani uvjeti
-
klasičnu provjeru činjeničnog znanja svesti na najmanju moguću mjeru
-
u virtualnim zbornicama i učionicama potrebno je uskladiti vrijeme provedbe ispita i zahtjevnijih zadataka koje učenici dobiju kako bi se uravnotežilo opterećenje učenika
Ovom prilikom skrećem vam pozornost da posebne smjernice u ponavljanju odredite za učenike koji su ocijenjeni negativno iz pojedinih predmeta i za učenike koji nemaju ocjenu iz pojedinih predmeta. Isto tako ne zaboravite na nastavne sadržaje koje ste obrađivali tijekom redovitog nastavnog procesa, neposredno prije odvijanja nastave na daljinu kako bi se i oni mogli vrednovati.
Možete se voditi sljedećim smjernicama:
-
učenike koji nemaju niti jednu ocjenu iz pojedinih predmeta usmjeriti u ponavljanje određenih nastavnih sadržaja koje smatrate bitnima i potrebnima za daljnji nastavak usvajanja nastavnih sadržaja
-
učenicima koji imaju negativne ocjene iz pojedinih predmeta svesti sadržaje za ponavljanje na minimum, a smjernice i upute što će konkretno ponoviti dati im u obliku pitanja na čije će odgovore potražiti u svojim radnim materijalima i tako im olakšati ponavljanje odrađenih sadržaja
-
za učenike koji rade po primjerenom obliku školovanja sadržaje pripremati u dogovoru sa stručnom službom
Prijedlog dnevnog reda za Učiteljsko vijeće
1. Nadoknada i preraspodjela neodrađenih nastavnih sati do kraja školske godine
2019./2020.
2. Smjernice za postupanje kod učenika koji su iz pojedinih nastavnih predmeta ocijenjeni
ocjenom nedovoljan i kod učenika koji nemaju nijednu ocjenu iz pojedinih nastavnih
predmeta
3. Prijedlozi za vrednovanje i ocjenjivanje učenika
4. Razno
Upute za nastavnike:
e-Dnevnik za nastavnike
Upute za razrednike:
e-Dnevnik za razrednike
Upute za učenike-roditelje:
e-Dnevnik za učenike-roditelje
Kako biti podrška svom djetetu?
Edukativna slikovnica
Kako djeci objasniti
epidemiju koronavirusa?
Digitalni asistent Andrija
- GPIP 2023.
- KURIKUL 2023.
- Kucni red 2020
- Eticki kodeks 2020
- Clanovi Eti. pov.
- Udzbenici 2020
- Statut 2019.
- Statutarna odluka o izmjenama statuta.pdf
- Plan nabave 2017.
- Pravilnik o radu
- Pravilnik o zapo.
- Pravilnik o nabavi
- Pravilnik o zap1
- Pravilnik os. poda.
- Pravilnik o nepravi.
- Poslovnik o radu školskog sportskog društva.pdf
- OS PLOKITE 2022 Pravilnik o postupku unutarnjeg
- Prijedlog za imenovanje povjerljive osobe i njezina zamjenika
- Poziv imenovanje povjerljive osobe i njezina zamjenika
- Financijski plan 2022 - 2024 OŠ Plokite.xls
- Imenovanju povjerljive osobe
- Razrješenju i imenovanju člana ETIČKOG POVJERENSTVA
- Imenovanju zamjenice povjerljive osobe
- Financijski plan ŠO 2023-2025.xls
- Financijski plan ŠO 2023-2025.pdf
- Godišnje_izvješće_o_poslovanju i izvršenju financijskog plana 2022 OŠ Plokite.pdf
- Pravilnik o videonadzoru 2023.pdf
- Pravilnik o provedbi postupka jednostavne nabave u skoli.pdf
- Pravilnik o stjecanju i korištenju vlastitih prihoda
- Pravilnik o radu 2023..pdf
- Pravilnik o ostvarivanju i korištenju nenamjenskih donacija i vlastitih prihoda OŠ Plokite.pdf
- 17 OŠ_Plokite_Split_ŠK_2023.pdf
- 17 OŠ_Plokite_Split_GPiP 2023-2024.pdf
- Izmjene i dopune Kućnog reda pdf.pdf
- Statut OŠ Plokite 2024.pdf
- Elaborato internom sustavu i provedbi uzbunjivanja, obavješćivanja i prijemu priopćenja.pdf
- Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o radu Osnovne škole Plokite 2024.pdf
- Pravilnik o radu školske knjižnice 2024.pdf
Jamstveni list
Proces prijave kvara
Upute za uporabu
Najčešća pitanja i odgovori
Upute za korištenje SIM kartice
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |